Tomcat Skrevet March 12, 2007 Rapporter Skrevet March 12, 2007 Jeg går og spekulerer på hvordan mon det kan lade sig gøre at se digital TV når ens Fladskærmstv ikke har Digital Tuner. Det skal siges at den er udstyret med 2 HDMI porte. Nogen forslag?
Carwash Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 man køber en digital box( modtager) det koster ca. 4-500 dansk kr. hos Fona eller elgiganten..
Thomas Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 man køber en digital box( modtager) det koster ca. 4-500 dansk kr. hos Fona eller elgiganten.. + en digital antenne!
Carwash Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 + en digital antenne! hmmm ja nemlig, troede han havde en digital antenne. en modtager uden en digital antenne er som du har fire hjul men ingen bil hheh PS. digital antenne både indendøres og uden døres kan købes hos Fona og elgiganten også hvis det sku være...
claus Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Tja med kabel-tv skal man ikke have nogen antenne.... blot en digi-boks , vel at mærke en anden end til den med antenne...
Markowitch Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Jeg går og spekulerer på hvordan mon det kan lade sig gøre at se digital TV når ens Fladskærmstv ikke har Digital Tuner. Det skal siges at den er udstyret med 2 HDMI porte. Nogen forslag? Okay, er 2 HDMI porte ikke lidt vildt? Jeg troede at HDMI understøttede helt op til 3200x2048!! Så en HDMI port skulle være rigeligt til 1080P...
Thomas Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Okay' date=' er 2 HDMI porte ikke lidt vildt? Jeg troede at HDMI understøttede helt op til 3200x2048!! Så en HDMI port skulle være rigeligt til 1080P... [/quote'] Øjjj mand!!! En til Ps3 og en til dvd:)
Gio Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Okay' date=' er 2 HDMI porte ikke lidt vildt?[/quote']To forskellige enheder med HDMI-output - så slipper du for at skifte stik bagi (DVD og moderne digi-boks eks.)http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI http://www.ebu.ch/en/technical/trev/trev_299-ive.pdf osv.... :)
claus Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 jep og HDMI understøtter også digital surround , a la Dolby Digital osv...
Markowitch Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Takker for svarene. Selvfølgelig gider jeg ikke at skifte kabel når der skal spilles på ps3'eren! Det ville jo være for kikset ;) . Minimum 2 HDMI indgange bliver mit mantra for fremtiden!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu