Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
ok jamen jeg har søgt og søgt ' date=' kan du anbefalde noget billigere da? husk det er en R typen som gøre det lidt sværre at forsikre.[/quote'] Sjovt nok, så er en R1'er billigere i forsikring end en CBR600. Mit bedste forslag vil være Folksam...
  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Sjovt nok, så er en R1'er billigere i forsikring end en CBR600. Mit bedste forslag vil være Folksam...
jamen tak jeg kontakte folksam... hos vesta kan jeg få både R1 og CBR600 til næsten samme pris.. det er selvf. lidt afhængig af hvor gammel cyklen er, jeg fik regnet ud på R1 fra 00-002 og CBR fra 00-01
Besvaret
jamen tak jeg kontakte folksam... hos vesta kan jeg få både R1 og CBR600 til næsten samme pris.. det er selvf. lidt afhængig af hvor gammel cyklen er' date=' jeg fik regnet ud på R1 fra 00-002 og CBR fra 00-01[/quote'] Jeg har Folksam... Sät ikke dine forhåbninger for höjt. Jeg betaler knap 12000,- om året i HALVforsikring for min lille 636 kubikker :sad: Og det er med 10% rabat pga. medlemsskab i SMC:rolleyes: Langt ude! Bare fordi man bor i Malmö...
Besvaret
Jeg har Folksam... Sät ikke dine forhåbninger for höjt. Jeg betaler knap 12000' date='- om året i HALVforsikring for min lille 636 kubikker :sad: Og det er med 10% rabat pga. medlemsskab i SMC:rolleyes: Langt ude! Bare fordi man bor i Malmö...[/quote'] Jamen jeg synes jeg fik en go pris på R1 hos VESTA gennem min bank, jeg har selvf. tænkt mig at ringe/skrive rundt.. men halvförsäkring då ersätter det stöld brand inbrott 7649:- er også ok synes jeg...
Besvaret

Forsikring, det er en sjov omgang. Jeg har seriøst kig på en Aprilia RSV 1000 årgang 2001-2002. Jeg bor 500 meter fra Trianglen, Mc skal stå på gaden, og jeg har kørt skadefri i 7 år på mc og 12 år i bil (er 32 år) Dette er de svar jeg har fået i de sidste 2 dage. NUMMER 1 Hejsan Då detta är klassad som en sportcykel i Tennant hamnar priset på helförsäkring på över 100 000 kr/år. mvh Lotta NUMMER 2 halvförsäkring: 12616 kronor per år· helförsäkring: 27104kronor per år Hilsen Folksam NUMMER 3 Det ungefärliga priset för en Aprilia RSV Mille är 5 597 kr per månad eller 63358 kr per helår. Välkommen åter. Vänliga hälsningar If NUMMER 4 Trygg Hansa 15000 for halv 30000 for hel Jeg kan oplyse, at jeg overvejer en Ducati 996 fra 00. Den koster godt nok 10-15.000 mere, har flere HK, men koster 12000 Sek for en helforsikring hos Trygg-Hansa. Er det til at blive klog på :rolleye: /Fagerland

Besvaret
Jeg kan oplyse, at jeg overvejer en Ducati 996 fra 00. Den koster godt nok 10-15.000 mere, har flere HK, men koster 12000 Sek for en helforsikring hos Trygg-Hansa. Er det til at blive klog på :rolleye:
Tjaeh, hvis man havde adgang til de samme statistikker over tyveri/hærværk m.m. som forsikringsselskaberne, så var det måske :)
Besvaret

Jeg kan oplyse at jeg har en Suzuki GSX 600F fra 1997 med 63kw og ca. 78hk... Den giver jeg hos IF: 11.000 årligt for en halvforsikring. Länsförsikringar har lige idag tilbudt mig: 10,100 for en halforsikring og 13,500 for en helforsikring.. Jeg er 27, har haft mc kørekort uden skader i 7 år og bil kørekort i snart 10 uden skader.. Øhhh.. MC'en klasses som en Touring og har jo ingen sjov og ballade i sig ;-) Hvad sker der!!!

Besvaret

havde en honda cbr 600 fra 98 med 100 hk, klassed som sports, den gav jeg 7600 på om året via if, for halv forsikring. 28 år, mc kort i 3 år, honda kan anbefales hvis man er første gangs forsikrede. Nu er den solgt, til fordel for bil :-( hvor dum kan man være ;-) Men forsikrings selskaberne, har jo ikke adgang til dine oplysninger, ring, ikke prøve via deres sider.

Besvaret
jagten på en Yamaha R typen er i fuld gang, har dog ingen erfaring med Yamaha, har haft et par cykler før men ikke voldsom nogle. nogle der har sådanne en MC. hva skal man være opmærksom på inden køb. og jo jeg er gammel nok til at eje en MC har haft et par stk min sidste var en Honda VFR400 lille og lækker sag. til en lille mand som mig ehhe.. med forårs Hilsen Carwash:rolleye:
Har kørt meget på en R1 fra 2003 da jeg boede i USA og federe cykel skal du lede længe efter. Har også prøvet Ducati 997, CBR1000 og Suzuki GSX og R1 slår dem alle (igen ifølge mig, din mening kan være en anden) En cykel der også er fed er R6 2006 modellen. makser ud ved 17000 omdrejninger, som giver dig mulighed for både stille kørsel og RACER kørsel :scared: Men personligt synes jeg R1 slår alle cykler. Pendleren
Besvaret
Har du prøvet IF? Det ser ud til at DENRT har fået en godt tilbud hos dem på sin nye Fireblade.
IF er mærkeforsikring for Honda, Bmw & Triumph. Derfor de billige priser.... 6050SEK helårligt for helforsikring ... Sweeeet :)
Besvaret
IF er mærkeforsikring for Honda, Bmw & Triumph. Derfor de billige priser.... 6050SEK helårligt for helforsikring ... Sweeeet :)
Mærkligt at Honda så vil have 18.000 kr. for deres mærkeforsikring på en Fireblade for en 40 årig mand, når DENRT får den for 13.700 direkte hos IF.
Besvaret

Billig forsikring prøve BMW Jeg har en BMW R1200 Sport Touring til 3100,- om år for helforsikring for 2007, bor på landet, men prisen kun 4400 hvis man bo i byen.

Besvaret
Mærkligt at Honda så vil have 18.000 kr. for deres mærkeforsikring på en Fireblade for en 40 årig mand' date=' når DENRT får den for 13.700 direkte hos IF.[/quote'] Ja, det lyder underligt, specielt når man tjekker deres website: http://www.if.se/web/se/private.nsf/noframes/17BEEB90D9200CCFC1256B6700333E93/$file/Honda07.pdf DENRT er over 35år, bor i traffikzon 3-7, har en 0-3 år gammel Sports mc Pris: 13.700 SEK
Besvaret

R1 kontra andet. Jeg har prøvet R6. Sikke dog en maskine, og jeg kan drømme om, at hvis den havde lidt mere i motoren, så ville bundtrækket være bedre. Så jeg tror på. Men men når man(jeg) nu er faldet for V2 lyden, så er det svært med en R1. Men R1 eller CBR 1000. Det ville være valget hvis, at jeg blev træt af V2 lyden.

Besvaret
R1 kontra andet. Jeg har prøvet R6. Sikke dog en maskine, og jeg kan drømme om, at hvis den havde lidt mere i motoren, så ville bundtrækket være bedre. Så jeg tro på. Men men når man(jeg) nu er faldet for V2 lyden, så er det svært med en R1. Men R1 eller CBR 1000. Det ville være valget hvis, at jeg blev træt af V2 lyden.
Du har fuldstændig ret. Der er ikke noget bedre en én V2'ere. Så kan alle disse 4 cyl., 16 ven. og gud ved hvor mange omdrejninger godt pakke sammen. Men såden er vi jo så forskællige alle sammen. Heldigvis.
Besvaret
Du har fuldstændig ret. Der er ikke noget bedre en én V2'ere. Så kan alle disse 4 cyl.' date=' 16 ven. og gud ved hvor mange omdrejninger godt pakke sammen. Men såden er vi jo så forskællige alle sammen. Heldigvis.[/quote'] 3 cylindre er det eneste rigtige... Så får man det bedste fra begge dele :th2: ..
Besvaret

Da jeg skulle have ny mc prøvede jeg en R6 af en kammerat, den syntes jeg ikke så meget om, fordi den er meget sportspræget at sidde på og jeg er 176cm så hvis man er høj er den nok ikke så pokkers fed at kører på, så jeg valgte den gang en cbr 600 en KANON maskine, MEN så blev den for "kedelig" så nu har jeg en Fireblade, den er bare det fedeste :th2: Men klart prøv den først, surt at købe noget man ikke syntes om at kører på. hilsen Ulla

Besvaret

Hej igen! RSV mille R fra 2002. Som skrevet tidligere, Skal stå på gaden(500 meter fra Trianglen). Men men se forsikrings prisen. Så nu skal jeg bare finde en(har kig på et par stykker allerede) ------------- Halvförsäkring: 8.504 Hel: 16.884 Premierna gäller året runt. Mvh Staffan Helin Salusansvar ------------ Jeg kan da kun glæde mig /Fagerland

Besvaret
Hej igen! RSV mille R fra 2002. Som skrevet tidligere, Skal stå på gaden(500 meter fra Trianglen). Men men se forsikrings prisen. Så nu skal jeg bare finde en(har kig på et par stykker allerede) ------------- Halvförsäkring: 8.504 Hel: 16.884 Premierna gäller året runt. Mvh Staffan Helin Salusansvar ------------ Jeg kan da kun glæde mig /Fagerland
hvilke forsikring selskab??? jeg er mega varm på R1 og skal finde en snart..
Besvaret
Halvförsäkring: 8.504 Hel: 16.884 Premierna gäller året runt. Mvh Staffan Helin Salusansvar ------------
hvilke forsikring selskab??? jeg er mega varm på R1 og skal finde en snart..
Hmm...lad os prøve et re-run ;)
Salusansvar

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...