Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg overvejer at importere en bil fra Tyskland, sandsynligvis igennem en forhandler (har set en masse gode referencer her i debatforummet). Efter at have trykket næsen flad mod skærmen på mobile.de, så faldt jeg over et foretagende i Stuttgart "LORD Exclusive Automobile ". De har simpelthen urimeligt lave priser, kan det virkeligt passe? Måske er priserne excl. 19% moms, men selv efter pålægning af denne strafafgift, så er det alt for billigt. Er der en eller anden tysk afgift, som jeg ikke har hørt om? På de fleste annoncer står der: GERMANY CAR REGISTRATION- EXPORT PRICE FOR EUROPEAN COMUNITY-, CAR STANDING IN OUR GARAGE FROM GERMANY Har jeg fundet den hellige gral eller hvad sker der? http://home.mobile.de/cgi-bin/homepageSearch.pl?sr_qual=EGN&sort=2&language=de&customerId=515275&partnerHead=1 vh. Jacobs :new:

Besvaret

Den gyldne regel hedder jo ellers.. "Hvis det lyder for godt til at være sandt..." Men jeg vil da ellers gerne have en DB9 volante for under 400.000 DKK, så lad os endelig høre mere :D

Besvaret

Stuttgart er vel bilernes by, så det er nok ikke ualmindeligt med slagtilbud a la: Køb en bil og få nummer to for en Euro :) Jeg har skrevet til Ingo og Detleff eller hvad de nu hedder dernede, så må vi se hvad de svarer. /Jacobs

Besvaret
Jeg overvejer at importere en bil fra Tyskland, sandsynligvis igennem en forhandler (har set en masse gode referencer her i debatforummet). Efter at have trykket næsen flad mod skærmen på mobile.de, så faldt jeg over et foretagende i Stuttgart "LORD Exclusive Automobile ". De har simpelthen urimeligt lave priser, kan det virkeligt passe? Måske er priserne excl. 19% moms, men selv efter pålægning af denne strafafgift, så er det alt for billigt. Er der en eller anden tysk afgift, som jeg ikke har hørt om? På de fleste annoncer står der: GERMANY CAR REGISTRATION- EXPORT PRICE FOR EUROPEAN COMUNITY-, CAR STANDING IN OUR GARAGE FROM GERMANY Har jeg fundet den hellige gral eller hvad sker der? http://home.mobile.de/cgi-bin/homepageSearch.pl?sr_qual=EGN&sort=2&language=de&customerId=515275&partnerHead=1 vh. Jacobs :new:
Præcis denne linie CAR STANDING IN OUR GARAGE FROM GERMANY så jeg hos en anden forhandler på mobile, den blev lukket efter et par dage.
Besvaret

Du kan da ved gud ikke være i tvivl om at det er det sædvanlige hustler trick, med at send dem lige lidt penge til "ditten og datten", og iøvrigt står bilen hos en privat et eller andet sted... Min skepsis er som alle andre vækket af de sindsygt lave priser. Hvad med evt. at kontakte en mærke forhandler i deres område, lad os sige Audi, og spørge til om det er det generelle prisniveau i lige det område? Meeen nu skal jeg ikke være så skeptisk! Det kan jo være at alle borgere i en omkreds af et par hundrede kilometer, alle, ud over bilforhandleren selvfølgelig, er på overførselsindkomst eller anden offentlig ydelse. Dette vil så meget logisk forklare priserne, der så af den venlige sælger, er "nogenlunde" tilpasset eventuelle køberes økonomi! For alle skal have råd til en fed bil!!! :fight: :th2:

Besvaret

Hos LORDs bil hos Garage koster GRATIS

Præcis denne linie CAR STANDING IN OUR GARAGE FROM GERMANY så jeg hos en anden forhandler på mobile' date=' den blev lukket efter et par dage.[/quote'] Et eller andet siger mig at dette volapykengelsk er skrevet af en fransktalende person , - måske boende i vestafrika. Hos LORDs bil der ligger hos Garage i Tyskland koster GRATIS !!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...