Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja ja gio.. af alle de teknik interesserede herinde troede jeg dog at DU vidste der kan laves 1 lokal hjemmeside som man bliver logget på når man sætter computeren til internet uttaget!!
*fnis*....(du så godt de dér små grinende knallerter til sidst i mit indlæg, ikk´!? :D
  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nøh faktisk ikke.. skal nok til at læse lidt bedre inden jeg svarer.. nåh men godt jeg ikke svinede dig så ;-)
Problemer har vi ikke - men udfordringer! Og dem er der nok af :th2: Du kan få lov til at svine mig en anden dag...
Besvaret

Jeg fik tilsendt brugernavn og kode ca. 2-3 dage efter jeg havde reg. mig. Men mit problem nu er at Telia ikke kan få nosset sig sammen til at lukke min forbindelse. Ringede ellers i weekenden og bad dem gøre det med det samme. Og indtil den er lukket kan man ikke bestille nyt via bredbandswebben.

Besvaret
Jeg fik tilsendt brugernavn og kode ca. 2-3 dage efter jeg havde reg. mig. Men mit problem nu er at Telia ikke kan få nosset sig sammen til at lukke min forbindelse. Ringede ellers i weekenden og bad dem gøre det med det samme. Og indtil den er lukket kan man ikke bestille nyt via bredbandswebben.
Øhh det lyder da da utroligt, min forbindelse blev lukket efter 10 min. og jeg har også valgt adamo!
Besvaret
HJÆLP... jeg kan ikke vælge og mit Telia bliver lukket i morgen Bahnhof: har den ulempe at man kører med 3 måneders perioder og derfor lidt lang opsigelse Adamo: har kun den billige pris i 6 måneder... Hvad skal jeg vælge? Mvh Dennis
Jauha og efter de 6 måneder koster det hele 275 kr om måneden, det er sguda stadigt billigt!
Besvaret
Øhh det lyder da da utroligt' date=' min forbindelse blev lukket efter 10 min. og jeg har også valgt adamo![/quote'] Hvor hurtigt blev du koblet på Adamo ? Har lige ringet til Telia og rykket dem. Det sjove var at hun sagde at min forbindelse allerede var stängt ned i søndags da jeg frameldte det. "men jeg altså stadig online". Det kom som en overraskelse for hende og hun ville straks tage fat i tek afd. og få linjen lukket. Her 1 time senere er jeg stadig på, så er lidt spændt om de kan finde ud af at lukke det ned.:rolleye:
Besvaret
Hvor hurtigt blev du koblet på Adamo ? Har lige ringet til Telia og rykket dem. Det sjove var at hun sagde at min forbindelse allerede var stängt ned i søndags da jeg frameldte det. "men jeg altså stadig online". Det kom som en overraskelse for hende og hun ville straks tage fat i tek afd. og få linjen lukket. Her 1 time senere er jeg stadig på, så er lidt spændt om de kan finde ud af at lukke det ned.:rolleye:
Der gik et par timer!
Besvaret

Malene: Jeg er bange for om kvaliteten kan leve op til den høje standard Telia har vænnet mig til. Derfor vil jeg kunne skifte hurtigt Jeg har dog ikke kunnet læse jeres svar :-( 5 min efter jeg havde skrevet røg forbindelsen selv om Telia gutten havde sagt at det først ville blive næste dag. Da jeg når indtil bredbandswebben kan jeg se man skal bruge password som flere af jer også har nævnt. Jeg ringer i panik til Bahnhof. De smider dog røret på da der er for mange henvendelser.. fint.. så blev det Adamo. De kan dog ikke oprette mig da jeg skal have password til bredbandswebben først. Jeg ringer til Bolina som kun kan oplyse mig om at Telia sansynligvis IKKE vil udlevere den kode. Efter lidt blid overtagelse vil hende fra Adamo endelig oprette mig manuelt. Det er så kommet op at køre i dag. Rart at være kommet online så jeg kan få betalt husleje i morgen :-) Men jeg synes nu det virker lidt langsomt :-( må håbe det bliver bedre Mvh Dennis

Besvaret
Altså.. hvis du bestiller den kode idag så burde du have den på mandag og jeg ligger nummeret ind her inden mandag..
Nu har det altså været mandag...DEt er sidste chanche i dag, eller hvordan?
Besvaret
Det er så kommet op at køre i dag. Rart at være kommet online så jeg kan få betalt husleje i morgen :-) Men jeg synes nu det virker lidt langsomt :-( må håbe det bliver bedre Mvh Dennis
Har kun været på Adamo i 20min, men synes faktisk det virker hurtigere end Telia's :thumbup:
Besvaret
Mener du skal ringe til 020 numre fra svenske telefoner. Er det Telia er det nummer +46-771-99 02 00
Har jeg lige prøvet, og her siger den det samme... godt nok mystisk, kan sagtens ringe til andre svenske numre.
Besvaret
Skal jeg også komme og gøre det for dig?? :love2:
Ja, det var da tæt på at du skulle :-) Jeg takker mange gange - hvad skulle vi dog gøre uden denne pragtfulde sunddebat :-) Og tusind tak til thygesen
Besvaret

Mystisk, efter at jeg har skiftede til Bahnhof, kan jeg kun gå på mit acc. point med den ene computer - selvom der står at der er 10 ipadresser med. Nogle som har et godt forslag til hvad det kan være??

Besvaret
Mystisk, efter at jeg har skiftede til Bahnhof, kan jeg kun gå på mit acc. point med den ene computer - selvom der står at der er 10 ipadresser med. Nogle som har et godt forslag til hvad det kan være??
Har ingen anelse desværre... Men er Bahnhof hurtigt?? Hvor hurtig er din forbindelse?
Besvaret
Da man/jeg bestilte, stod der følgende på bestillingssiden: Tyvärr kan vi i Bolina bara erbjuda 1 IP-adress/kund. Så det er nok derfor
Besvaret
Har ingen anelse desværre... Men er Bahnhof hurtigt?? Hvor hurtig er din forbindelse?
Jeg har bestilt 10/10, og efter at have kørt med det i næsten 3 døgn, ligger gennemsnitst hastigheden på 12.3/12.4

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...