Danielsito Skrevet January 5, 2007 Rapporter Skrevet January 5, 2007 Link til ekstrabladet. "En anden forklaring på, at der fortsat er underskud, er, at billetpriserne på Øresundsbroen i 2000 blev sænket meget kraftigt. Og det er der ingen planer om at ændre på igen." Hmm... Jeg synes nu at priserne stiger meget kraftigt igen til marts... Daniel
credde Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Plus: "Dertil kommer, at det er pendlertrafikken, der er øget voldsomt på det seneste, og det er gruppen med de største rabatter" Man er godt nok en dårlig forretningsmand, hvis man taber penge på, at antallet af pendlere øges...
Guest Supermule Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Det passer heller ikke.....Manipulerede tal. Søg herinde og i kan finde årsrapporten og der står det tydeligt.....
MC Manden Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Man er godt nok en dårlig forretningsmand, hvis man taber penge på, at antallet af pendlere øges... Med mindre man sælger til underpris, og derved mister endnu flere penge når der kommer flere pendlere ??? (lidt usandsynligt, men.... )
Lynge Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Med mindre man sælger til underpris' date=' og derved mister endnu flere penge når der kommer flere pendlere ??? (lidt usandsynligt, men.... )[/quote'] Hvis man sælger til underpris er man vel også en dårligt forretningsmand;)
Nils Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Deres forklaringer bliver mere og mere besynderlige, det er ellers enkelt: De har for meget overhead og pisser på kunderne. Så går det dårligt. :( På Storebælt kunne politikerne gribe ind og sætte en stopper for en samfundsskadelig prispolitik. Det havde ingen negativ effekt på broens økonomi, at man sænkede priserne. Desværre magter politikerne ikke at tage beslutninger, der krydser landegrænsen, så vi må nøjes med flosklerne.
CoolAIR Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 De har for meget overhead og pisser på kunderne. Så går det dårligt. :( På Storebælt kunne politikerne gribe ind og sætte en stopper for en samfundsskadelig prispolitik. Det havde ingen negativ effekt på broens økonomi, at man sænkede priserne. Desværre magter politikerne ikke at tage beslutninger, der krydser landegrænsen, så vi må nøjes med flosklerne. HAHA! Skarpt observeret... Mmm.. floskler... med sovs! :p
TheMustangMan Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Don Ø as president!!! Jeg er sikker på at han ville kunne få den til at løbe rundt...
Persson Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Link til eb.dk Hvis bare de selv kunne blive enige om det går godt eller skidt
Party Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Ja tak til alle dansker der er flyttet til SV og benytter broen. Lad os Takke dem med at lade priserne stige. weeeee :thumbdown
Nils Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Øresundsbron minder om deder små butikker, der fandtes engang, hvor man helst ikke handlede, for der var altid fejl i prismærkningen, og det var altid i købmandens favør. Nu er de lukkede allesammen. De 33 år, der nævnes i pressemeddelelsen, og som Ekstra Bladet planmæssigt misforstår, er den samlede tilbagebetalingstid. Sagt på menneskesprog har Bron nu ændret prognosen fra 28 år til 26 år. Tilbagebetalingsperioden er dermed forkortet med ca. otte procent. For at nå dette for mig at se helt meningsløse mål, hæver man barrierevirkningen af broen ved hjælp af store prisstigninger og ved at opbygge et forhold til kunderne, der bedst kan betegnes som borgerkrigslignende tilstande. :( Meget mærkeligt selskab.
bananas Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Først sætter de prisen op med noget som sikkert godt kunne være rundt regnet 8% - dernæst melder de ud, at tilbagebetalingstiden er faldet med 8%. BIG SURPRISE! Det er jo ikke svært at tjene penge , hvis man som monopol har lov til bare at sætte prisen op overfor de kunder, som er nødt til at købe produktet:rolleye: Det er altså ufatteligt at den slags kan få lov at foregå helt uden nogen form for politisk kontrol eller indgriben. Og at vi tilmed skal være vidne til broens løgn og latin spinkampagne, som i hvert fald er nok til at snyde Ekstrabladet Journalister, er simpelthen frustrerende og rystende.
Guest Supermule Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Der er noget jeg frygter mere end at prisen stiger.....Det er prognosen om 35.000 biler i døgnet....... Det kan betalingsanlægget SLET ikke håndtere.
alex Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Der er noget jeg frygter mere end at prisen stiger.....Det er prognosen om 35.000 biler i døgnet....... Det kan betalingsanlægget SLET ikke håndtere. Er det bare os eller har der været noget rivende galt med betalingsanlægget de sidste par dage ? Vi plejer at være der omkring 07:20 og der har været baner lukket, og masser af biler som har problemer med deres brobizz ? Det virker lidt kaotisk, specielt når folk gør forsøg på at bakke ud af de baner hvor der er problemer... Vores bizz har da også bippet hysterisk de sidste par gange vi har kørt igennem - bliver spændende at se den næste udskrift... Mvh Alex
credde Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Jeg synes tit der står enten en pris eller aftalt pris, når man kører igennem, det er helt sort. Nogle gange bipper bizzen, andre gange siger den ikke et kvæk.
Peter Nielsen Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 De sidste to dage har der også værret problemer for mit vedkommende med Brobizzen. Igår eftermiddags stoppede jeg og brokkede mig til en af med-arbejderne, svarret var klart citat: "ja men du bruger alligevel broen". Med andre ord hvis du er så utilfreds hvorfor kører du så her !!! Ja flabbet er de, når de nu har momopol. mvh en muggen pendler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu