Plesner Skrevet July 26, 2007 Rapporter Skrevet July 26, 2007 Hvis så, kan du så svare på om man kan se forskellige kanaler på flere fjernsyn af gangen ? Er der nogle valgmuligheder med f.eks. trådløst netværksforbindelse til digitalboksen, så man ikke skal trække kabel til soveværelset osv. ? På forhånd tak...
Guest Supermule Besvaret July 26, 2007 Rapporter Besvaret July 26, 2007 Du kan IKKE se flere forskellige kanaler ad gangen......
Plesner Besvaret July 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 26, 2007 Ok, nogen der ved om man kan det med Comhem digital tv via kabel tv
Guest Supermule Besvaret July 26, 2007 Rapporter Besvaret July 26, 2007 ..................................Slettet pga uvidenhed.........................
Gio Besvaret July 26, 2007 Rapporter Besvaret July 26, 2007 ComHem - så længe du har en digital-boks til hvert tv, så kan du bare zappe uafhængigt derudaf.
Carwash Besvaret July 27, 2007 Rapporter Besvaret July 27, 2007 Hvis så, kan du så svare på om man kan se forskellige kanaler på flere fjernsyn af gangen ? Er der nogle valgmuligheder med f.eks. trådløst netværksforbindelse til digitalboksen, så man ikke skal trække kabel til soveværelset osv. ? På forhånd tak... Jeg har Teila Digital dvs to digital box modtager og to tv, du kan som Gio sige zappe uafhængigt af hinnanden, jeg har faktisk kun et abonnement dvs kanal pakke 1= 27kanaler til 125kr. + gebyre til leje af to box
BS Besvaret July 27, 2007 Rapporter Besvaret July 27, 2007 Det SKAL ikke være en extra telia boks du bruger. En hvilken som helst digital boks skulle kunne styre det. Satser stærkt på min digital tuner i min HDD optager kan klare opgaven også.
Mette Besvaret July 30, 2007 Rapporter Besvaret July 30, 2007 Hvis så, kan du så svare på om man kan se forskellige kanaler på flere fjernsyn af gangen ? Er der nogle valgmuligheder med f.eks. trådløst netværksforbindelse til digitalboksen, så man ikke skal trække kabel til soveværelset osv. ? På forhånd tak... Ja, trådløs netværksforbindelse kan sagtens lade sig gøre.
Thomas Besvaret July 30, 2007 Rapporter Besvaret July 30, 2007 Ja' date=' trådløs netværksforbindelse kan sagtens lade sig gøre.[/quote'] Siger telia ellers at man ikke kan? Ellers er der homeplug som kører over elnettet!
credde Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Ja' date=' trådløs netværksforbindelse kan sagtens lade sig gøre.[/quote'] Hvordan har du gjort det? Ifølge Telia så har deres digital box ikke mulighed for trådløs forbindelse.
SanneJ Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Hvordan har du gjort det? Ifølge Telia så har deres digital box ikke mulighed for trådløs forbindelse.Telia:rolleyes: Jeg fik forklaringen af Mettes sambo forleden (ikke at jeg forstod ret meget:rolleye:) men jeg blev bekräftet i, at Telia er et skodselskab, som vi desvärre nogle gange er afhängige af:( Det KAN lade sig göre, og Mette forklarer nok når hun er på igen (eller sätter Thomas til det:)-det tog ham kun flere måneder (og en dyr og nytteslös telefonregning til telias kundeservice) at finde ud af det -uden om Telia...)
credde Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Jeg fik forklaringen af Mettes sambo forleden (ikke at jeg forstod ret meget:rolleye:) men jeg blev bekräftet i' date=' at Telia er et skodselskab, som vi desvärre nogle gange er afhängige af:( Det KAN lade sig göre, og Mette forklarer nok når hun er på igen (eller sätter Thomas til det:)-det tog ham kun flere måneder (og en dyr og nytteslös telefonregning til telias kundeservice) at finde ud af det -uden om Telia...)[/quote'] Tak Sanne Min eget gæt er, at man nok kan tilslutte netværkskablet til en trådløs router, hen til ens internet forbindelse. Sådan foreslår Bredbandsbolaget uofficielt, at man gør. Jeg gider nemlig ikke skulle trække et langt kabel, når den tid kommer. Hils Toft :th2:
SanneJ Besvaret September 20, 2007 Rapporter Besvaret September 20, 2007 Hils Toft Ja hils ToftJamen' date=' det skal jeg da nok:) I må smse lidt til ham og opmuntre ham -vi får först internet om 3 måneder.. Telia opdagede lige, at der först skulle graves kabler ned:eek: Og det var så nok spam i denne tråd...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu