Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja nu har de så intruduceret det her "geniale EasyGo system" hvor man kan bruge den samme brobizz på alle broer og veje i Danmark, Norge, og Sverige uden at have en seperat aftale med hver bro. Jeg skal bare lige være sikker på at jeg har forstået det korrekt. Jeg har kun en aftale med Øresundsbron, og kører derfor over til 130/25 kr. per tur. Men på f.eks. Storebæltsbroen kommer jeg til at betale normalpris, selvom jeg bruger brobizzen, right? Og dette bliver bare hævet på mit Dankort, nøjagtigt som om jeg brugte det til at betale med. Er ikke helt sikker på jeg kan se det smarte i det, men det er nok bare mig... Har jeg forstået det rigtigt?

Besvaret
Er ikke helt sikker på jeg kan se det smarte i det, men det er nok bare mig... Har jeg forstået det rigtigt?
Fidusen er vel at du kan bruge Bizz-banerne i stedet for kort-/manuelbanerne. Og det er vel smart nok? Vi har i hvertfald brugt det med glæde på Storebæltsbroen i lang tid...
Besvaret

Men får man altid den billigste pris så? Jeg tænker på at jo på storebæltsbroen har weekendbilletter som er en del billigere end hvis man køber enkelt billet. Eller får man altid lov til at betale "fuld pris"?

Besvaret
Men får man altid den billigste pris så? Jeg tænker på at jo på storebæltsbroen har weekendbilletter som er en del billigere end hvis man køber enkelt billet. Eller får man altid lov til at betale "fuld pris"?
Godt spørgsmål - de skriver sådan her på deres hp. "BroBizz og Weekendbillet Har du en BroBizz Fritid, kører du blot gennem BroBizz banerne som normalt. Du får automatisk rabatten i forbindelse med hjemturen. Rabatten godskrives senest fredag den efterfølgende uge. Bemærk: Det er kun muligt at få automatisk Weekendbillet-rabat med en BroBizz Fritid (tidligere BroBizz DK) samt BroBizz Fritid 600 og BroBizz Fritid 1250. Har du et af de øvrige typer BroBizz abonnementer, skal du benytte de manuelle baner og betale kontant eller med kort, hvis du ønsker at benytte rabatproduktet. "
Besvaret
Har faktisk aldrig ramt deres Weekend-billet, da vi altid har retur om mandagen, så det kan jeg ikke lige svare på... Men man får 5% - ved ikke hvilken ordning det hører under...
Besvaret
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener jeg har fået weekendpris osv. når jeg engang i mellem har kørt over Storebæltsbroen med min Øresundsbrobizz.
Besvaret
Jeg er ikke 100% sikker' date=' men jeg mener jeg har fået weekendpris osv. når jeg engang i mellem har kørt over Storebæltsbroen med min Øresundsbrobizz.[/quote'] Ja, hvis du har gjort det EFTER 1. marts 2007 - eller har haft en aftale med dem.
Besvaret

Hvis man ikke har en brobizz aftale med storebælt, men til øresund og køre over storebælt, får du samme rabatter som en "BroBizz Fritid" aftale med Storebælt giver. Dvs. 5% rabat hver gang du passerer broen, og du får automatisk Weekend-, Dags- og Aftenbillet-rabat. Weekend-, Dags- og Aftenbillet-rabatten 'reguleres' på tilbage turen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...