Steensommer Skrevet June 22, 2007 Rapporter Skrevet June 22, 2007 Der er så mange indlæg herinde, som er fyldt med kommentarer om Øresundsbroen, men efter en søgning fandt jeg ikke en samlet tråd, som handler om gode/dårlige ting om Øresundsbroen (priser, trafikpropper, kø ved bomme og andet). Skriv din kommentar her!
Mohlin Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Har man pendlat med flygbåtarna så har man nästan inget dåligt att säga om bron. Nästan...
Persson Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Jeg syntes at broen er ret god til at hænge fast både i Danmark og Sverige .. Og faktisk også på midten, imodsætning til hvad Google Earth ellers mener om den sag.
Guest Supermule Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 tjek lige din Google Earth igen.....;) Og nej....Der er intet positivt at sige om broen. Kostruktionen, vedligeholdelsen og administrationen af den, er bare for amatøragtig...... Fjolser hele vejen igennem......
larscph Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Jeg der bor ude på landet hvor vi har grusvej de sidste 5 km - og ved hvor hurtigt sådan en bliver fyldt med huller - sætter for eksempel også stor pris på at man har valgt at belægge broen med rigtig asfalt og ikke bare hårdt presset grus. :th2:
Guest Mogens Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Smart system... Og nej....Der er intet positivt at sige om broen. Kostruktionen, vedligeholdelsen og administrationen af den, er bare for amatøragtig...... Men kameraovervågningen i tunnelen er smart. Med den kan fartsyndere nu snuppes, idet man blot udmåler den tid, en given vogn anvender for at passere et tunnelafsnit mellem 2 kameraer og bagefter udregner hastigheden på vanlig vis således, at raceriet dernede stoppes fremover...
Guest Supermule Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Givetvis ganske smart...... Dog også ganske ulovligt......Men kameraovervågningen i tunnelen er smart. Med den kan fartsyndere nu snuppes' date=' idet man blot udmåler den tid, en given vogn anvender for at passere et tunnelafsnit mellem 2 kameraer og bagefter udregner hastigheden på vanlig vis således, at raceriet dernede stoppes fremover...[/quote']
koustrup Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Givetvis ganske smart...... Dog også ganske ulovligt...... Ligesom at køre for stærkt:lol:
Guest Supermule Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Ja...Men det er først ulovligt den dag man bliver opdaget af POLITIET....
koustrup Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Ja...Men det er først ulovligt den dag man bliver opdaget af POLITIET.... Det er det da også med kamera`ene ;-) EDIT: i øvrigt kunne man fristes til at håbe at du finder ud af det på anden måde end gennem politiet.
MC Manden Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Ja...Men det er først ulovligt den dag man bliver opdaget af POLITIET.... Hehe... fin form for logik. Er det så også lovligt at stjæle indtil man bliver opdaget ? Nå men, nu ved jeg jo at du har fundet en skudsikker måde at overholde hastigheden på
Guest Supermule Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Tak skal du ha' Kenneth.....Jeg ønsker også dig og din familie det værste i verden......................Det er det da også med kamera`ene ;-) EDIT: i øvrigt kunne man fristes til at håbe at du finder ud af det på anden måde end gennem politiet.
Guest Supermule Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Jeg er sgu også glad for den Palle...... Den kører jo nærmest på dampene i forhold til Audi'en.......:) Hehe... fin form for logik. Er det så også lovligt at stjæle indtil man bliver opdaget ? Nå men, nu ved jeg jo at du har fundet en skudsikker måde at overholde hastigheden på
MC Manden Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Jeg er sgu også glad for den Palle...... Den kører jo nærmest på dampene i forhold til Audi'en.......:) Og, bare rolig... den kører fra nu til forever :th2: Hvis du finder på at sælge den igen, så spørger du mig først...
Guest Supermule Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Skal jeg nok.....:) Jeg blev nærmest ruineret da jeg tankede den....Hele 32 liter kunne den ta'......
Guest Mogens Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Ej enig... Dog også ganske ulovligt...... En svensk politibetjent som betragter et par TV-monitorer i retningen DK -> S samt betjener et stopur for efterfølgende at melde bilisten over radioen til politikollegerne, det "tager imod" ved bealingsanlægget? - Det er næppe ulovligt...
Gio Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 En svensk politibetjent som betragter et par TV-monitorer i retningen DK -> S samt betjener et stopur for efterfølgende at melde bilisten over radioen til politikollegerne' date=' det "tager imod" ved bealingsanlægget? - Det er næppe ulovligt...[/quote']Ikke så længe han er kalibreret korrekt
Guest Mogens Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Ikke så længe han er kalibreret korrekt Vi hører det jo nok herinde, når de har "fanget" den 1. fartsynder på dén måde. Jeg kender ikke dato'en, hvor de går live, men det skulle være lige op over...
Guest Supermule Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Jo...... Det mås man ikke. Ej heller i DK..... Ikke så længe han er kalibreret korrekt
Guest Supermule Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Og de har lige fået et NEJ til fartkameraer i tunnelen....... Bare så du lige er klar over det..... Vi hører det jo nok herinde' date=' når de har "fanget" den 1. fartsynder på dén måde. Jeg kender ikke dato'en, hvor de går live, men det skulle være lige op over...[/quote']
Gio Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Jo...... Det mås man ikke. Ej heller i DK.....Det var netop det jeg mente med min kommentar. Manden kan allerhøjest varsle en radar-patrulje senere. Så kan han udregne cirka-hastigheder så meget han vil med sit stopur - hvis ikke radar-bassen napper ham med for høj hastighed, så kan han guffe sit stopur i sig
Guest Mogens Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Alternativ Og de har lige fået et NEJ til fartkameraer i tunnelen....... - Bare så du lige er klar over det..... Det er jo nok derfor, den alternative idé er kommet på bordet ;)
Guest Supermule Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Hjælper ingenting....... Bliver du ikke taget med for høj fart i en radar kontrol, så er det ligemeget......Så kan han sidde nok så meget og klikke med sit ur.....
Guest Mogens Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 Forkert Brian Bliver du ikke taget med for høj fart i en radar kontrol, så er det ligemeget...... Prøv at læse igen - at radarkontrol er det eneste der tæller Selvfølgelig kan man tilsvarende tages "for fart" med stopur, policepilot, what ever
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu