Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

YES så lykkedes det fandme efter jeg lagde pres på mægler og sagde at hvis mit sidste bud her skulle stå ved magt så skulle vi skrive under samme dag der var han så i stockholm hehe men så blev det udskudt til mandag og vi "vandt" budrunden jeg er lige kommet hjem fra malmø nu og vi har skrevet under på vores nye hus i Klågerup så fra 2 april 2007 ska vi sku bo her:p IMG_2130.jpg-for-web-LARGE.jpgIMG_2134.jpg-for-web-LARGE.jpg

Besvaret

jeg takker glæder mig fandme også til vi får flyttet derover og håber alt går nemt :) og huset måtte vi smide 3mill sek for det stod til 2.8 som udgangspris

Tillykke! Det ser sku flot ud. Må man spörge hvad en "bjälkehytte" som jeres koster i Klågerup?
Besvaret

Hey Watcher.... Stort tillykke med jeres nye hus.:th2: Vi har oz lige købt og ryger oz afsted til det svenske i løbet af foråret.... Sjovt som jeg er blevet meget træt af at bo på frederikberg her på det sidste:( Glæder mig iøvrigt til at se hvad du får gjort ved den nye Audi... Går selv med planer om at købe en A6 2,5TDI avant Q `03, men ved sq ikke rigtig???:rolleyes:

Besvaret

hehe takker ja fandme også mig de pansere ka SLET ik lade mine biler være i fred blir kaldt til syn konstant og får bøder, og så der kommet totalt mange mullaher(no offence hvis der nogen herinde) som hænger rundt i mit kvarter til kl lort om natten og larmer af helvedes til og det pisse irriterende og sku ned med hundene løs for at skræmme dem væk så man ka få lov og sove :( men det lyder sku cool du kommer derovre så ska den gamle mercer byttes ud min ven har også lige købt sådan en a6 derovre bar en 1.9tdi 130hk den 2.5 sku ik være så go i motoren:sad:

Besvaret

Ja, jeg har også godt hørt om at 2,5´eren skulle have lidt problemer. Er bare lidt bange for om 1,9 har kræfter nok?? Vi har oz kigget lidt efter en ML 400 CDI 2001-2002, damn det er en fed slæde! :D :D Det er pludselig en helt ny verden der åbner sig, med alle de biler man kan købe for ikke alt for mange penge.... Jeg tror vores budget ligger omkring 200 kilo, så må vi se hvad det rækker til.:rolleyes:

Besvaret

hehe nej standard er der ik kræfter nok men efter en go chip har den rigeligt;) jeg har fået min chippet nu RIGTIGT den laver ca 180-185hk 1-2 gear er rent hjulspin og er det lidt vådt også 3 gear og den trækker bar i ALLE 6 gear men ja for 200k ka man jo få næsten alt :) du burde godt ku finde en a4 a6 af de nye modeller i 2.0tdi til den pris i tyskland vil jeg næsten regne med for jeg fandt et par a6 3.0TDI quattro til små 230.000kr i tyskland dengang jeg kiggede bil

Besvaret

Kan sku godt forstå i glæder jer til nogle billige biler, men husk nu på at jo større/dyrer biler i køber jo dyrerer er de også i service/vedligeholdelse, det er ihvertfald værd lige at kigge lidt på inden i køber:th2:

Besvaret

jeg har købt en a4 st car fra 2003 ganske almindelig så det sku nok ik den dyreste i forsikring:D og jeg arbejder til daglig i bilxperten så service og vedligholdelse er intet problem men ja jeg har allerede undersøgt i forvejen før jeg købte bilen hva min ven med samme anncinitet som mig skulle give for den a4 st car og det var ca 10.000sek om året det kan jeg godt overleve så må vi bar håbe det også passer i mit tilfælde men mon ik når man samler 2 biler og hus osv hos et selskab

Kan sku godt forstå i glæder jer til nogle billige biler' date=' men husk nu på at jo større/dyrer biler i køber jo dyrerer er de også i service/vedligeholdelse, det er ihvertfald værd lige at kigge lidt på inden i køber:th2:[/quote']
Besvaret
jeg har købt en a4 st car fra 2003 ganske almindelig så det sku nok ik den dyreste i forsikring:D og jeg arbejder til daglig i bilxperten så service og vedligholdelse er intet problem men ja jeg har allerede undersøgt i forvejen før jeg købte bilen hva min ven med samme anncinitet som mig skulle give for den a4 st car og det var ca 10.000sek om året det kan jeg godt overleve så må vi bar håbe det også passer i mit tilfælde men mon ik når man samler 2 biler og hus osv hos et selskab
Jo det passer nok meget godt. Men det var nu ikke så meget forsikringen jeg tænkte på(går ud fra man tjekker inden man køber bil:laugh:) Det var mere service og vedligeholdelse, der lige pludselig kan overraske voldsomt. Nu ved jeg ikke hvor ikke hvor langt den bil har gået og hvilken motor det er, men et tandrems skifte rammer hurtigt 10 K eller det der er være. Plus hvis det er turbo biler så har jeg hørt nogle skræk historie om helt horible rep omkostninger. Og mange tænker ahh det er en Audi den går aldrig i stykker, he he alle biler kan gå i stykker. Men en A4 st Car 2003, det lyder jo fornuftigt nok, det var mere hvis det blev de lidt større speciel biler, så koster det kassen og det er ikke alle der lige tænker på det:th2:
Besvaret

hehe nej forklar du det til min far som har en A8 4.0TDI DEN er dyr og lave rep på der står med småt hos audi også at time prisen er 200kr højere end for en normal audi hehe :) heldigvis får man jo alle reservele dele til indkøbspris gennem mit arbejde så det koster mig ik alverden og den ene hånd vasker jo den anden så mine mekaniker venner laver det gratis:D :D og JO audi går i stykker min gamle a4 fra 96 den syntes lige den sku smide generator først, så knak rip remmen, efter den blev skiftet var remhjul skævt så sku det lige også skiftes osv men det heldigvis småtings rep jeg har været ude for indtil vidre kun ik noget seriøst når man bar plejer sin bil sker de store uheld forhåbentlig ik og ryger turbo så har jeg en lovlig undskyldning til at købe en større:th2:

Besvaret
hehe nej forklar du det til min far som har en A8 4.0TDI DEN er dyr og lave rep på der står med småt hos audi også at time prisen er 200kr højere end for en normal audi hehe :) ryger turbo så har jeg en lovlig undskyldning til at købe en større:th2:
He he jeps det var præcis den klasse biler jeg tænkte på. Der lusker sku en del af dem over broen hi hi :lol: ja med den indstilling så går det sku nok:lol:
Besvaret

jeg glemmer dem ik jeg har bar aldrig lært ordentligt hvor og hvornår de skal sættes præcist:D

Hmm kan godt være det kun er mig der ikke kan følge med når Watcher glemmer punktummer :) Mvh, Anine
Besvaret

Tillykke, damn et lækkert hus, ville ønske jeg kunne få råd til det, men jeg må "nøjes" med en lejlighed i Malmø til 700-800.000kr sek. Men jeg ryger nok på en Audi a4 avant 2,5 TDI Q 03 eller 04, eller en 3,0 vis jeg kan finde en der er billig nok ;D Er de nemme at få ind fra tyskland, vis de er std? Men jeg kan først komme der over omkring samme tid som dig, der går lige et par mdr før jeg skal kigge rigtig på lejlighed.

Besvaret
forklar du det til min far som har en A8 4.0TDI - DEN er dyr og lave rep på
Inden A8 blev realiseret, hed den V8 - den største model havde betegnelsen Executive, og sådan een kørte jeg en kort overgang. Mere lækker bil skulle man lede længe efter - totalt gennemført i hver en detalje. Den kostede imidlertid det hvide ud af øjnene i drift- og afskrivningsomkostninger - helt vildt. Den var ekstrem dyr i dele, havde en brændstoføkonomi, der var LANGT ringere end min amerikanske Camaro Z28 og var desuden umulig at sælge igen !
Besvaret

takker, den 2.5TDI motor skulle ik være så god siger folk der har været en del problemer med dem, det står også på fdm's hjemmeside så tænk lige over den, og hvis de bar er standard burde der ik være problemer det er mere biler som er tunet hvor det står i Fahrzeugsbreif der skulle give problemer jeg får ihvertfald min synet derovre før den ryger til pladesmed og bliver bygget om der er ingen grund til at tage nogen chancer :(

Tillykke, damn et lækkert hus, ville ønske jeg kunne få råd til det, men jeg må "nøjes" med en lejlighed i Malmø til 700-800.000kr sek. Men jeg ryger nok på en Audi a4 avant 2,5 TDI Q 03 eller 04, eller en 3,0 vis jeg kan finde en der er billig nok ;D Er de nemme at få ind fra tyskland, vis de er std? Men jeg kan først komme der over omkring samme tid som dig, der går lige et par mdr før jeg skal kigge rigtig på lejlighed.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...