Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fik denne her på min arbejds-email i dag: From Mr.Rob Edmunds (President) EDMUNDS & Associates Limited TEL;00447024064951 Good Day SIR, I write to you based on a request by an investor and his need forinvestment/funds Transfer. My name is Rob Edmunds Esq. a Financial Consultant/Attorney based in London. I am a South African who naturalized in the peoples Republic of Ireland. My company most times represents the interests of very wealthy Investors/Individuals due to the sensitivity of the position they hold in the society and the unstable investment environment of our country, they evacuate majority of their funds into more stable economies and developed nations where they can get good yield for their money. I was recently approached by a Reserved Client of mine, whom I had personally worked with a few years ago when he was a Finance Minister and wants me to source for a reliable and trustworthy individual such as yourself, who will be willing to receive money on his behalf abroad, and at the same time advise on what form of investment that will be embarked with the funds when perfectly received. The client has offered these terms: 1. 25% commission paid to you upon receipt of the funds through the original sum to be transferred. The funds in question are $50Million US Dollars. 2. Your details will be used to have the funds evacuated and you will stand as the principle owner of the funds and will deal directly with the Remittance Bank without the involvement of the Investor. If these terms are agreeable to you, kindly let me know and I will provide you with all necessary information and procedures involved. Sincerely yours, Rob Edmunds ESQ (President) E.A EDMUNDS & Associates Limited. PS* I have attached a copy of my international passport for verification from you.The client is willing to make available the fund to your possession and in your country within 3 days of confirmation of your capabilities Tror I det kan være svindel? Jeg er ikke helt sikker, så jeg tror at jeg vil kontakte ham, og hvis han beder om nogen penge på forskud til at hjælpe ham med overførslen, vil jeg HELT klart overføre dem med det samme:rolleye: :lol:

Besvaret

he he Pudsigt nok Da jeg prøvede at sælge min epson projektor på QXL, blev jeg også kontaktet af en mand fra syd afrika. kanske han hed det samme. Han skulle bruge den i en kirke til undervisning af kristne børn. Hvis jeg gav ham mine bankoplysninger ville han overfører 2000 $, og så kunne jeg bare sende den med skib til ham :th2: Det gjorde jeg så ikke :D , men 2000$ er da lækkert for en projektor som er til salg for 3500,- dkk :rolleyes:

Besvaret

Det er imponerende så mange uhyrligt rige afrikanere der går rundt med store problemer med at føre kæmpe beløb ud af deres respektive lande - det er da lidt synd :rolleyes:

Besvaret
Jeg fik denne her på min arbejds-email i dag: [ Tror I det kan være svindel? Jeg er ikke helt sikker, så jeg tror at jeg vil kontakte ham, og hvis han beder om nogen penge på forskud til at hjælpe ham med overførslen, vil jeg HELT klart overføre dem med det samme:rolleye: :lol:
Bananas ? Var der en kopi af hans internationale pas ? :D PS* I have attached a copy of my international passport for verification
Besvaret
Bananas ? Var der en kopi af hans internationale pas ?
Nej den slags dokumentation var jo slet ikke nødvendigt. Hans fantastisk velformulerede engelsk overbeviste mig med det samme om at han naturligvis måtte stamme fra et Engelsk talende land, sådan som han skriver at han gør. Og når han er ærlig med denne oplysning, er han naturligvis også ærlig med alt andet. :rolleye:
Guest Supermule
Besvaret

Det kunne være sjovt at få hans mail......MAILBOMBS!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Besvaret

Måske er det nedenstående finansminister han kender (Gammel nyhed jeg har saxet ) Lømmelgård Folkeblad 1. April 2005 FINANSMINISTEREN VIL HJÆLPE NIGERIANSK DOKTOR Mulig milliongevinst Finansminister Thor Petersen har ansøgt Finansudvalget om en tillægsbevilling på 2.000 dollars, som skal anvendes til at frigøre nogle indefrosne midler i samarbejde med en nigeriansk doktor. Som belønning for hjælpen har den nigerianske Dr. Raymond Etiebet lovet finansministeren 10% af de 100 millioner dollars, der ligger indefrosset i en bank i Sierra Leone. "Det er en tragisk historie," udtaler finansministeren. "Dr. Raymond kan ikke få udleveret en arv fra sin afdøde fader, en oberst der blev dræbt under borgerkrigen. Han har henvendt sig til adskillige vestlige virksomheder og finansministre, idet han behøver et lån på 2.000 dollars til stempelafgifter og andet papirarbejde for at få pengene udbetalt. Hvis vi hjælper ham, har han lovet at vi får ti millioner dollars! Hvad siger I så? Det lyder da helt vildt fedt, ikke?" Oppositionens medlemmer af Finansudvalget mente, at forslaget virkede en anelse risikabelt, hvilket skuffede finansministeren: "Hey - ti millioner dollars svarer til to ekstra timers ugentlig hjemmehjælp til 20.000 pensionister. Gå I ud til de stakkels gamle og sig, at I ikke synes, det er forsøget værd!" Finansministeren understregede, at han personligt nærede stor tillid til Dr. Raymonds hensigter. "Jeg har mailet sammen med Dr. Raymond adskillige gange, og han er en yderst venlig og rar sjæl. Han spørger meget til hvordan min familie har det, og han sendte mig også et sødt, animeret elektronisk fødselsdagskort for nylig. Så jeg stoler på ham. Og jeg glæder mig til at kunne forære pengene til de ældre og til ventelistepatienterne. Jeg har allerede lovet adskillige hoftepatienter at de får en ny hofte inden jul, og de glæder sig til at kunne danse om juletræet med deres familie."

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...