Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

.....dejligt og hold da op det gik stærkt. Tror der gik 10 dage så var det klaret.... Men mystisk at der udover skatten var indbetalt 1 kr i arbejdsmarkedsbidrag ?

Besvaret
.....dejligt og hold da op det gik stærkt. Tror der gik 10 dage så var det klaret....
Nice!! Vi afleverede vores selvangivelser i går, så er det bare at vente. Sidste år gik der omkring 3 mdr!! :sick:
Men mystisk at der udover skatten var indbetalt 1 kr i arbejdsmarkedsbidrag ?
1 krone....? Hvis du arbejder i Danmark burde det da være mere. 8% af din bruttoløn (dvs før fradrag eller andet) for at være helt præcis.
Besvaret
Nice!! Vi afleverede vores selvangivelser i går, så er det bare at vente. Sidste år gik der omkring 3 mdr!! :sick: 1 krone....? Hvis du arbejder i Danmark burde det da være mere. 8% af din bruttoløn (dvs før fradrag eller andet) for at være helt præcis.
Jojo..har skam betalt AM bidrag, men det er skat der har tilbagebetalt 1 kr i AM bidrag. Ingen forklaring, har ikke modtaget selve årsopgørelsen endnu, kun set at pengene er indbetalt fra skat på¨min konto
Besvaret
Jojo..har skam betalt AM bidrag' date=' men det er skat der har tilbagebetalt 1 kr i AM bidrag. Ingen forklaring, har ikke modtaget selve årsopgørelsen endnu, kun set at pengene er indbetalt fra skat på¨min konto[/quote'] Nu skyder jeg bare, og det er slet ikke sikkert jeg rammer, men mon ikke bare det er øreafrundningen der er forskellig fra din arbejdsgiver til Skats? http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=125448&chk=200655#pos
  • 4 weeks later...
Guest Mogens
Besvaret

Hurra...

Ny rekord under 14 dage fra vi afleverede vores papiere til vi fik svar og penge tilbage d.1/5
Vildt - har lige oplevet det samme. T&S har sat nogle skattekroner ind på vor konto :)
Besvaret
.....dejligt og hold da op det gik stærkt. Tror der gik 10 dage så var det klaret.... Men mystisk at der udover skatten var indbetalt 1 kr i arbejdsmarkedsbidrag ?
jeg er åbenbart dobbelt så heldig og har fået 2 kr :laugh:
Guest Trinity
Besvaret

Nogen der ved om det er nødvendigt med en sådan NEM konto for at få sine penge udbetalt? Jeg er nemlig også så heldig at skal have penge tilbage, men kan ikke rigtigt tyde af Skat's hjemmeside om det er nok at foranledige et kontonummer eller om man også SKAL have en NEM konto??

Besvaret
Nogen der ved om det er nødvendigt med en sådan NEM konto for at få sine penge udbetalt? Jeg er nemlig også så heldig at skal have penge tilbage, men kan ikke rigtigt tyde af Skat's hjemmeside om det er nok at foranledige et kontonummer eller om man også SKAL have en NEM konto??
mit gamle konto nr er automatisk lavet om til en nemkonto. men du kan ændre det på nemkonto.dk hvis du vil
Besvaret
hej Martin Sidst jeg checkede det krævede det en Nem konto.
Besvaret
mit gamle konto nr er automatisk lavet om til en nemkonto. men du kan ændre det på nemkonto.dk hvis du vil
Ja, men det kræver, at man har installeret den der VIRUS fra TDC, som de kalder for "Digital Signatur".:mad:
Besvaret
Ja' date=' men det kræver, at man har installeret den der VIRUS fra TDC, som de kalder for "Digital Signatur".:mad:[/quote'] ja det er lidt irriterende hvis man ikke havde den før man flyttede hertil
Guest Trinity
Besvaret

Så var alt jo præcis som jeg frygtede.. Mange tak for svarene :-)

Besvaret
Du kan også på NEM-konto angive din udenlandske (svenske) bank konto. Hvordan kursen DKK->SEK er, er ikke til at vide - men det er vel dags-middel-kursen.
Besvaret

Martin du kan 'nøjes' med at oprette det som SKAT kalder for en 'specifik konto' - uden brug af digital signatur. Her er hvad der står på SKAT's hjemmeside:

Du har også mulighed for at oprette en specifik konto, kun til brug for udbetaling af overskydende personlig skat. Det kan du gøre her på TastSelv, og du behøver ikke at anvende en digital signatur. Det er kun dig selv, der kan ændre eller slette din specifikke konto på TastSelv. Din specifikke konto skal være forskellig fra din NemKonto.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...