koustrup Skrevet March 5, 2007 Rapporter Skrevet March 5, 2007 Hvad betyder den alarm\horn man kunne høre over hele Malmø fra få minutter siden???
BS Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Ingen anelse men det var dæleme tydeligt her hvor jeg bor!
Miriam Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Hvad betyder den alarm\horn man kunne høre over hele Malmø fra få minutter siden??? Sker hver den første mandag om mdr kl 15 som test :)
koustrup Besvaret March 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2007 Sker hver den første mandag kl 15 som test :) WHAT!!!!!!!! syntes bare ikke vi har hørt den før...hmmm... hvad var det så de tester, er det luft alarmen??? Btw. jeg troede enten at de fejlede at ungdomshuset, eller at foreningen var ved at genindtage skåne
BS Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Sker hver den første mandag om mdr kl 15 som test :) Hvad skulle vi dog gøre uden dig Mimse
koustrup Besvaret March 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2007 Hvad skulle vi dog gøre uden dig Mimse Ja, så ville vi sku være på den :th2:
BS Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Det er Hem-Glass :th2: LOOOOL Ja så er man da sikker på at ingen er i tvivl om at der er is :D
Gio Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 LOOOOL Ja så er man da sikker på at ingen er i tvivl om at der er is :DHar du hørt deres bimle-melodi herovre!? Ikke noget med klokke-ding-ding-hygge. Næ nej, den får på auto-knappen og præ-defineret melodi - for fulde skrald Det tog sin tid før jeg fandt ud af hvad det var :o
BS Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Ja og jeg fik også god griner på første gang jeg hørte den. Gæsterne ser også underlige ud når de hører noget der minder om temaet til Nærkontakt af 3. grad :D
Kim H Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Sker hver den første mandag om mdr kl 15 som test :) Og - de fortæller ALTID om det i radioen - inden det sker - men altså kun svensk radio ;)
koustrup Besvaret March 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2007 Og - de fortæller ALTID om det i radioen - inden det sker - men altså kun svensk radio ;) Hmm.. der syntes jeg heller ikke at der var noget, men det var selvfølelig også bagefter ;-)
ulmus Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Er I virkelig alle så unge, at I ikke kan huske, at luftalarmen blev afprøvet i Danmarks byer hver onsdag kl.12:00
Danielsito Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Er I virkelig alle så unge' date=' at I ikke kan huske, at luftalarmen blev afprøvet i Danmarks byer hver onsdag kl.12:00 [/quote'] Nej da! Jeg er så ung, at jeg kan huske det, fra jeg var på vej i børnehaven! Åh, de minder...
koustrup Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Er I virkelig alle så unge' date=' at I ikke kan huske, at luftalarmen blev afprøvet i Danmarks byer hver onsdag kl.12:00 [/quote'] Nej, det er jeg for ung til ;-) Men fik det fortalt af de gamle i går
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu