Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
om natten körer der kun 1 togsät.. jeg arbejder kun nat så jeg ved..
Ja, jeg er af og til med et nat-tog, og det er fint nok med kun tre vogne der, så det har jeg som sagt ingen problemer med. Det er i dagtiden at tre vogne er en skandale. Jeg har pendlet med toget i 4 år, og hvert år kan man læse at togene transporterer ca 20% flere passagerer over broen, end samme tid året før. Det må jeg sige at jeg godt kan mærke. Parkeringen på Svågertorp er jo de sidste par år også blevet udvidet over et par omgange, både for biler og cykler, så nu mangler der bare nogle flere togvogne til de mange passagerer.
Besvaret

Der blev også lovet på et tidspunkt at der altid ville være 2 togsæt i dagstimer og 3 togsæt i myldretid (mellem 16-17 og et tidspunkt om morgen jeg ikke lige har styr på) Men det er bare lige så stille gået i sig selv igen. Det bliver i hvert fald overhovedet ikke overholdt. Jeg begriber ikke hvordan man kan give den nye licitation til et selskab der så grundigt at bevist at man ikke kan finde ud af det

Besvaret
Der blev også lovet på et tidspunkt at der altid ville være 2 togsæt i dagstimer og 3 togsæt i myldretid (mellem 16-17 og et tidspunkt om morgen jeg ikke lige har styr på) Men det er bare lige så stille gået i sig selv igen. Det bliver i hvert fald overhovedet ikke overholdt. Jeg begriber ikke hvordan man kan give den nye licitation til et selskab der så grundigt at bevist at man ikke kan finde ud af det
Der er da stadigvæk 3 togsæt på om morgenen 7:51 og 8:11 de allerfleste morgener. Ikke at det hjælper ret meget, for der er stadigvæk sjældent siddepladser.
Besvaret

hold da op. Kan 3 sæt være fyldt også :-( Jeg er heldigvis med meget tidligere, så det er kun om eftermiddagen jeg oplever problemer af den slags Men det er lidt sjovt at høre. De sidste par gange en bestemt togfører har været med 5:42. Han har næsten givet op. (Problemet på den afgang er at der altid kommer 3 togsæt ind og kun 1 skal køre til kbh. Fint nok. Men de kan aldrig beslutte sig for hvilket sæt der skal køre så passagerne bliver gennet frem og tilbage) En dag sagde han så i højtalerne. Ja jeg kan ikke svare på hvorfor vi skal i gennem dette hver eneste morgen og at de ikke kan finde ud af at bestemme på forhånd hvilket tog der skal køre. Men ingen tvivl om at han er mindst lige så frustreret over den super dårlige planlægning som alle os andre

Besvaret

Kunne det ikke være smart hvis man lod kystbanetoget køre til Svågertorp i stedet for at lade det stoppe i Kastrup? Så ville man med et trylleslag kunne fordoble afgangene fra Svågertorp - magic man! :)

Besvaret
Kunne det ikke være smart hvis man lod kystbanetoget køre til Svågertorp i stedet for at lade det stoppe i Kastrup? Så ville man med et trylleslag kunne fordoble afgangene fra Svågertorp - magic man! :)
Så vidt jeg ved, er der ikke kapacitet til flere afgange på sidstnævnte strækning...
Besvaret
Det er skam med i planerne - måske allerede fra efteråret.:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...