Guest PeterK Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Nu er det så min tur - en lynhurtig ferie på de tyske motorveje (4.200 km) kan ses på mine bagdæk! Peter - du har fået en PM ;) Jeg fik en superservice hos Auto-haus og spritnye conti på min 997S......
Guest Mogens Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Jeg fik en superservice hos Auto-haus og spritnye conti på min 997S...... Hvor langt havde din dæk kørt?
Peter H. Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Nu er det så min tur - en lynhurtig ferie på de tyske motorveje (4.200 km) kan ses på mine bagdæk! Peter - du har fået en PM ;) Det har du også :)
dkrath Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Peter jeg vil også gerne have et tilbud... 255/40 bagi .. dem foran er fine :) Enten goodyear eagle F1 eller nogle andre gode dæk til Porsche Boxster.
Peter H. Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Peter jeg vil også gerne have et tilbud... 255/40 bagi .. dem foran er fine :) Enten goodyear eagle F1 eller nogle andre gode dæk til Porsche Boxster. Hvad her du foran ?? det skal jo väre det samme ellers ser det jo ikke rigtigt ud :)
Gio Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Kan ikke huske' date=' men tror det er 215/50[/quote']Jeg tror mere Peter mente dækmærke/model :)
dkrath Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Men jeg ønsker ikke at købe det dæk! Michelin Pilot Sport, Continental, eller Goodyear Eagle F1 (foretrækkes)
Guest PeterK Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Hvor langt havde din dæk kørt? 14000km:( Det ene bagdæk var defekt (Pzero) og kunne ikke skaffes igen..... Måske lidt spild af penge men valgte at skifte alle 4, da jeg ikke vil køre med forskellige dæk foran/bagi.....Og Peter´s pris var jo superskarp, så hvorfor ikke:o
Guest Mogens Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 14000km:( Min vogn har netop rundet 30.000 km - jeg har kørt de 6.500 km (motorvej). Det bliver det 3. sæt dæk, bilen får i dens levetid ! Det ene bagdæk var defekt (Pzero) og kunne ikke skaffes igen..... Måske lidt spild af penge men valgte at skifte alle 4, da jeg ikke vil køre med forskellige dæk foran/bagi..... Lyder fornuftigt Og Peter´s pris var jo superskarp, så hvorfor ikke:o Jeg regner helt bestemt med, at Peter sælger mig og monterer dækkene...
Guest Mogens Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg regner helt bestemt med, at Peter sælger mig og monterer dækkene... OG dét gør han så
Guest PeterK Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 OG dét gør han så Hans kaffe smager bare AH til;) ......På dette ene område foretrækker jeg Dackonline i Fosie, som har en KANON automat:D
Guest PeterK Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 I øvrigt er jeg blevet DYBT forelsket i denne hvide 997 S Cab:love: ......... http://www.blocket.se/vi/11725857.htm?ca=23_11_s Har altid holdt på at 911 SKAL være en coupé, MEN for sørensen denne er lækker.......Men kunne også godt finde på at være "UTRO" med den nye GT3 i hvid:love: Det var lige et afbræk fra tråden om dæk...sorry:rolleyes:
Guest Mogens Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 I øvrigt er jeg blevet DYBT forelsket i denne hvide 997 S Cab:love: ......... http://www.blocket.se/vi/11725857.htm?ca=23_11_s Har altid holdt på at 911 SKAL være en coupé, MEN for sørensen denne er lækker....... Denhar ikke Tiptronic... Men kunne også godt finde på at være "UTRO" med den nye GT3 i hvid Gys... Det var lige et afbræk fra tråden om dæk...sorry Skal der vel også være plads til ;)
Peter H. Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 I øvrigt er jeg blevet DYBT forelsket i denne hvide 997 S Cab: ......... http://www.blocket.se/vi/11725857.htm?ca=23_11_s Har altid holdt på at 911 SKAL være en coupé, MEN for sørensen denne er lækker.......Men kunne også godt finde på at være "UTRO" med den nye GT3 i hvid: Det var lige et afbræk fra tråden om dæk... Du skal da ha en GT3 og når du er trät af den så köber jeg den :) Hmm kaffe sir du,det er da kun noget gamle folk drikker ..
michael og carina Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Da jeg havde min danske mondeo kørte jeg på Continental Sportcontact 3. Det er det bedste dæk jeg har prøvet og køre med
Guest Mogens Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Da jeg havde min danske mondeo kørte jeg på Continental Sportcontact 3. Det er det bedste dæk jeg har prøvet og køre med Præcis den samme opfattelse har jeg af Continental SportContact ;)
Kasper Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Continental SportContact virker fint på Volvo'en, så mon ikke det også går an på en Porsche :D
Guest Mogens Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Continental SportContact virker fint på Volvo'en, så mon ikke det også går an på en Porsche Er der nogen, der har antydet det modsatte. Tværtimod kunne man vel næsten fristes til at sige ;)
Peter H. Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Er der nogen' date=' der har antydet det modsatte. Tværtimod kunne man vel næsten fristes til at sige ;)[/quote'] Bridgestone Potenza S-02 A holder fint på Ringen :):)
Guest Mogens Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Nye dæk, yes ! Hans kaffe smager bare AH til;) ......På dette ene område foretrækker jeg Dackonline i Fosie, som har en KANON automat:D Jeg har aldrig samgt Peter's kaffe endnu, hva fan ! :) Nuvel, Porschen rykker igen - på nye sutter he he...
Peter H. Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Jeg har aldrig samgt Peter's kaffe endnu, hva fan ! :) Nuvel, Porschen rykker igen - på nye sutter he he... Det har Peter K heller ikke for jeg har ikke noget,kun Cola :):)
PRESTIGE AUTO Besvaret June 7, 2007 Rapporter Besvaret June 7, 2007 Nu har jeg ikke læst hele emnet igennem, så jeg ved ikke om jeg reposter nu, men et Porsche godkendt dæk hedder N0. her er en liste fra continential: T = op til 190 km/h*) H = op til 210 km/h V = op til 240 km/h W= op til 270 km/h N0= Porsche godkendt M0 = Mercedes godkendt BMW = BMW godkendt SSR = Self supporting Runflat M0 Ext. = Nødhjul til Mercedes ML = Med liste FR = Fælgribbe = Under forberedelse XL = Ekstra Load Og der er en seriøs forskel om man kører på N0 mærkede eller ikke N0 mærkede dæk, har jeg prøvet, det samme gælder på de fleste rigtig hurtige biler hvis de ikke får de rigtige dæk på!! Peter køb en Senseo så kan det ikke gå galt..haha..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu