Gio Skrevet February 27, 2007 Rapporter Skrevet February 27, 2007 http://sydsvenskan.se/sverige/article220879.ece Sex människor har omkommit och minst tio personer har skadats allvarligt i en krock mellan två bussar på väg 288 norr om Uppsala i närheten av Rasbo. 42 personer har fått lättare skador. De flesta är chockade.
koustrup Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 http://sydsvenskan.se/sverige/article220879.ece Sex människor har omkommit och minst tio personer har skadats allvarligt i en krock mellan två bussar på väg 288 norr om Uppsala i närheten av Rasbo. 42 personer har fått lättare skador. De flesta är chockade. Kan vi ikke få lavet en "nyheder" i stedet for "virksomhedsejer"
Nils Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Kan vi ikke få lavet en "nyheder" i stedet for "virksomhedsejer" God ide! :th2:
CoolAIR Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Så billederne på TV4. Forreste venstre side på den ene bus var revet fuldstændig op, komplet med temmeligt store blodsprøjt ud over siden af bussen. Stakler! :(
Gio Besvaret February 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2007 Kan vi ikke få lavet en "nyheder" i stedet for "virksomhedsejer" Normalt kan interessant nyhedsstof finde relevans i andre tråde - så nej, jeg synes ikke vi behøver en decideret nyheds-tråd.
ulmus Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Gio har ret - nyheder kan man selv finde. Der er jo heller ingen grund til at øge "trafikken" med noget, man kan finde andre steder. Debaten er jo allerede overbelastet, hvilket kan ses, hvis man læser "meddellelser fra webmaster",
spinner Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Gio har ret - nyheder kan man selv finde. Der er jo heller ingen grund til at øge "trafikken" med noget' date=' man kan finde andre steder. Debaten er jo allerede overbelastet, hvilket kan ses, hvis man læser "meddellelser fra webmaster",[/quote'] Que? Det var vist ikke så meget om de skulle postes eller ej, der blev ment, men om man skulle samle dem i et forum for sig selv. De (nyhederne) findes her jo i forvejen, uanset deres relation til SundDebatten i øvrigt.
Gio Besvaret February 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2007 Que? Det var vist ikke så meget om de skulle postes eller ej, der blev ment, men om man skulle samle dem i et forum for sig selv. De (nyhederne) findes her jo i forvejen, uanset deres relation til SundDebatten i øvrigt.Som sagt, så er der ingen grund til at oprette endnu en kategori, da de (få) nyheder der postes herinde, pænt kan finde plads i eksisterende kategorier. Og ja, mit indlæg postedes i "Fri Debat", da jeg ikke synes den hørte hjemme i "Bil, MC & Båd" - selvom det var en bus med hjul på. Ej heller i "Sundhed og Velvære", selvom der var personer (og deres generelle sundhed) involveret. Jeg postede den såmænd bare for at gøre opmærksom på en hændelse i det land vi nu engang bor i - og som ville sætte sine spor på denne hverdag. Fred være med dem der trak de korte strå.
koustrup Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Jeg postede den såmænd bare for at gøre opmærksom på en hændelse i det land vi nu engang bor i - og som ville sætte sine spor på denne hverdag. Ja, og derfor passer den vel også ind i nyheder
Gio Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Ja' date=' og derfor passer den vel også ind i nyheder [/quote']Ja...men hvorfor behøver vi en sådan kategori? Skær´ det ud i pap - og gør det ordentligt - ellers ka´ du glemme det, Fætter Mobilos :p
koustrup Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Ja...men hvorfor behøver vi en sådan kategori? Skær´ det ud i pap - og gør det ordentligt - ellers ka´ du glemme det' date= Fætter Mobilos :p Problem stilling: Der er alt for mange såkaldte "nyheder" i fridebat, hvor folk fortæller om at der er en bus som er kørt galt, eller at det er sne vejr i Malmø - alt muligt som kan være nyttigt for folk som ikke hver eneste dag tjecker de svenske aviser. Løsning: Oprette et forum som hedder "relevante nyheder" eller nyheder. Muligheder: Folk som læser de svenske aviser bliver ikke bombaderet med alt muligt som de har læst - og dem som ikke gør får relevante nyheder. Btw. bare fordi jeg gik så tidlig i seng sidste gang, behøver du ikke være så skarp - du kender jo min humor, eller mangel på samme
Gio Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Problem stilling: Der er alt for mange såkaldte "nyheder" i fridebat, hvor folk fortæller om at der er en bus som er kørt galt, eller at det er sne vejr i Malmø - alt muligt som kan være nyttigt for folk som ikke hver eneste dag tjecker de svenske aviser.Så må folk poste dem i relevante kategorier, eller i Fri Debat eller Off-topic - det er jo, trods alt, ikke en daglig c&p af Sydsvenskan der er tale om. Jeg kan da godt se at den ikke er "skåne-relevant", eftersom miséren foretog sig i Uppsala - laaaangt fra os bekvemmelighedsflygtninge - og det beklager jeg ikke behager dig. Men det synes jeg ikke retfærdiggør en kategori som "Nyheder". Eller også er du bare i drillehumør...*g*
koustrup Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Så må folk poste dem i relevante kategorier, eller i Fri Debat - det er jo, trods alt, ikke en daglig c&p af Sydsvenskan der er tale om. Jeg kan da godt se at den ikke er "skåne-relevant", eftersom miséren foretog sig i Uppsala - laaaangt fra os bekvemmelighedsflygtninge - og det beklager jeg ikke behager dig. Men det synes jeg ikke retfærdiggør en kategori som "Nyheder". Eller også er du bare i drillehumør...*g* yes yes, men du spurte efter et relevant forslag ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu