credde Skrevet January 19, 2007 Rapporter Skrevet January 19, 2007 Hej, I december accepterede jeg et tilbud fra Insplanet på en ny hjemforsikring hos Salusansvar. Jeg fik en bekræftigelse osv. I går rykkede jeg Insplanet for, hvornår jeg vil høre yderligere, da forsikringen skal begynde 1. februar. Svaret var pludselig: "Jag kontaktade Salusansvar och de menar att lösöret är för högt för att få den årspremien. Om du fortfarande vill ha lösöret satt till XYZ (istället för 300.000) så vill de att man ska räkna utifrån att en hel familj bor där och då blir det ett annat pris." I bekræftigelsen står der, det lösöre og prisen, så jeg vil mene, at jeg har en god sag og, de skal tilbyde mig forsikringen til den pris. Har andre været ude for det samme? Jeg har naturligvis svaret Insplanet tilbage, at jeg har en bekræftigelse og jeg forventer, at de tilbyder mig forsikringen til de penge. Jeg sparer omkring 500 SEK om året på at skifte, så det er ikke store penge, men alligevel, det er lidt af en principsag - finder mig ikke i hvad som helst. Havde det været den anden vej rundt, så havde de nemlig ikke tøvet med at holde mig på min bekræftigelse!
Lasse S Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Jeg har også haft lidt Insplanet/SalusAnsvar bøvl. Jeg ville bare undersøge forsikringsprisen på en bil jeg sad og kiggede lidt på og lavede sådan et "prisförfragen" hos Insplanet. Bl.a. SalusAnsvar melder så tilbage med en pris og det er jo også fint nok (omend den ikke var god!), så tænker ikke mere over det. Et par dage efter modtager jeg så en bekræftigelse på tegnelse af forsikringen med posten! Heldigvis var de flinke til at annullere den - ordnet efter en enkelt mail.
Danielsito Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Et par dage efter modtager jeg så en bekræftigelse på tegnelse af forsikringen med posten! Heldigvis var de flinke til at annullere den - ordnet efter en enkelt mail. Min kæreste var ude for lidt af det samme med Salus. (Hun har indbo forsikring der, men ikke bilforsikring). De ringede til hende og tilbud hende en bilforsikring. Hun har lidt svært ved svensk over telefonen, så hun beder dem om at sende tilbuddet. Der kommer så en bekræftelse... De annullerede den dog straks igen, da jeg ringede til dem.
Rene Larsen Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Hej, I december accepterede jeg et tilbud fra Insplanet på en ny hjemforsikring hos Salusansvar. Jeg fik en bekræftigelse osv. I går rykkede jeg Insplanet for, hvornår jeg vil høre yderligere, da forsikringen skal begynde 1. februar. Svaret var pludselig: "Jag kontaktade Salusansvar och de menar att lösöret är för högt för att få den årspremien. Om du fortfarande vill ha lösöret satt till XYZ (istället för 300.000) så vill de att man ska räkna utifrån att en hel familj bor där och då blir det ett annat pris." I bekræftigelsen står der, det lösöre og prisen, så jeg vil mene, at jeg har en god sag og, de skal tilbyde mig forsikringen til den pris. Har andre været ude for det samme? Jeg har naturligvis svaret Insplanet tilbage, at jeg har en bekræftigelse og jeg forventer, at de tilbyder mig forsikringen til de penge. Jeg sparer omkring 500 SEK om året på at skifte, så det er ikke store penge, men alligevel, det er lidt af en principsag - finder mig ikke i hvad som helst. Havde det været den anden vej rundt, så havde de nemlig ikke tøvet med at holde mig på min bekræftigelse! Christian er dit tilbud fra Insplanet (Salusansvar) billigere/bedere end det du kan få gennem CYMKO (Trygg Hansa)?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu