Rene Larsen Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 For de af jer som er interesseret i en Prisliste med tilhørende informationer. PS. prislisten er tysk, men den kan dog give et indtryk af hvad der venter os, hvis/når vi køber den i DK eller SE :th2:
andersen Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Meget spændende... jeg er næsten sikker på jeg skal have mig sådan én til efteråret når TT'eren skal skiftes ud. :) Er forøvrigt meget overrasket over den lave pris for B&O-anlægget... kun 895 Euro
thn Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Er forøvrigt meget overrasket over den lave pris for B&O-anlægget... kun 895 Euro Det bliver også kun en discount udgave af lydanlæget Mvh Dennis
andersen Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Det bliver også kun en discount udgave af lydanlæget Det bliver naturligvis aldrig på niveau med anlægget i A8'eren, men det er betydlig større end Bose-anlægget i f.eks. TT. 14 højttalere og 505 watt mod 12 højt. og 255 watt (listepris Bose til TT: 605 Euro)
thn Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 ja det bliver stadigvæk et fedt anlæg. Ville bare lige være sikker på at du var klar over at det ikke var det samme som A8
credde Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Er S5-eren ikke med quattro? Sådan som jeg læser det, er det kun 3.0 TDI der er med quattro. Både 3.2 og S5 burde da også være med quattro.
andersen Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 S5 er med quattro jo (se side 8 "Zusätzliche Serienausstattung S5"), men 3.2 er det, rigtig nok, ikke :( Endvidere fåes 3.2 også kun med multitronic automatgear. Der vil dog komme flere varianter/kombinationer løbende, men de i PDF-filen listede modeller er hvad der er klar til introduktionen.
Johan Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Lækker kabine, den ser meget gennemført ud.........
APGraph Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Hvornår kommer den som Cab??? S5 cab det kune være nice, så skifter jeg sku bilen ud til sådan en
Rene Larsen Besvaret March 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 8, 2007 Hvornår kommer den som Cab??? S5 cab det kune være nice, så skifter jeg sku bilen ud til sådan en Audi A5 som cab
Futz Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Mon ikke også den kommer som RS5 for at tage kampen op mod M3'eren. Er ikke AUDI fan normalt, men den er faktisk rigtig fed S5 'eren her.
APGraph Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Ahh havde lidt håbet på hårdt tag nu BMW og volvo er kommet med det i større modeler. men ja S5 cab, ville jeg da godt mene kunne hamle op med en bmw M3
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu