Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Så vidt jeg er orienteret så giver Microsoft kun 3 års garenti når Hardwaren fejler på grund af varme = 3 Røde Lamper Lyser i dens display. Hvis det er andre fejl er der kun alm. Garenti, hvilket betyder næsten ny maskine = Penge tilbage Ældre maskine (mere end 6-12 mdr.) = Maskinen Bliver repareret :confused:

Besvaret

Jeg købte min på release datoen og oplevede 3 måneder efter at den gik helt død. De 4 grønne controller lamper, lyste rødt... ringede til Xbox Support UK og de sagde jeg skulle sende den ind, hvilket jeg gjorde... fik 4 dage efter en ny Xbox. Det samme skete så med den nye og jeg gennemgik samme procedure med Xbox UK... dvs. jeg faktisk fik 2 nye Xbox 360'ere uden omkostninger... rart, for en gangs skyld, med noget service support uden brok og lange ventetider :)

Besvaret
Jeg købte min på release datoen og oplevede 3 måneder efter at den gik helt død. De 4 grønne controller lamper' date=' lyste rødt... ringede til Xbox Support UK og de sagde jeg skulle sende den ind, hvilket jeg gjorde... fik 4 dage efter en ny Xbox. Det samme skete så med den nye og jeg gennemgik samme procedure med Xbox UK... dvs. jeg faktisk fik 2 nye Xbox 360'ere uden omkostninger... rart, for en gangs skyld, med noget service support uden brok og lange ventetider :)[/quote'] Jeg har også prøvet the ring of death med de 4 controller lamper lysende rødt for ikke andet end 2 måneder siden. Min Xbox 360 var da 8 måneder gammel og jeg afleverede den til, hvor jeg havde købt den. En uge senere fik jeg en helt ny med nye 2 års garanti :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...