Gio Skrevet December 31, 2006 Rapporter Skrevet December 31, 2006 Så oprandt et nyt år - og dét med bulder og brag i nabolaget. Her hvor jeg befinder mig, der er det et fantastisk skue der udfolder sig. Raketter stiger til vejrs, fontæner sprutter, heksehyl farer til højre og venstre...og byder, i al sin larm og uanstændighed, 2007 velkommen. (Hvorfor købe krudt, når jeg kan kigge på alle de andres!? ;)) Med ovenstående pibekrads, så vil jeg egentlig "bare" takke jer alle herinde for det forgangne år, og håbe at det nye bliver lige så debatmæssig indholdsrigt. Tak til alle "stamgæsterne" og tak til alle de nye der er kommet til i løbet af året, og har givet deres besyv med til at gøre vores lille forum til en guldgrube af informationer. En særlig hilsen skal gå til Steen Elm, som vi kan klappe på ryggen for at holde hele det tekniske kørende - og dét i sig selv kan være noget af en opgave ofte. For med debattens voksende popularitet, og deraf stigende trafik, så brokker diverse udbydere sig højlydt, når Sunddebatten overstiger grænsen for "Fri Trafik" - og Steen endnu engang må ud og lege flyttemand for database og bit-snask. Stor hånd til dig, Steen! Farvel 2006 Velkommen 2007 Det bliver spændende at se det hele vokse i endnu et år. I er sgu´ nogle dejlige mennesker - hele bundtet! *bamsekram til alle* Nu vil jeg fikse mig selv (endnu) en drink, og skåle til ære for holdet herinde - og så ses vi de næste 365 dage. Gud bevare Danmark, Sverige og Sunddebatten :D
Furland Besvaret December 31, 2006 Rapporter Besvaret December 31, 2006 Du skal stoppe med at drikke alene Gio!!!! Du bliver sentimental! :) (Nap lige en Whiskey for mig tak! ;)) Godt nytår fra Københavns Lufthavn, efter et spektakulært kl. 12 show, set ind mod byen fra taget af Terminal 2. Mit nytårsfortsæt, er at finde et fortsæt til nytårsaften 2007 , som jeg kan holde!
Mulde Besvaret December 31, 2006 Rapporter Besvaret December 31, 2006 Vel indendørs igen efter besværlig fyrværkeri-affyring (ingen stormlighter): Godt nytår og alt vel i 2007 !!
Guest liverpool Besvaret December 31, 2006 Rapporter Besvaret December 31, 2006 Ja godt nytår alle samme må alle jers drømme gå i opfylds. knus ann
Guest Mogens Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Godt nytår fra Københavns Lufthavn, efter et spektakulært kl. 12 show, set ind mod byen fra taget af Terminal 2. Var nu meget og usædvanlig flot ind over Malmö i år !
credde Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Godt nytår herfra. Vejret viste sig fra sin bedste side omkring midnat, et rigtig flot fyrværkerishow :th2:
oleskyum Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Ja herfra en tak til alle for det gamle, vi startede det nye med en tur til Lan Sang naturpark.
Lynge Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Hi hi Gio håber sku ikke du har for mange tømmermænd idag. Godt nytår allesammen:th2:
Gio Besvaret January 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2007 Hi hi Gio håber sku ikke du har for mange tømmermænd idag.Ikke det der ligner, tak Jeg kan jo styre dét skidt dér...oftest :p
Guest carspar Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Ok Gio, hvad farve havde den elefant Skyum ridder på??? Den er vel ikke lyseröd!!! Godt nytår
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu