Jump to content

Codecs til Media Player.......

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Hvad bruger i og hvad vil i anbefale???? Jeg er fandme træt af, at man ikke kan se halvdelen af det man falder over på nettet............................

Guest Supermule
Besvaret

Den har jeg testet.....Laver lort i mine mpg filer fra mit digi-video cam......:(

Guest Supermule
Besvaret

Tak for det Molnartos.....:) K-Lite kunne være behjælpelig!!! :)

Guest Supermule
Besvaret

Har jeg prøvet......Denhar probs med at streame direkte fra cam via USB 2.0....Kvaliteten er ikke god og det er sgu noget skidt.......:(

Besvaret
Har jeg prøvet......Denhar probs med at streame direkte fra cam via USB 2.0....Kvaliteten er ikke god og det er sgu noget skidt.......:(
Ok det har jeg ikke prøvet. Bruger den kun som alm afspiller.
Guest Supermule
Besvaret

Der virker den fint..... Men når filen fra det digitale videocam er på næsten 300mb, så hakker den hele tiden..... Og jeg sidder trods alt med et gigabit netværk herhjemme..... Og det er en harddisk i cam'et der leverer varen. Og problemet forsvinder jeg jeg bruger den klassiske media player der følger med K-Lite......

Besvaret

Nørderne jeg kender siger K-lite er noget lort - den installerer unødvendige og uduelige ting (jf. dem). De sværger alle til CCCP codec-pakken. Men ellers har Credde ret.. jeg har ikke brug for andre codecs end dem han nævner til 95% af det der ligger på nettet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...