thn Skrevet January 4, 2007 Rapporter Skrevet January 4, 2007 Nu kommer vores internet jo i udbud. Er rigtig godt tilfreds med Telia men der bliver godt nok mange penge at spare fremover Nogen der kender noget til Bahnhof? http://www.bolina.hsb.se/?page=bolina2007 Mvh Dennis
Guest Supermule Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 Bahnhof Internet er rigtig godt!!! http://www.bahnhof.se/ Meget prof!!
thn Besvaret January 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2007 lyder godt.. bliver bare lidt skeptisk når de siger 10Mbit til 94SEK. Men måske man skal glemme den gamle holdning med at "man får hvad betaler for" her Mvh Dennis
Gio Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 lyder godt.. bliver bare lidt skeptisk når de siger 10Mbit til 94SEK. Men måske man skal glemme den gamle holdning med at "man får hvad betaler for" herAl´så...jeg har 100mbps (effektivt ca 80 ned) hos Ownit til 310' date='- pr. måned...så [i']din pris lyder faktisk i overkanten :D
Gjol Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 Hehe men gio så har du heller ikke hsb bolina, vi stakkels mennesker må jo leve med nogle höje priser lidt endnu. Dog ingen tvivl om at min 100/100 ikke er hos telia länge til.... Edit: Tar nok adamo, de har et godt rygte virker det som.
Humle Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Edit: Tar nok adamo, de har et godt rygte virker det som. Tror også jeg hopper på Adamo Ser ud til at man har 2 muligheder for at bytte. Udfylde og indsende deres bestillingsseddel og så sørger de for at opsige mit Telia abb. og opretter nyt hos Adamo eller man kan vente til den 22jan, ringe til Telia og opsige abb. og når de så lukker ens netadgang skulle der eftersigende poppe en side op hvor jeg kan bestille nyt abb. hos fx. Adamo. Anden løsning virker nemmest eller bliver det et nightmare at komme igennem til Telia og opsige abb. ? Har lige fået en Telia regning som dækker 15/12 -> 15/3. Tror jeg venter med at betale...
thn Besvaret January 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2007 Anden løsning virker nemmest eller bliver det et nightmare at komme igennem til Telia og opsige abb. ? Da jeg opsage mit fastnet abb. hos telia var der ingen problemer. Bare over telefon og overskydende penge blev udbetalt med det samme Mvh Dennis
Kregme Besvaret January 11, 2007 Rapporter Besvaret January 11, 2007 HEY Folkens.. Serenadgatan 57 Er der nogen der ved hvad internet de har i blokken " Serenadgatan 57, i syd malmö ? :) / Christian
lsv Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Er der nogen der ved hvad internet de har i blokken " Serenadgatan 57, i syd malmö ? :) / Christian Det er meget forskelligt hvad der er her på Serenadgatan, nogle har 100/100 linjer, andre må "nøjes" med selv indkøbte inet linjer.
thn Besvaret January 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2007 HJÆLP... jeg kan ikke vælge og mit Telia bliver lukket i morgen Bahnhof: har den ulempe at man kører med 3 måneders perioder og derfor lidt lang opsigelse Adamo: har kun den billige pris i 6 måneder... Hvad skal jeg vælge? Mvh Dennis
Malene Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 HJÆLP... jeg kan ikke vælge og mit Telia bliver lukket i morgen Bahnhof: har den ulempe at man kører med 3 måneders perioder og derfor lidt lang opsigelse Adamo: har kun den billige pris i 6 måneder... Hvad skal jeg vælge? Mvh Dennis Skifter du da ofte internetleverandør siden opsigelsesperioden er så vigtig? Du har lige levet med 12 måneders opsigelse fra Telia - som du siger at du er godt tilfreds med - hvad betyder 3 måneder så?
Humle Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 HJÆLP... jeg kan ikke vælge og mit Telia bliver lukket i morgen Bahnhof: har den ulempe at man kører med 3 måneders perioder og derfor lidt lang opsigelse Adamo: har kun den billige pris i 6 måneder... Hvad skal jeg vælge? Mvh Dennis Hvorfor kan du ikke vælge ? Jeg har valgt Adamo og sendte ganske enkelt tilmeldingen ind til dem og bad dem om at sørge for det hele. Er selvfølgelig spændt på om det fungerer problemfrit. Jeg tvivler.....
kapa0012 Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Hvorfor kan du ikke vælge ? Jeg har valgt Adamo og sendte ganske enkelt tilmeldingen ind til dem og bad dem om at sørge for det hele. Er selvfølgelig spændt på om det fungerer problemfrit. Jeg tvivler..... Jeg valgte Bahnhof og tilmeldte mig på deres hjemmeside og ønskede efter at de ordnede det hele. Jeg fik dette svar i dag. "Tyvärr har Telia ändrat sina rutiner så dom meddelar inte oss när erat abonnemang avslutas hos dom. Det bästa är att ni ringer och säger upp erat abonnemang hos telia, sedan meddelar ni oss slutdatumet , antingen via mail eller ringer till oss på 08/55577150. Med vänlig hälsning Katarina Nilsson, Bahnhof Kundtjänst" Det bliver vist ikke lige så nemt som jeg troede.
Humle Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Jeg valgte Bahnhof og tilmeldte mig på deres hjemmeside og ønskede efter at de ordnede det hele. Jeg fik dette svar i dag. "Tyvärr har Telia ändrat sina rutiner så dom meddelar inte oss när erat abonnemang avslutas hos dom. Det bästa är att ni ringer och säger upp erat abonnemang hos telia, sedan meddelar ni oss slutdatumet , antingen via mail eller ringer till oss på 08/55577150. Med vänlig hälsning Katarina Nilsson, Bahnhof Kundtjänst" Det bliver vist ikke lige så nemt som jeg troede. Nå, spændt på om Adamo siger det samme....:thumbdown
thygesen Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 jeg tror jeg gjorde det nemmeste så.. jeg gik på www.bredbandswebben.se og bestilte en adgangskode.. den kom idag.. kl. 17.30 ringede jeg på det nummer der stod i brevet man kunne afmelde telia på.. så gik der 20 min. så var min internet opkobling væk.. så loggede jeg på med min nye adgangskode på ovenstående webadresse og bestilte 100/10 hos bahnhof.. ca. 50 min senere virkede min internet igen :-)
Gio Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 kl. 17.30 ringede jeg på det nummer der stod i brevet man kunne afmelde telia på.. så gik der 20 min. så var min internet opkobling væk.. så loggede jeg på med min nye adgangskode på ovenstående webadresse og bestilte 100/10 hos bahnhof.. ca. 50 min senere virkede min internet igenDit internet forsvandt - hvorefter du kunne logge dig på en web-adresse - og så virkede dit internet igen...*hmmmm* :D
Humle Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Mit internet (stadig Telia) er fucked up. Forbindelsen røg i søndags af uransagelige grunde og lige siden har jeg haft bøvl. Har sikkert noget med min Ip telefon at gøre for den kan jeg ikke få lov til at konfiguerer. Og når jeg forsøger at tilslutte adapteren, så ryger min net forbindelse DHCP on - telefon virker, men ingen net adgang DHCP off - ingen telefon, men net adgang What the f... ?? Sgu ikke nemt at leve i denne højteknologiske tidsalder......
thygesen Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Dit internet forsvandt - hvorefter du kunne logge dig på en web-adresse - og så virkede dit internet igen...*hmmmm* :D Ja ja gio.. af alle de teknik interesserede herinde troede jeg dog at DU vidste der kan laves 1 lokal hjemmeside som man bliver logget på når man sætter computeren til internet uttaget!! Men det er i hvert fald hvad der sker.. Når der ikke er noget internet, tager man sin computer og sætter direkte i "stikket" der kommer man direkte til den fine hjemmeside hvor man "køber" sit abonnement.
koustrup Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 jeg tror jeg gjorde det nemmeste så.. jeg gik på www.bredbandswebben.se og bestilte en adgangskode.. den kom idag.. kl. 17.30 ringede jeg på det nummer der stod i brevet man kunne afmelde telia på.. så gik der 20 min. så var min internet opkobling væk.. så loggede jeg på med min nye adgangskode på ovenstående webadresse og bestilte 100/10 hos bahnhof.. ca. 50 min senere virkede min internet igen :-) Hmmm lukkede Telia det ned uden den måneds opsigelse? Skal man have en ny adgangskode til siden, eller bør jeg have fået den tidligere :-)?
thygesen Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Telia lukker den med det samme.. det gør de frem til starten af februar.. det er en del af service aftalen.. har du ikke fået den boks fra HSB? Der stod det hele på brevet fra HSB. Koden havde jeg ikke i forvejen, om du har den ved jeg ikke.. Jeg bestilte i fredags og modtog som sagt igår.. Så bestil idag så har du sikkert mandag og kan gøre det let og smertefrit :-)
koustrup Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Telia lukker den med det samme.. det gør de frem til starten af februar.. det er en del af service aftalen.. har du ikke fået den boks fra HSB? Der stod det hele på brevet fra HSB. Koden havde jeg ikke i forvejen, om du har den ved jeg ikke.. Jeg bestilte i fredags og modtog som sagt igår.. Så bestil idag så har du sikkert mandag og kan gøre det let og smertefrit :-) Kan du også lige hjælpe med nummeret til telia?? :-)
thygesen Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Skal jeg også komme og gøre det for dig?? Jeg kan ligge det ind på debatten i morgen engang.. eller måske først henover weekenden.. før er jeg ikke hjemme.. Men igen.. har du ikke modtaget den boks de sendte med info om alle dem man kunne bestille hos? Deri står det
koustrup Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Skal jeg også komme og gøre det for dig?? Jeg kan ligge det ind på debatten i morgen engang.. eller måske først henover weekenden.. før er jeg ikke hjemme.. Men igen.. har du ikke modtaget den boks de sendte med info om alle dem man kunne bestille hos? Deri står det Ja, gider du?? Du kan bare komme forbi når det passer dig Nej har ikke fået pakken, har godt hørt den omtalt
thygesen Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Altså.. hvis du bestiller den kode idag så burde du have den på mandag og jeg ligger nummeret ind her inden mandag.. så er det bare at ringe når du kommer hjem fra arbejde.. så funker det.. men husk du skal have computeren direkte i dit internet stik på væggen
koustrup Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Altså.. hvis du bestiller den kode idag så burde du have den på mandag og jeg ligger nummeret ind her inden mandag.. så er det bare at ringe når du kommer hjem fra arbejde.. så funker det.. men husk du skal have computeren direkte i dit internet stik på væggen Ej tygesen, så kommer du ikke engang forbi og fikser det ;) Den er bestilt, og jeg ringer på mandag...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu