emre Skrevet February 26, 2007 Rapporter Skrevet February 26, 2007 jeg vil gerne høre hvordan man kan åbne portene til sin Zykel p2602R router så man kan spille spil over nettet?jeg tænker på online games fc command og conquer og fifa.min router vil ikke åbne den port så jeg kan spille online
larscph Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 jeg vil gerne høre hvordan man kan åbne portene til sin Zykel p2602R router så man kan spille spil over nettet?jeg tænker på online games fc command og conquer og fifa.min router vil ikke åbne den port så jeg kan spille online Nogen routere har en "virtual DMZ" funktion hvor man kan få routet alt indgående trafik hen til en specifik intern IP adresse. Måske det virker? Det kan også være din Windows Firewall der blokerer indgående trafik.
emre Besvaret February 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2007 Nogen routere har en "virtual DMZ" funktion hvor man kan få routet alt indgående trafik hen til en specifik intern IP adresse. Måske det virker? Det kan også være din Windows Firewall der blokerer indgående trafik. jeg har slået windows firewall fra, men hvordan gør jeg det andet som du siger?
larscph Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Jeg kender ikke til ZyXEL's routere - så det kan jeg ikke hjælpe med specifikt, desværre. Du skriver at routeren "ikke vil åbne porten" - hvad har du gjort for at få den til at route de porte du har brug for? Se her min fx Der har jeg åbnet for en specifik port (6881) som så routes ind på LAN siden af routen til den PC med adressen 192.168.15.101. Mht DMZ så er det på en seperat side Men så bliver alt indgående trafik sendt derhen. Det stiller pludselig en del større krav til at du hardener din Windows, så jeg vil anbefale at du nøjes med at route de porte du har specifikt brug for.
emre Besvaret February 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2007 jeg har ikke gjort noget med min router.det eneste problem at jeg har er at jeg kan spille 3 ud af 10 af gangene.er der ikke noget specielt til spil porten?kan man købe en trådløs route og låse problemmet?
Gio Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 er der ikke noget specielt til spil porten?kan man købe en trådløs route og låse problemmet? :th2:
larscph Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 jeg har ikke gjort noget med min router. Det skal du nok gøre så. Er der ikke noget specielt til spil porten? Nej. Det er software afhængigt og du er nødt til at læse manualen til spillet og manuelen til routeren og så sætte det korrekt op. kan man købe en trådløs route og låse problemmet? Nej.
larscph Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 :th2: Heeeehe... No more router... Problem solved...
molnartos Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Portforwarding Hvis dette emne ikke er noget du har stort bekendskab med kan jeg anbefale dig dette link: http://portforward.com/default.htm Trykker du på port forwarding vælger din router (2602R findes ikke i listen men du vælger bare 2602H da det stort set er samme interface) og findes så dine spil. Hvis dit spil ikke findes på listen så skulle det være muligt, hvis du bruger 10 minutter på at læse derinde, at kunne sætte det op selv. Er der allerede porte i din router der er sat op i port forward så lad dem hellere blive end at slette dem!! Go fornøjelse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu