Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Har i WMP 11 installeret? Måske en "refresh"-install kan vende negativt til positivt. Det er da værd at prøve. http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/default.mspx Har nu opdateret til version 11., og ingen forandring :(
mrode Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 min ven kunne desværre ikke hjælpe. Han havde ikke hørt om nogen ændringer udover de havde sat bit-raten ned, for at spare på udlandstrafikken.
Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 min ven kunne desværre ikke hjælpe. Han havde ikke hørt om nogen ændringer udover de havde sat bit-raten ned' date=' for at spare på udlandstrafikken.[/quote'] Tak :th2: så kan jeg vel konkluderer at det er min computer den er gal med... :(
mrode Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 tjah.. men det er jo lidt underligt det pludselig er holdt op med at virke for flere af os.
Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 tjah.. men det er jo lidt underligt det pludselig er holdt op med at virke for flere af os. Ja MEGET! Meeen, jeg er efterhånden ved at holde op med at ryste, tror jeg er ovre de værste "forbrydelsen" abstinenser... :)
mrode Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Ja MEGET! Meeen, jeg er efterhånden ved at holde op med at ryste, tror jeg er ovre de værste "forbrydelsen" abstinenser... :) Nu har jeg hjulpet BS med hans abstinenser over "Forbrydelsen", så du siger bare til, så skal jeg nok også hjælpe dig :)
irode Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Min virker helt fint efter jeg har slået Mute fra
Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Nu har jeg hjulpet BS med hans abstinenser over "Forbrydelsen"' date=' så du siger bare til, så skal jeg nok også hjælpe dig :)[/quote'] Du har fået en PM :)
Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Min virker helt fint efter jeg har slået Mute fra Er forsøgt - virker heller ikke...
Madsen Besvaret February 8, 2007 Rapporter Besvaret February 8, 2007 Nu har jeg fået en mail fra DR, hvor de er så venlige at komme med nogle ideer til hvad der kan være galt... Jeg har været alle punkter igennem og kan stadig ikke se noget, men jeg tænkte at det måske kunne løse problemet for nogle af jer andre... Hej Camilla, Tak for din mail. Jeg beklager meget de problemer du har oplevet. Det kan have været en server fejl du har oplevet. Men hvis du stadig oplever problemer, vil jeg bede dig prøve at følge hjælpemulighed 2 og 3 på denne side: http://www.dr.dk/hjaelp/Radio/20061213142346.htm (se bort fra der står netradio) Afhjælper dette ikke problemet, vil jeg bede dig prøve at benytte de direkte links på denne side: http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp Mvh Susanne Rasmussen DR Medieudvikling
darksaint Besvaret February 10, 2007 Rapporter Besvaret February 10, 2007 kæmper med nøjagtigt det samme problem har endda prøvet med helt rent op-system men stadigt skriver den bare "der opstod en fejl: kunne ikke få forbindelse til serveren, serveren er muligvis nede" :-(
Guest Supermule Besvaret February 10, 2007 Rapporter Besvaret February 10, 2007 Hvilken udbyder bruger i der har problemer?????
Madsen Besvaret February 10, 2007 Rapporter Besvaret February 10, 2007 kæmper med nøjagtigt det samme problem har endda prøvet med helt rent op-system men stadigt skriver den bare "der opstod en fejl: kunne ikke få forbindelse til serveren' date=' serveren er muligvis nede" :-([/quote'] ÅH endnu en lidelsesfælle! Jeg har endda systemgendannet, men det virede heller ikke... Tror jeg må indstille mig på at jeg aldrig kommer til at se dr nettv igen... Damen fra dr, skrev tilbage om jeg havde prøvet de direkte link som hun henviste til i første mail... Siden har jeg ikke hørt fra hende... Vi har BBB
BS Besvaret February 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 10, 2007 Jeg bruger BBB. Har teset på 3 maskiner herhjemme og ingen af dem kan. Lidt irrerterende når man nu er vant til skidtet virker. Gad vide om Øresunds forhindringen har haft en finger med i spillet
mrode Besvaret February 11, 2007 Rapporter Besvaret February 11, 2007 aha.. vi nærmer os måske en konspiration fra BBB's side.. for det har jeg også!
hsahirf Besvaret February 11, 2007 Rapporter Besvaret February 11, 2007 jeg har internet gennem boligforeningen - leveret af BBB. Ingen problemer her, både netradio og -tv på dr.dk kører upåklageligt.
BS Besvaret February 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2007 jeg har internet gennem boligforeningen - leveret af BBB. Ingen problemer her' date=' både netradio og -tv på dr.dk kører upåklageligt.[/quote'] Det kan du ikke være bekendt. Nu ødelagde du lige vores konspirations teori mod BBB:rolleyes:
Madsen Besvaret February 12, 2007 Rapporter Besvaret February 12, 2007 Hmm... har lige sendt hende fra dr en mail mere efter at have fået det her fra hende: Hej Camilla, Prøv at gå ind og opdaterere din Windows Media Player: http://www.dr.dk/hjaelp/software/20061220153522.htm Afhjælper dette ikke problemet, så prøv at opdatere din internetbrowser. Alt dette her er forsøgt - jeg har endda systemgendannet til tiden hvor nettv virkede... Håber at der snart sker noget, for jeg er efterhånden 2 afsnit bagud i "Forbrydelsen" Med mine computerevner ender det nok med at jeg må se resten, når serien engang kommer ud på DVD... :D
hsahirf Besvaret February 12, 2007 Rapporter Besvaret February 12, 2007 Det kan du ikke være bekendt. Nu ødelagde du lige vores konspirations teori mod BBB:rolleyes: Ups, sorry men en sand konspirationsteori lader sig jo ikke slå ud af et enkelt (eller mange, for den sags skyld) stykke fact eller anden info som modsiger teorien :p .....Håber at der snart sker noget' date=' for jeg er efterhånden 2 afsnit bagud i "Forbrydelsen" Med mine computerevner ender det nok med at jeg må se resten, når serien engang kommer ud på DVD... [/quote'] Sådan havde jeg da det jeg missede 3 afsnit af den seneste sæson af 24 Timer ... har stadig ikke fået købt den.
darksaint Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 er der nogen af jer andre som har fundet en løsning til problemet er snart ved at være godt træt af ikke og kunne streame hverken radio eller tv?
Madsen Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 er der nogen af jer andre som har fundet en løsning til problemet er snart ved at være godt træt af ikke og kunne streame hverken radio eller tv? Nope, ingen løsning her... Skrev endnu en mail til hende fra DR i mandags, men har ikke hørt mere fra hende...
darksaint Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 har ligesom jer andre skrevet til dr men de har ikke svaret på min mail endnu, men får nok samme smørre med alle checkpunkterne - tænker lidt på om problmet ligger hos BBB har tænkt på at ringe til dem ved bare ikke hvordan man skal beskrive problemet alt anden form for streaming virker fint hos mig.
Madsen Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 har ligesom jer andre skrevet til dr men de har ikke svaret på min mail endnu' date=' men får nok samme smørre med alle checkpunkterne - tænker lidt på om problmet ligger hos BBB har tænkt på at ringe til dem ved bare ikke hvordan man skal beskrive problemet alt anden form for streaming virker fint hos mig.[/quote'] Jeg har lige fået svar fra damen igen... Hej Camilla, Tak for din mail. Prøv evt. at kontakte jeres internetudbyder. Jeg beklager meget, men jeg er desværre ikke i stand til at hjælpe. Fedt svar! Jeg har, med min begrænsede tekniske snilde, heller ikke lige et overblik over hvordan jeg skal beskrive det her problem...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu