Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Tricks er ikke snyd :) Ved ikke meget om pc-versionen...... men en et af de store debatemner omkring 2007 versionen er at de har fjernet tricks/specialmoves... spillerne skulle være mere intelligente selv :rolleyes: Jeg savner personlig selv at kunne lave nogle træk og finter i xbox360 versionen..... men det er nu nice med den online del :th2:

Besvaret
Det er kun dårlige tabere:rolleye: der bruger snyd.:fight:
...kan du virkelig gennemskue dét!? Jeg mener - med de store typer du altid skriver med, så vil jeg da sige du selv bruger et par tricks´s. Ergo, hvor befinder du dig så selv henne på ovenstående bemærknings måle-skala? :rolleye:
Besvaret
...kan du virkelig gennemskue dét!? Jeg mener - med de store typer du altid skriver med' date=' så vil jeg da sige du selv bruger et par tricks´s. Ergo, hvor befinder du dig så selv henne på ovenstående bemærknings måle-skala? :rolleye:[/quote'] Kan ikke lige se sammenhængen:rolleye: :rolleye: :rolleye:, men nu er jeg heller ikke på stærk medicin.
Besvaret
Det skulle man da tro sådan som du staver til det :rolleye:
Nu er det ikke alle der så "kloge" som dem/jer der er herinde vel, og det kan da ikke være meningen at man bliver svinet til bare fordi man ikke kommer med "kloge" kommentare til alt.:fight: :fight: :fight:
Besvaret
Nu er det ikke alle der så "kloge" som dem/jer der er herinde vel' date=' og det kan da ikke være meningen at man bliver svinet til bare fordi man ikke kommer med "kloge" kommentare til alt.:fight: :fight: :fight: [/color']
Men når man reagere som en tøs på en sjov kommentar så lægger man da selv i ovnen til en sviner :laugh:
Besvaret
Men når man reagere som en tøs på en sjov kommentar så lægger man da selv i ovnen til en sviner :laugh:
Du er ikke så lidt flabet. Det er klovne som dig der køre en tråd helt ud i hampen. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Det er som om min fortvivlede vampyr døde i nat. Som om BS hylede i nat. Det er som om min bartender døde i nat. Som om alle de elliptiske herrer skreg i nat på den mågebelortede mole. Langt oppe over skotøjsæsken leviterer sigøjneren, som taler lige så perfekt som Vibeke Hartkorn.

Besvaret
Du er ikke så lidt flabet. Det er klovne som dig der køre en tråd helt ud i hampen.
Hmm, "tråd helt ud i hampen" siger du? Hampen er ikke et helt dårligt sted at være, især hvis det kan ryges. Hvilket også hjælper til at analysere følgende fremragende eksempel på dekonstruktiv prosa.

Det er som om min fortvivlede vampyr døde i nat. Som om BS hylede i nat. Det er som om min bartender døde i nat. Som om alle de elliptiske herrer skreg i nat på den mågebelortede mole. Langt oppe over skotøjsæsken leviterer sigøjneren, som taler lige så perfekt som Vibeke Hartkorn.

*med dyb seriøs stemme* Ja, meningen træder ikke frem, lader sig ikke blotte og fravriste sin hemmelighed, tilsyneladende vås... Men, bytter vi rundt på ordenes indbyrdes placering så fremkommer følgende...

BS hylede på den mågebelortede mole, "min bartender døde i nat"! "Min fortvivlede vampyr" skreg vibeke Hartkorn. Det er som om. Det er som om sigøjneren leviterer over skotøjsæsken Som Langt oppe taler perfekt om alle de elliptiske herrer i nat Døde i nat. Som om i nat. Som lige så som.

*stadig seriøs, dog noget rystet* Meningen lader sig ikke skue, så sandligt dekonstruktivt - hvad mon skotøjsæsken betyder?! Hvorfor, hvordan??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...