Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Genial fodboldsnak :D :lol::rolleye: Mange fodboldspillere er kendt for at have et ordforråd som en større dansk genbrugsstation. -Bolden er rund, og alt kan ske, og - Kampen er aldrig færdig før dommerens fløjte har lydt er blot få eksempler på slidte og fortærskede citater. Men krydrer du spillercitater med kommentatorers og fodboldkoryfæers udsagn og kampanalyser, så kan det faktisk godt blive og blive interessant. Og rigtigt underholdende. B.T har fundet et lille udpluk af genial fodboldsnak. - Enhver side har to medaljer. Mario Basler - Statistik er som et miniskørt. Det giver gode idéer, men skjuler det vigtigste. Ebbe Skovdahl - Verden har brug for flere ydmyge genier. Der er efterhånden alt for få af os. Egon "Drillo" Olsen - Skal man have den ind hos Heidi Tjugum, skal man helt op i trekanten. En tv-sportskommentator om den tidl. Viborg-keeper - Jeg fandt mig aldrig helt tilrette i Italien. Det var som at bo i et fremmed land. Ian Rush - Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik. Ron Atkinson - Mine forældre har altid været der for mig. Helt siden jeg var syv år. David Beckham - Det var fortiden. Vi er i fremtiden nu. David Beckham - Du scorer ikke 64 mål i 86 kampe på højeste niveau uden at kunne score mål. Alan Green - For to år siden var jeg også i Nantes, og det er stadig det samme. Bortset fra, at alting er anderledes. Kevin Keegan - Fodbold er sport nr. 1 i Frankrig. Og det er håndbold iøvrigt også. Sportskommentator Heribert Fassbender - Celtic-manageren har stadig et par friske ben i ærmet. John Greig - De skal ikke tro de er brasilianere, bare fordi de kommer fra Brasilien. Paul Breitner Og sidst, men ikke mindst: - Hvis fodbold ikke fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere. Mick Lyons

Besvaret

Skarp og skarp? Ham BT gutten, Kåre Welinder er da også halvstiv. At kalde artiklen "Genial fodboldsnak", og så også medtage håndboldsnak i artiklen (den med Heidi Tjugum) :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...