BS Skrevet January 19, 2007 Rapporter Skrevet January 19, 2007 Hvilken måde er det bedste at overfører filer online? MSN er langsom. Skype har jeg fundet ud af inat er langsom. Hvilke andre alternativer er der?
BS Besvaret January 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2007 Gerne noget som er lige så nemt som fx skype eller msn. Tror nødig jeg ville bede min mor om at sætte et ftp program op :S Derudover har jeg ikke selv et godt FTP server program. Torrent kender jeg ikke til og det skal gerne være noget hvor filerne ikke er til adgang for andre.
Juff Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 FTP Torrent Credde, ved du hvad max størrelsen på filoverførsel er i det program ? Har prøvet programmer med loft på 2 gb..
mrode Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Derudover har jeg ikke selv et godt FTP server program. Torrent kender jeg ikke til og det skal gerne være noget hvor filerne ikke er til adgang for andre. Ja, men det ved da hvor du kan få ;) Du sætter bare ftp-serveren op og giver din mor linket, så kan hun hente filerne i IE.
credde Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Credde, ved du hvad max størrelsen på filoverførsel er i det program ? Har prøvet programmer med loft på 2 gb.. Mener du ftp? I såfald kan man vel bruge winrar til at dele op i mindre filer (også bedre, hvis nu filen er skadet under 'transporten' så er det nemmere at reparere end at skulle uploade det hele igen).
Gjol Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Derudover har jeg ikke selv et godt FTP server program. http://www.cerberusftp.com/ <- Virker helt okej.
Mikkel_L Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 yousenit.com http://www.yousendit.com/ Dette virker hver gang.
CAC Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Du kan jo bruge et fjernbetjeningsprogram og bare overføre filerne til hendes desktop efter du har koblet op på hendes computer
BS Besvaret January 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2007 Du kan jo bruge et fjernbetjeningsprogram og bare overføre filerne til hendes desktop efter du har koblet op på hendes computer Har ikke erfaring med remote desktop andet end på LAN. Det var via VNC.
molnartos Besvaret January 20, 2007 Rapporter Besvaret January 20, 2007 ellers er der jo også sneakernet....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu