webodin Skrevet July 28, 2007 Rapporter Skrevet July 28, 2007 Her for nyligt anskaffede jeg mig en VW, kort tid efter får jeg en flyer ind af døren at hvis jeg vil dele mine service regninger, købe ekstra udstyr, fordelagtig parkering muligheder, billigere benzin osv osv en masse fordele, så tænkte jeg måske vil jeg prøve at oprette sådan en.. Jeg startede med at VW hjemme side, den slog fejl, hvor derefter kunne jeg ringe til IKANO Finans som står for VW kortet, og spørge om, hvad skal der til at får sådan et kort, som normalt procedure en masse papirer, det som blokerede min mulighed er, ORIGINALT lønseddel skulle fremsendes med posten, ikke med fax ell kopi men, ORIGINALT hvad pokker tænker jeg, og ikke nok med dette, så typisk svensk skal du have en INTYG (?) (som jeg vil tror nogen mellem kontrakt og ansættelses bevis, hvor meget du tjener om du ansat der hvor du påstå, forklarede en svensker til mig en dag, korregere mig hvis det ikke stemmer). Suma sumarum, jeg skulle engang have svensk personnr.(CPRnr), der jeg skulle have lån på min bostadsrät i SkåneBank, ell. originalt lønseddel ell intyg (kunne nøjes med at man faxede ell. sendte som PDF fil) hos SEB bank til køb af bilen. Så tænker jeg hvad er der gået galt hos IKANO finans Sverige ? Jeg ville bare have en kredit (10.000) ell bare det sk..e kort. Det kan næsten være ligemeget, jeg kan nøjes med at ringe til min bank så kan jeg forhøje min kredit uden at skal igennem sådan en mølle..
larscph Besvaret July 28, 2007 Rapporter Besvaret July 28, 2007 Det er nu ret normalt at de vil se lønseddel og anställningsintyg vil jeg sige. Da jeg skulle ha' et Statoil kort bad de om det samme. Jeg har en skabelon til intyg'et og har så indtil videre ikke haft nogen problemer med kopi af lønseddel. Vedr. intyg - se her - http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7475&highlight=intyg
webodin Besvaret July 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 28, 2007 Det er nu ret normalt at de vil se lønseddel og anställningsintyg vil jeg sige. Ja, det forstår jeg godt, men den dame i tlf. røret insisterede på at det var originalen jeg skal fremsende og ikke en kopi af originalen, ell fax, ok tænkte jeg, jeg må være large her, nu nå i får originalen, og efter behandling min ansøgning, så får jeg originalen tilbage? nej sagde damen... WHAT ?! ok tænkte jeg, hun må være så tom som en udstillet påske æg. man kan nok ikke komme igennem til sådan en hjerne, hvis der er ikke noget af.
Markowitch Besvaret July 28, 2007 Rapporter Besvaret July 28, 2007 ok tænkte jeg, jeg må være large her, nu nå i får originalen, så får jeg den tilbage efter behandling min ansøgning, ikke? nej sagde damen... Tag en farvekopi. Så kan du selv vælge om du vil beholde farvekopien eller den fuldstændig identiske original Skøre regler...
webodin Besvaret July 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 28, 2007 Tag en farvekopi. Så kan du selv vælge om du vil beholde farvekopien eller den fuldstændig identiske original Det var også det jeg tænkte... hvad så hvis Lønseddel ligner en kopi (sort og hvid) så vil de garanteret fortælle at man har fremsendt kopien...
Gio Besvaret July 28, 2007 Rapporter Besvaret July 28, 2007 Det var også det jeg tænkte... hvad så hvis Lønseddel ligner en kopi (sort og hvid) så vil de garanteret fortælle at man har fremsendt kopien.....så fortæl dem at det er hvad du har fået, og bed dem om at tage sig sammen! Ellers må du få en voksen til at ringe til dem :D
webodin Besvaret August 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 7, 2007 Ellers må du få en voksen til at ringe til dem det har intet med at VOKSEN skulle ringe... svenskerne er generalt tunge at danse med.... foresten jeg ophidsede den dame jeg talte med så meget.... at hun smed røret på ....hehe vild griner... hvad kan jeg bruge VW kortet til hvis det er så svært at få det.. bare en enkelt opkald til min bank så fik jeg kreditkort med 5 nuller bag :D , uden stor besvær, uden at jeg skal fremsende en masse papir...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu