Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jamen Jette hvor er du henne ? Det er jo Thygesens føsdag :th2: Tillykke gamle dreng :)
Jeg vil strax føje mig til koret: Hurra, hurra, hurra. Miriam: Meget optaget af mit nye job - men det er naturligvis en skod undskyldning :eek:
Besvaret
Ser sq aldrig forsiden. Er det ikke der fødselsdagene står?
Nederst på siden med alle indlægene, under lokal fora, hvem der er logget på og sidste nye medlem.
Besvaret

I er sgu morsomme hvad??:rolleye: Hvem er debattens Party konge numero UNO???:love2: Tror nok det er mig:th2: Til Walle: Tak, den har været helt som jeg gerne ville have den... Helt stille og rolig

Besvaret
I er sgu morsomme hvad??:rolleye: Hvem er debattens Party konge numero UNO???:love2: Tror nok det er mig:th2: Til Walle: Tak, den har været helt som jeg gerne ville have den... Helt stille og rolig
Numero Uno og Uno ...... er den ikke til diskussion ;)
Besvaret
Hvem er debattens Party konge numero UNO???
Jeg husker da sidst vi var i byen (den 21/4), hvem det var der tog samme taxi hjem igen, som præcis lige havde sat os andre tre af ved Skeppsbron :th2: Tænk at få Anders til at glemme sine nøgler, så man har en undskyldning for ikke at gå i byen :rolleyes:
Besvaret
Jeg husker da sidst vi var i byen (den 21/4), hvem det var der tog samme taxi hjem igen, som præcis lige havde sat os andre tre af ved Skeppsbron :th2: Tænk at få Anders til at glemme sine nøgler, så man har en undskyldning for ikke at gå i byen :rolleyes:
Hahahaha.. ja det er selvfølgelig sandt.. Meeeen historien fortsætter jo, for efter jeg havde givet Anders hans nøgler betalte han min taxa tilbage til byen hvor jeg så mødtes med Claus.. og så gik vi på etage til de lukkede.. :th2:
Besvaret
Hahahaha.. ja det er selvfølgelig sandt.. Meeeen historien fortsætter jo' date=' for efter jeg havde givet Anders hans nøgler betalte han min taxa tilbage til byen hvor jeg så mødtes med Claus.. og så gik vi på etage til de lukkede.. :th2:[/quote'] Arhh det kunne du sku da godt have sagt... Jeg nåede dårlig nok at drikke min drink færdig før de 2 andre "festaber" skulle hjem...Det gik så hurtigt at jeg ikke engang nåede at se Toft's skosåler...:fight: og så stod man der med alle talenterne!:rolleye:
Besvaret
Jeg nåede dårlig nok at drikke min drink færdig før de 2 andre "festaber" skulle hjem...Det gik så hurtigt at jeg ikke engang nåede at se Toft's skosåler...:fight:
Arrh du, jeg nåede da alligevel at bruge præcis 1100 kr på 45 minutter!! a18.gif Men nu var jeg jo så også den eneste af os tre, der ren faktisk var gået i byen med penge på lommen til taxi, entre, drinks og endnu en taxi m66.gif
Besvaret
Arrh du' date=' jeg nåede da alligevel at bruge præcis 1100 kr på 45 minutter!! [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a18.gif Men nu var jeg jo så også den eneste af os tre, der ren faktisk var gået i byen med penge på lommen til taxi, entre, drinks og endnu en taxi m66.gif
Det var også meget generøst af dig Toft og ellers var vi jo ikke havnet i byen den aften. Jeg giver gerne igen en anden dag både i baren og i indgangen :th2: (hvis de tager imod Visa som de ikke gjorde den aften)... meeeeen når det så er sagt så har det jo ikke rigtigt noget at gøre med at nogle forduftede som dug for solen, vel :-) Men fair nok jeg lavede vist den samme forrige gang vi havde forår på Lilla Torg... :tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...