koustrup Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Skal da lige se om jeg kan lokke manden med til en enkelt eller 2 :) Hvad pokker... havde slet ikke set at du skrevet :-) Har du fået lokket ham med?
hsahirf Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Jeg ved godt hvad der sker hvis jeg tager på Lilla Torg eller lign, og det har hverken mit helbred eller min pengepung godt af Februars ration af tømmermænd er for længst overskredet. Så jeg vil ønske jer alle en god aften, jeg er klar i næste måned
koustrup Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Jeg ved godt hvad der sker hvis jeg tager på Lilla Torg eller lign' date=' og det har hverken mit helbred eller min pengepung godt af Februars ration af tømmermænd er for længst overskredet. Så jeg vil ønske jer alle en god aften, jeg er klar i næste måned [/quote'] Vi er så tæt på Marts, kan du ikke tage lidt A`conto ;-)
koustrup Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 ja.. det kan vi godt sige.. det passer meget fint.. eller ved skøjtebanen' date=' men man kan se hinanden derfra uanset om man står det ene eller det andet sted :-)[/quote'] Jeg syntes vi skal holde os til skøjte banen!! Deal?
Madsen Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Jeg syntes vi skal holde os til skøjte banen!! Deal? Det er måneder siden vi har været på Lilla Torg, men en skøjtebane skulle da være til at få øje på ;) Vi er klar til klokken 20.00 :)
mrode Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Det lyder hyggeligt.. jeg vil prøve også at være der kl. 20
koustrup Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Det lyder hyggeligt.. jeg vil prøve også at være der kl. 20 Sådan Mikkel :-) PS. Hvem tager sunddebat.com banner med så vi kan finde hinanden ;-) Edit: Til dem der er i bil\offenligt - Der er jo som vi ved varslet meget mere sne, og har lige fået "rapport" fra kbh. hvor det er begyndt!!! Men lad ikke det stoppe os, blot til info.
koustrup Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Ja, jer der ikke var med - i ved ikke hvilke pragt fulde mennesker i gik glip af at møde :-) Nu vil jeg snart gå i seng, fik desværre noget jeg skulle i morgen - men bare rolig jeg tager revance (og hold da op hvor kan det være dyrt at smutte i byen herover). Håber at i har en god aften, vi ses allesammen :-)
thygesen Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Det kan ikke være andre end mig du mener :-) Nej det var hyggeligt at møde endnu engang en masse venlige og åbne danskere.. det er sgu det der gør det værd at lever herovre.. Det og så de dejlige svenskere
Madsen Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Det kan ikke være andre end mig du mener :-) Nej det var hyggeligt at møde endnu engang en masse venlige og åbne danskere.. det er sgu det der gør det værd at lever herovre.. Det og så de dejlige svenskere Snakker du om damen med den blå øjenskygge? Ej, det var rigtig hyggeligt og må bestemt gentages :th2:
Guest Trine Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Snakker du om damen med den blå øjenskygge? Jeg var mere betaget af veninden i lyserød top med rottehaler..... Men jo det var absolut hyggeligt:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu