Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg luret lidt på den her forhandler - den importerer biler fra Danmark og Europa. Men priserne er jo sindsyg lave kontra andre svenske bilforhandlere. Er der nogen der kender noget til dette firma ? Vi har jo konkursrytteren Danmarks billigste biler A/S mv. i Danmark, som pt. har 3-5 konkurser bag sig, og sælger generelt skod biler fuld af fejl. Men har ikke kunne finde en sammenhæng mellem det danske firma, og det svenske. Søgt på google.se og fundet frem til at flere af f.eks ford mondeoerne er importerer Ex. politibiler - så dem springer jeg over. (Vi ved jo alle hvor skidt det danske politi kører og behandler biler). Men der er massere af andre mærker, til væsentlig lavere priser - end den generelle i sverige. Grunden til jeg søger bilige biler, er at jeg vil købe en kontant til en 30.000 Dkr. max - som jeg bare kan køre i de første 1-2 år af min tid i sverige. Har i hørt noget omkring denne forhandler som ligger i Lomma, Malmö ?

Besvaret
Nu har jeg luret lidt på den her forhandler - den importerer biler fra Danmark og Europa. Men priserne er jo sindsyg lave kontra andre svenske bilforhandlere. Er der nogen der kender noget til dette firma ? Vi har jo konkursrytteren Danmarks billigste biler A/S mv. i Danmark, som pt. har 3-5 konkurser bag sig, og sælger generelt skod biler fuld af fejl. Men har ikke kunne finde en sammenhæng mellem det danske firma, og det svenske. Søgt på google.se og fundet frem til at flere af f.eks ford mondeoerne er importerer Ex. politibiler - så dem springer jeg over. (Vi ved jo alle hvor skidt det danske politi kører og behandler biler). Men der er massere af andre mærker, til væsentlig lavere priser - end den generelle i sverige. Grunden til jeg søger bilige biler, er at jeg vil købe en kontant til en 30.000 Dkr. max - som jeg bare kan køre i de første 1-2 år af min tid i sverige. Har i hørt noget omkring denne forhandler som ligger i Lomma, Malmö ?
Der står en del om firmaet herinde, og ud fra hvad jeg har læst skal man holde sig langt væk fra det firma!
Besvaret

Hvad fanden er det nu for en fidus han har gang i. Kigger man ind på hans hjemmeside kan man se at han har 888 biler til salg:confused: ? http://www.sveriges-billigaste-bilar.se/biler.htm Størstedelen er gamle biler importeret fra Danmark. Og han har åbenbart lægt bilprovningen ned i Lomma: http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article226733.ece Og så er han igen ved at få rekord i klagesager, som han bortforklarer med syge undskyldninger: http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article226376.ece

Besvaret

hehe tænkte det sq nok - er formentlig den samme ejerkreds i Sverige som i Danmark. Men blev sq nød til at spørge jo :-) Blocket.se blir så udvejen - selv om jeg så skal kæmpe med omreg. selv, tjekke om der er pant i bilen osv osv - i et fremmed land hehe. Men søgefunktionen blir min redningsmand - har da set en del indslag om selv samme.

Besvaret
hehe tænkte det sq nok - er formentlig den samme ejerkreds i Sverige som i Danmark. Men blev sq nød til at spørge jo :-) Blocket.se blir så udvejen - selv om jeg så skal kæmpe med omreg. selv, tjekke om der er pant i bilen osv osv - i et fremmed land hehe. Men søgefunktionen blir min redningsmand - har da set en del indslag om selv samme.
Vi har købt og solgt bil via blocket. Måske var vi heldige, men det var faktisk rigtig fine folk i begge forbindelser. Søgefunktionen: :th2: og www.vv.se giver god info. Konsumentverket har en standard købekontrakt til privathandel med bil.
Besvaret
Og så truer han mig med bål og brand' date=' hver gang der bliver skrevet om ham herinde.[/quote'] Det er da hér han skulle søge sine støtter, blandt os med samme nationalitet. Han kan da bare smide et par gode lig...tilbud på bordet, så vi kan bringe hans likvide udestående ned. 888 biler, så kan man jo godt få tiden til at gå i hans butik. Kom igen Benjamin, din forretning i Søborg var jo en undeholdningskilde i helt utrolige reklamationer og kreative krumspring!!! Spread the love! :love2:
Besvaret

hehe - vidste bare det var den klaphat der stod bag begge selskaber. Men self. må folk jo undres, lige som jeg gjorde, hvad man får, hvis man køber så billig bil. Jeg er i hvert fald glad for at jeg fandt ud af, hvem der stod bag det firma - så vil jeg hellere handle på blocket.se. Men jeg kan få oplysninger om gæld i bilen på www.vv.se ? - samt hvem der er den rigtige ejer ikk ? Bare navn, skal ikke bruge adresse osv - kommer ikke mig ved i et køb.

Det er da hér han skulle søge sine støtter, blandt os med samme nationalitet. Han kan da bare smide et par gode lig...tilbud på bordet, så vi kan bringe hans likvide udestående ned. 888 biler, så kan man jo godt få tiden til at gå i hans butik. Kom igen Benjamin, din forretning i Søborg var jo en undeholdningskilde i helt utrolige reklamationer og kreative krumspring!!!
Ja, er da villig til at aftage et lig af ham for 0 kr - hvis han ikke har plads til alle sine importeret politibiler *G* Forretningen i Humlebæk var heller ikke helt at foragte, for et godt grin - men dokumentaren i TV var det ultimative hehe.
Besvaret
Nu har jeg luret lidt på den her forhandler - den importerer biler fra Danmark og Europa. Men priserne er jo sindsyg lave kontra andre svenske bilforhandlere. Jeg tror, at fidusen for ham ved at sælge bilerne billigt er, at han ellers ikke kan få afgiften tilbage fra Told & Skat. Han får ingen afgift tilbage fra DK før han har har solgt bilen i Sverige med en registreret køber.
Besvaret
Så snart han reg den i Sverige eller har en kontrakt på den er solgt til en person eller et firma i udlandet får han pengene igen.. og mange af dem er jo politi biler der er ingen afgift på dem ..
  • 4 weeks later...
Besvaret

Sveriges billigsta skrot !!! Jeg har besøgt hans butik et par gange, og kan bekræfte at de fleste biler ligner skidt, er grimme i lak eller interiør og hele affæren ligner en rigtig dårlig ide... WALK AWAY !!! Jeg er overbevist om at disse biler bliver købt meget billigt på auktion i DK (OG POLEN !) delvist pgra. dårlig stand, derefter solgt svine billigt (-20%) i Sverige, da moms og registreringsafgift betales tilbage med op til 75%... Tro mig... WALK AWAY !!! Hele butikken ligner faktisk en hugger/skrotplads, biler overalt, hulter til bulter! Happy shopping på Blocket.se :th2: JunKie

Besvaret
Jeg har besøgt hans butik et par gange, og kan bekræfte at de fleste biler ligner skidt, er grimme i lak eller interiør og hele affæren ligner en rigtig dårlig ide... WALK AWAY !!! Jeg er overbevist om at disse biler bliver købt meget billigt på auktion i DK (OG POLEN !) delvist pgra. dårlig stand, derefter solgt svine billigt (-20%) i Sverige, da moms og registreringsafgift betales tilbage med op til 75%... Tro mig... WALK AWAY !!! Hele butikken ligner faktisk en hugger/skrotplads, biler overalt, hulter til bulter! Happy shopping på Blocket.se :th2: JunKie
Men han er da kommet af med et par biler, her på det sidste :lol: :lol: http://newshunters.mine.nu/070425bil.wmv
  • 1 month later...
Besvaret

man skal holde sig langt fra dette firma, det er samme fyr som ejer dk billigeste biler..og han har været i kontant osv. flere gange.. min søster har engang købt af ham i dk _ kun en ting at sige til det LAD VÆRE

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...