macpack Skrevet June 19, 2007 Rapporter Skrevet June 19, 2007 Hey Brugere, Nogle der har erfaringer med bredbandsbolaget´s 100/10mbit forbindelse.? (Altså om de yder som de skal eller...)
mrode Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Hey Brugere, Nogle der har erfaringer med bredbandsbolaget´s 100/10mbit forbindelse.? (Altså om de yder som de skal eller...) Min virker fint som en 10/10 mbit.. De har aldrig kunne få downloadhastigheden højere. Jeg overlever dog alligevel
2EThADoN Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Hey Brugere, Nogle der har erfaringer med bredbandsbolaget´s 100/10mbit forbindelse.? (Altså om de yder som de skal eller...) Fuck bredbandsbolaget... skal lede længe efter en så ringe og latterlig service... skal til at køre en sag mod dem hos konsumentverket... fuck dem! Jeg havde bestilt en 100 mbit - kan sige at min forbindelse kører på ca. 0/0 mbit... Bestilte hos dem for ca... ja, et år siden nu her...!
Menace Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 hejsa vores 100/10 kører fint, den er dog mere 42/15 (når jeg måler den) nogen gange virker den langsomt til DK sider synes jeg...
Zidane Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Fuck bredbandsbolaget... skal lede længe efter en så ringe og latterlig service... skal til at køre en sag mod dem hos konsumentverket... fuck dem! Jeg havde bestilt en 100 mbit - kan sige at min forbindelse kører på ca. 0/0 mbit... Bestilte hos dem for ca... ja, et år siden nu her...! Også mig...FUCK bredbandsbolaget:thumbdown Hvis man skal opsige deres internet/telefon abonnement f.eks. den 2. i måneden så skal du betale denne måned + 3 mdr. ekstra. Ikke fra den dag du opsiger så frem 3 mdr. i alt. Meget dårligt service, svarer ikke på emails...Lort det hele :D
BS Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Ikke fra den dag du opsiger så frem 3 mdr. i alt. Meget dårligt service' date=' svarer ikke på emails...Lort det hele :D [/quote'] Så har du måske ikke udtrykt dig ordentligt. For jeg fik det fra den dag jeg ringede + 3 mdr.
Kasper Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Havde 100/10 Mbit inden jeg flyttede det fungerede perfekt, kunne hente med omkring 45 Mbit og sende med 15 Mbit. Nu har jeg 20/3 ADSL+ samt ip tlf. efter 5 måneder med fakturabøvl og et nedbrud kører det ok.
andersen Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Meget dårligt service' date=' svarer ikke på emails...Lort det hele :D [/quote'] Hmm, jeg opsagde faktisk mit abonnement via e-mail igår og fik svar efter en halv time... så jeg mener nu nok de svarer...
Zidane Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Så har du måske ikke udtrykt dig ordentligt. For jeg fik det fra den dag jeg ringede + 3 mdr. Har opsagt skriftlig den. 5 juni.....skal betale frem til den 30. september. Hmm' date=' jeg opsagde faktisk mit abonnement via e-mail igår og fik svar efter en halv time... så jeg mener nu nok de svarer...[/quote'] Har sent email med min opsigelse men fik aldrig svar fra dem...hvor lang tid skal du have Internettet hos dem? hele juni + 3 ekstra mdr.?
credde Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Har opsagt skriftlig den. 5 juni.....skal betale frem til den 30. september. Har sent email med min opsigelse men fik aldrig svar fra dem...hvor lang tid skal du have Internettet hos dem? hele juni + 3 ekstra mdr.? Det lyder lidt som om, der står i deres betingelser, at opsigelse kan gøres på løbende måned plus 3 måneder.
Zidane Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Det lyder lidt som om' date=' der står i deres betingelser, at opsigelse kan gøres på løbende måned plus 3 måneder.[/quote'] Om du önskar säga upp din tjänst ber vi dig att kontakta Kundservice på nummer 0770-777 000. Observera att uppsägningstiden i normala fall är 3 kalendermånader från det datum vi registrerar uppsägningen. Om du skriftligen vill avsluta ditt abonnemang ber du enklast Kundservice om en uppsägningsblankett. Har sendt dem email igen.... I mit brev står der: Ditt telefoniabonnemang kommer att upphöre per 2007-07-31. Ditt bredbandsabonnemang kommer att upphöre per 2007-09-30. Men det er lige meget nu :D Synes at de er meget dyre. Telefoni + Internettet ca.400-500 SEK om mdr.
mrode Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Også mig...FUCK bredbandsbolaget:thumbdown Hvis man skal opsige deres internet/telefon abonnement f.eks. den 2. i måneden så skal du betale denne måned + 3 mdr. ekstra. Ikke fra den dag du opsiger så frem 3 mdr. i alt. Meget dårligt service, svarer ikke på emails...Lort det hele :D Det er vel meget normale opsigelsesforhold.. At deres service så ikke altid er helt optimalt, det er noget helt andet.. der kunne de godt oppe sig lidt. Og deres dyreste abonnement (telejacket og 24mbit) koster 349 SEK og telefon koster 0 SEK jf. deres hjemmeside.
andersen Besvaret June 25, 2007 Rapporter Besvaret June 25, 2007 Har sent email med min opsigelse men fik aldrig svar fra dem...hvor lang tid skal du have Internettet hos dem? hele juni + 3 ekstra mdr.? Jeg sendte dem en mail (via kontakt-formular på deres hjemmeside) til kundeservice og bad om en opsigelsesblanket - den fik jeg hurtigt svar på at det var nemmere og hurtigere at klare på mail, som vi så gjorde. Ja, hele juni + 3 måneder skal jeg (læs: min arbejdsgiver) betale.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu