Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nu en HP HW6515, og er godt godt og grundig træt af den fordi den konstant bryder sammen, så det må jo være tid at få en ny.. Men er der nogen der har nogle erfaringer med disse typer devices?? Jeg søger efter noget i high end business klassen, da det er en arbejdstelefon/pda jeg er ude efter. Den skal selvfølgelig kunne bruges som tlf og pda (HP'ens telefondel var ikke imponerede skal det lige siges) og så skal jeg have mulighed for at bruge WiFi, bluetooth naturligvis. Den skal helst have en pænt hurtig processor da jeg skal demonstrere nogle af de WinCE applikationer mit firma producerer, og vil også gerne køre skype på den faktisk. Funktioner såsom kamera og gps er ligegyldige for mig. Det lyder hurtigt rigtig godt når man læser om diverse modeller, men jeg mangler erfaringer fra folk der har brugt disse devices over tid. Er der nogen der kan anbefale noget?

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har 2 stks 6515 og er glad for den...... Hvorfor er du ikke imponeret over tlf delen i den???

Besvaret
Jeg har 2 stks 6515 og er glad for den...... Hvorfor er du ikke imponeret over tlf delen i den???
Den har simpelthen været uhyggeligt ustabil i det år jeg har haft den. Jeg har oplevet mange gange at når jeg tog telefonen (trykkede på den grønne knap) så lagde den på i stedet. Jeg har kollegaer med det samme problem Måske har der været hardware problemer med de første leverancer og vi har bare været uheldige:confused: Det skal siges at hvis alt bare virkede 100% på den, så ville min eneste anke være at man skal have et klodeset sd-kort i den for at køre wifi.
Guest Supermule
Besvaret

Har du prøvet en opgradering af softwaren i den????

Den har simpelthen været uhyggeligt ustabil i det år jeg har haft den. Jeg har oplevet mange gange at når jeg tog telefonen (trykkede på den grønne knap) så lagde den på i stedet. Jeg har kollegaer med det samme problem Måske har der været hardware problemer med de første leverancer og vi har bare været uheldige:confused: Det skal siges at hvis alt bare virkede 100% på den, så ville min eneste anke være at man skal have et klodeset sd-kort i den for at køre wifi.
Besvaret

En der kender til det Hej Jeg har arbejder i telebranchen i mange år nu og jeg kan kun sige at HP altid har haft problemer, med deres PDA. Det skal sige de har lavet nogle som har været gode, men mange har haft problemer. Qtek(HTC) har der imod lavet noget mere stabil og lækker produkter. Bare tag Qtek 9100, det er sku en model der vil noget. Den har et fyldt udbygget tastetur. Ikke msom HP har lavet det, hvor du skal brgue en pinset, for at trykke på knapperne. det eneste der kan komme på tale istedetfor en Qtek 9100, vil være en nokia 9300i, men det er en hel anden snak. Men alt i alt, holder jeg med nogle af de andre, du skal få dig en THC Thynt.

Besvaret

HTC TyTN Nu kan jeg se at der er et par stykker som har anbefalet HTC TyTN. Det er ikke en telefon jeg vil anbefale, med mindre man har et meget stort behov for ikke blot at kunne læse mails, men også svare på dem. (Maildelen fungerede ok, der har jeg ikke noget at beklage mig over). Det er mere en PDA end en telefon... Telefondelen lader stadigt meget tilbage at ønske, og hele idéen med at have touchscreen til tlf.tasterne holder simpelhen ikke... Det tager simpelhen 10x så lang tid at indtaste et nummer. Telefonen skulle slukkes og tændes minimum en gang om dagen, ellers ville den ikke ringe op på netværket. Min telefon er need to have, mails er nice to have, så jeg er gået tilbage på min møjgamle 6230'er... :) Flere af mine kollegaer har istedet fået HTC MTeoR modellen, og det virker til at den fungerer bedre som telefon.

Besvaret

Jeg har en Qtek S200 som jeg er virkelig glad for. Den har også touch screen som tastetur og efter lidt tilvænning er den meget nem at bruge, både til tlf numre men også sms. Den har BT, Wi-Fi og hvad en PDA ellers skal kunne byde på. CPU'en er ikke den hurtigste men har et lille program der kan clocke den så det faktisk kunne mærkes. Stadig stabil.

Besvaret
Telefonen skulle slukkes og tændes minimum en gang om dagen, ellers ville den ikke ringe op på netværket.
Puha ja, de første af dem har godt nok ikke det bedste software - men hvis du prøver softwaren efter sep. - så får du en tlf. der virker ;-) Btw. Det er en super pda (med telefon)
  • 2 weeks later...
Besvaret
Hej CAC, Jeg kan varmt anbefale HTC S620, har nu haft den i 1½ måned og den virker upåklageligt! Her er et link: http://www.europe.htc.com/products/htcs620.html Jeg vil give dig ret i det du skriver mht. HP 6515, jeg er heller ikke imponeret :-) Mvh Thomas
Jeg er sikker på at det er en fed telefon, men jeg skal kunne bruge min telefon/pda til at fjernbetjene en computer, og derfor behøver jeg altså immervæk den lille pind ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...