GULVmanden Skrevet May 27, 2007 Rapporter Skrevet May 27, 2007 Hej !! Kørte lidt race idag nede ved broen på vej mod Sverige, jeg tror det var omkring kl.17.20.... Hvem kørte den sorte Mercedes Benz med store ruller og hvem kørte den blå Audi RS4 Avant eller S4 ???? Fuck det var sygt.... men røv fedt:th2: men når vi kommer over XXX km/t så trækker jeg mig sku... Selv om der var meget mere tilbage, der ville ud... Gi jer til kende.....
Guest Supermule Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Hej du Det ville jeg nok lægge lidt lavt med.......;) Der er mange der læser med herinde uden at gi' sig til kende, såfremt du forstår.......:)
torben Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Hej !! Kørte lidt race idag nede ved broen på vej mod Sverige, jeg tror det var omkring kl.17.20.... Hvem kørte den sorte Mercedes Benz med store ruller og hvem kørte den blå Audi RS4 Avant eller S4 ???? Fuck det var sygt.... men røv fedt:th2: men når vi kommer over 245 km/t så trækker jeg mig sku... Selv om der var meget mere tilbage, der ville ud... Gi jer til kende..... Fjols. tænk på andre end dig selv, vi er nogle der har børn med i bilen, når vi køre på broen, hvorfor sender du ikke en pm til mulle så kan i køre om kap når vi andre ikke er på broen. FUCK DU ER SYG
Rikke Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Find dig dog en bane hvor du kan leve dine drengerøvs-behov ud og fri os andre fra den pænt store risiko du bringer os i. Håber fandme du bliver knaldet big time en dag i nær fremtid - INDEN du forvolder skade på nogle af os andre. Dig er jeg sådan set ligeglad med. Ved fandme ikke hvad der er dummest - at man kører sådan eller at man giver sig til kende.
GULVmanden Besvaret May 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil....
ccdj Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... kan se du er forholdsvis "NY" her på debatten.....Så et godt råd til dig min ven. Det kunne være du skulle til at lærer at tale/skrive pænt, hvis du forventer at nogen som helst herinde, gider beskæftige sig med din "jeg gør hvad jeg vil hvor jeg vil" attitude.......For ærlig talt er den til at lukke op og skide i !!!!!! Håber du kigger godt og grundigt på mit biillede i min signatur, for det er blandt andet DERFOR at folk med børn reagere, når en som dig skriver et så stupidt indlæg ha en forrygende dag
Lynge Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Ja du bliver ikke klogere at høre på, kør ordentligt så du ikke bringer andre i fare:mad:
claus Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Du skal nok få mange kunder herinde ........
Lynge Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Du skal nok få mange kunder herinde ........ Jo Claus jeg ved da lige hvor jeg skal gå hen hvis jeg skal have lagt et "hurtigt" gulv. Hvor, hvornår og hvilken type gulv det bliver for for jeg så nok ikke meget indflydelse på
torben Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Nu ved jeg ikke hvem du hentyder til, er det Rikke eller mig, men hvad mener du med. Din nærige DANSKER!!!
CAC Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Lidt at tænke over... ... hvis en pædofil pralede af sine handlinger på samme måde, hvad ville folk så gøre? Ikke for at at lave en direkte sammenligning, men begge dele er kriminelle og foragtelige. ....i en verden hvor næsten alle har mobiltelefoner med kamera i, hvad er så oddsene for at man bliver filmet når man laver sådan et stunt.. Jeg ved der er steder hvor borgerne belønnes for at dokumentere den slags. Er det moralsk forkert, måske? Er det at udsætte andre folk for fare forkert..YES! ... empati er evnen til at forstå andre folk følelser, og for mig er intelligens evnen til at forudse konsekvenserne af ens handlinger og lære af sine fejl. .. at skrive hvor og hvornår man har begået en ulovlig handling i et forum som kan googles, og hvor ens IP sikkert registeres fortæller mig at det nok ikke er Mensa der belemres med dit medlemskab Man kunne sikkert blive ved, men nu vil jeg spise lidt mere vandmelon og lege lidt med kamerafunktionen i min mobiltelefon Som de sagde i gode gamle Hill Street- Hey, let's be careful out there. Hav en fortsat god aften allesammen
Thomas Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 ... hvis en pædofil pralede af sine handlinger på samme måde, hvad ville folk så gøre? Ikke for at at lave en direkte sammenligning, men begge dele er kriminelle og foragtelige. ....i en verden hvor næsten alle har mobiltelefoner med kamera i, hvad er så oddsene for at man bliver filmet når man laver sådan et stunt.. Jeg ved der er steder hvor borgerne belønnes for at dokumentere den slags. Er det moralsk forkert, måske? Er det at udsætte andre folk for fare forkert..YES! ... empati er evnen til at forstå andre folk følelser, og for mig er intelligens evnen til at forudse konsekvenserne af ens handlinger og lære af sine fejl. .. at skrive hvor og hvornår man har begået en ulovlig handling i et forum som kan googles, og hvor ens IP sikkert registeres fortæller mig at det nok ikke er Mensa der belemres med dit medlemskab Man kunne sikkert blive ved, men nu vil jeg spise lidt mere vandmelon og lege lidt med kamerafunktionen i min mobiltelefon Som de sagde i gode gamle Hill Street Hey, let's be careful out there. Hav en fortsat god aften allesammen Det kan vist ikke siges meget bedre!!!
CoolAIR Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Måske skulle du tilføje til din signatur: Tankeløse bemærkninger udføres i løbet af 0.0
Basse Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Altid noget han kan arbejde med træ - så kan han jo bygge en kiste til sig selv, og dem han slår ihjel næste gang hjernen ligges i garagen, når nøglen drejes :-) Ha en god pinse, og held og lykke ude på de danske veje :-)
Sali1987 Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Altid noget han kan arbejde med træ - så kan han jo bygge en kiste til sig selv, og dem han slår ihjel næste gang hjernen ligges i garagen, når nøglen drejes :-) Ha en god pinse, og held og lykke ude på de danske veje :-) Haha LOL! :th2:
koustrup Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Jeg vil prøve at undlade at skrive andet, end at du skulle overveje at melde dig til fks. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3149&page=9&highlight=lejet+bane Men på den anden side, tror jeg at de føre en lidt anden tone i det selskab, ind du er kommet med her...
jacobe Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Hvilken farve har din Golf R32?
spinner Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Hvilken farve har din Golf R32? Grøn! af misundelse over at den ikke kunne følge med hverken Mercedesen eller Audi'en... Aaaaah, OK Pilgaard, så er det vist tilbage til Cirkusrevy'en med dig!... :o
Guest Supermule Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Jeg fulgtes lidt med en E55'er forleden morgen og man må jo sige det er en dejlig bil sådan en......
MRoderick Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Hmm ... jeg ville bare ønske at Allmänna Reklamationsnämnden snart tog en beslutning om hvem skal betale for en ny motor i min dyt. Så skal jeg nok køre flinkt på broen, og alle andre steder, og ikke prale med mine egne trafikdumheder. GIV MIG MIN BIIIIIIIIIL!
Guest Mogens Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Amg Jeg fulgtes lidt med en E55'er forleden morgen og man må jo sige det er en dejlig bil sådan en...... Ja hvem der dog blot kunne få lov til det, men de føles skræmt, når de ser een :D
Guest Supermule Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Det kender jeg godt Mogens... Jeg vækkede en gut i en Altea FR forleden eftermiddag på vej hjem.....Han kørte i venstre spor og talte i tlf...... Jeg lå bare bagved og ventede....Lige pludselig fik han øje på mig og jeg tror han blev lidt forskrækket...........
Gio Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Ja hvem der dog blot kunne få lov til det' date=' men de føles skræmt, når de ser een :D[/quote']I skal da bare på Ringen - og Autohaus er jo også frisk på at vædde pink-slips - så det er da bare igang ;)
MRoderick Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 I skal da bare på Ringen - og Autohaus er jo også frisk på at vædde pink-slips - så det er da bare igang ;) Lol, så er det brylcreme i håret, og begynde at synge sange fra Grease?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu