Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Thygesen og jeg er blevet lidt småkåde her i varmen, så derfor tager vi i byen i aften..... Vil i med, så tilmeld jer her, vi sidder hos mig inden det går løs :) Alex:th2:

Besvaret

Sker der virkelig noget på en mandag? Nå, jeg skal have efterbesiktning af min lejlighed i morgen, så jeg er nødt til at være skarp i morgen, og kan derfor ikke tage med i aften. Ellers risikerer jeg at hænge på alle fejlene.:scared: God bytur:)

Besvaret
Thygesen og jeg er blevet lidt småkåde her i varmen, så derfor tager vi i byen i aften..... Vil i med, så tilmeld jer her, vi sidder hos mig inden det går løs :) Alex:th2:
Tror sku ikke på at Martin kan være "småkåd";)
Guest Nadynka
Besvaret
Skal desværre tidligt på arbejde imorgen, ellers lød det hyggeligt!
Besvaret

Ha´ en go´ tur...arbejdet kalder også på mig imorgen (t.o.m. torsdag) - og lad mig bare stemme i kor med Thomas vedr. Thyge-drengen. Der er ingen "midt-imellem"-optioner på dén fest-abe (når han ellers ikke falder i søvn ovenpå bløde folk...og jeg selv laver snigeren i zig-zag udgaven :D )

Besvaret
Ha´ en go´ tur...arbejdet kalder også på mig imorgen (t.o.m. torsdag) - og lad mig bare stemme i kor med Thomas vedr. Thyge-drengen. Der er ingen "midt-imellem"-optioner på dén fest-abe (når han ellers ikke falder i søvn ovenpå bløde folk...og jeg selv laver snigeren i zig-zag udgaven :D )
Idet mindste ligger han sig hvor det er varmt og blødt;)
Besvaret
Om ni är småkåta så är det kanske en god ide att stanna hemma...:love: (Var lite försiktiga med att använda det ordet i Sverige....)
Besvaret

hehe folk skal virkelig snart lære at joken forsvinder, hvis de ikke fortæller punchlinen. Ergo forklar dog hvorfor den svenske oversættelse er så skide sjov, for os der ikke kan så meget svensk endnu :-) (og hvis du er svensker, der ikke kan dansk - så få en dansker der kan svensk til at hjælpe dig :D) Har set det i mange posts - folk griner af en person der har postet en sætning med et dansk ord, der betyder noget helt andet i sverige - uden at forklare hvorfor det lige er så skide sjovt. Svarer lidt til 2 afrikaner står og peger finger af dig, mens de griner og snakker deres hjemsprog, som du ikke fatter et hak af - ikke en fed følelse.

Besvaret
hehe folk skal virkelig snart lære at joken forsvinder, hvis de ikke fortæller punchlinen. Ergo forklar dog hvorfor den svenske oversættelse er så skide sjov, for os der ikke kan så meget svensk endnu :-) (og hvis du er svensker, der ikke kan dansk - så få en dansker der kan svensk til at hjælpe dig :D) Har set det i mange posts - folk griner af en person der har postet en sætning med et dansk ord, der betyder noget helt andet i sverige - uden at forklare hvorfor det lige er så skide sjovt. Svarer lidt til 2 afrikaner står og peger finger af dig, mens de griner og snakker deres hjemsprog, som du ikke fatter et hak af - ikke en fed følelse.
skal du ha en tudekiks eller hvad? ;) (Du KAN jo köbe en dansk-svensk ordbog, når du nu alligevel bor herovre...) Måske det ikke bliver forklaret närmere, fordi de fleste godt ved hvad det betyder på svensk, og man ikke vil lege kloge-åge eller hvad ved jeg, men kåt betyder liderlig... så kan du også grine:rolleye:
Besvaret
skal du ha en tudekiks eller hvad? ;) (Du KAN jo köbe en dansk-svensk ordbog' date=' når du nu alligevel bor herovre...) Måske det ikke bliver forklaret närmere, fordi de fleste godt ved hvad det betyder på svensk, og man ikke vil lege kloge-åge eller hvad ved jeg, men kåt betyder liderlig... så kan du også grine:rolleye:[/quote'] Sjovt så mange dumme svar man får herinde efterhånden, folk er sq blevet lidt for smarte i en fart. Men jeg undskylder, at jeg ikke er lige så klog som dig Sanne - eller velbevandret i det svenske sprog endnu. Er jo også forfærdeligt, har jo boet herovre en hel dag nu.
Besvaret
Sjovt så mange dumme svar man får herinde efterhånden' date=' folk er sq blevet lidt for smarte i en fart.[/quote'] Kan også väre pga. din attityde... virker som om du mener det bedste forsvar er et angreb... (det skal du selvfölgelig ha lov til, hvis du mener det er bedst...)
Besvaret
Basse du hade sluppit kritik om du bara skrivit "Vad betyder kåt på svenska?". Vi kan ju inte veata att du precis flyttat till Sverige.
Det er sandt :-) Længe leve alt den indforstået logik og dansk/svenske humor :D Og kan man ikke li lugten i bageriet, så må man jo smutte - eller hvordan den nu lyder. Så, over and out her fra.
Besvaret

Utroligt med så meget mundlort.... :fight: Vi var stive, glade og ret så alene på Etage men vi havde sku masse spas og er stadig kåde...... Men bytur en mandag Naaaaa!! Så vi prøver igen i aften på Crown..... hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...