Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

På rastepladsen lige efter betalingsanlægget afholdes pt en kæmperazzia.... Der er fartbegrænsning lige efter at man forlader betalingsanlægget, men dog først efter svinget. Motorvejen spærret af to politibiler på tværs og der vrimler med betjente som i en bikube. Alle bliver vinket ind på rastepladsen... lastbiler, varevogne, personbiler - alle undtagen..... undertegnede, der bare blev vinket væk og videre på motorvejen igen. Ikke en eneste bil at se efter mig hele vejen til byen.... Har ingen idè om hvad de søger efter og ej heller hvorfor netop jeg er sluppet igennem uden mèn. :laugh:

Besvaret

Min kæreste er lige kørt forbi. Hun slap også :tongue2: Der var fuldstændigt proppet inde på rastepladsen og ude i afkørselsbanen! Der er både spirituskontrol og hunde. Det bliver spændende at se, hvor længe de holder på. Mon ikke de lukker og slukker, inden der kommer rigtigt run på?

Besvaret
Måske de søger efter en mand ??
He,he.... der var altså en del kvindelige bilister med i flokken på rastepladsen. Hmm... måske stopper de alle biler undtagen Pearl Black :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...