Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hmm spændende udvikling. Jeg kontakter BBB og får stoppet sagen. Der er ingen grund til de fortsætter med noget der ligger uden for deres hænder.

• Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Men man må da sige det er en underlig indstilling til hvem som skal kunne bruge deres tjenester fik en kammerat i Indianapolis til at prøve og han kunne bruge det hele men folk i Sverige vi er forment adgang jeg fatter det ikke....så må de da melde rent ud fra Dr's side?

Besvaret
folk i Sverige vi er forment adgang jeg fatter det ikke....så må de da melde rent ud fra Dr's side?
Det tyder på en fejl fra deres side. Nogle teknikere har lukket for nogle ip-adresser uden at vide konsekvenserne.
Besvaret
..har du egentlig ikke også en plastic-dykker du skal have flyttet i akvariet' date= eller en klovnefisk der sidder fast i en træstub!? Du bruger alt alt for meget tid herinde...:laugh:
og nej jeg har fandme ikke nogen plastic dykkere i mit akvarie. Dog en klovnfisk...der IKKE sidder fast nogen stedder :D
  • 2 weeks later...
Besvaret
.... nu kan jeg heller ikke se NEWS for at følge situationen på Nørrebro... :cry:
citat fra news.tv2.dk "Hele december, januar og februar er det gratis at se Danmarks nye nyhedskanal her på nettet." ;)
Besvaret
citat fra news.tv2.dk "Hele december' date= januar og februar er det gratis at se Danmarks nye nyhedskanal her på nettet." ;)
ØV ja, det er lige akkurat blevet 1. marts! ... er lige vågnet, det må være min undskyldning... sammenlignede det nok med, at jeg også havde problemer med det i sidste uge... :o
Besvaret

Heller ingen netradio her i Helsingborg. Er der evt. nogen, der kender en eller anden i DR, som er lidt højt oppe i systemet? Det kunne være en mulighed, for andet hjælper åbenbart ikke.

Guest Supermule
Besvaret

Så er det et lokalt firewall problem.....alternativt en udbyder der begrænser load på sit net....

Besvaret
Så er det et lokalt firewall problem.....alternativt en udbyder der begrænser load på sit net....
Skulle da være pudsigt hvis 20 brugere lige pludeslig fik lokalt firewall problem på samme site? Fejlen ligger hos DR.
Guest Supermule
Besvaret

Hvorfor fungerer det så fint mange andre steder??? Hvis fejlen lå hos DR, ville langt flere være berørt...

Skulle da være pudsigt hvis 20 brugere lige pludeslig fik lokalt firewall problem på samme site? Fejlen ligger hos DR.
Besvaret
Hvorfor fungerer det så fint mange andre steder??? Hvis fejlen lå hos DR, ville langt flere være berørt...
Jeg er overbevist om at der er en begrænsning - se hvad der står på DR's hjemmeside: 1500 samtidige brugere I forsøgsperiodens begyndelse er dr.dk tv forbeholdt ca. 1500 samtidige brugere. Begrænsningen gælder alene antallet af brugere der ser tv live. I Danmark har langt de fleste adgang til dette via almindeligt tv. Derfor er DR kun sjældent kommet i en presset situation på dette område. Langt de fleste vælger at se tv-programmer på internet ’on demand’, dvs. genudsendelse, når de selv vil. Her er DRs kapacitet endnu større, og der er meget sjældent problemer. Mon ikke de har gættet sig til et antal, som så overskrides hver gang en tilpas stor mængde seere kobler op. Jeg oplever i hvert fald tit problemer med at koble op på 'dåse-udsendelser' om aftenen, men aldrig i dagtimerne.
Besvaret
Jeg tror, at der er gået ged i registeret over ip-adresser i Sverige, så de har lukket fra DR's side for nogle ip-adr., som skulle have haft adgang til radiostream og radio/tv-arkiv. Derfor tror jeg også, det kan være vanskeligt at få gjort noget ved det, fordi flere instanser kan være involveret.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...