Markowitch Skrevet July 29, 2007 Rapporter Skrevet July 29, 2007 IKEA i Norge åbner som noget nyt et hotel inde i butikken! Her kan man få et rum uden udsigt og for at gøre konceptet komplet har de endda også en brudesuite :D. Opholdet er gratis med forplejning fra butikkens kantine. Som ekstra bonus får man de håndklæder og lagner man har brugt under opholdet. Læs mere i The Guardian: http://www.guardian.co.uk/travel/2007/jul/13/travelnews.norway
bananas Besvaret July 29, 2007 Rapporter Besvaret July 29, 2007 Nå piger - lad os høre. Hvor mange af Jer ville sige "ja", hvis I fik at vide at bryllupsferien skulle foregå i IKEA? :D
LotteB Besvaret July 29, 2007 Rapporter Besvaret July 29, 2007 Hypotetisk Nå piger - lad os høre. Hvor mange af Jer ville sige "ja", hvis I fik at vide at bryllupsferien skulle foregå i IKEA? :D Det ville aldrig komme så langt, så dårlig er min dømmekraft ikke......... endnu:D Forøvrigt skræmmende, at det tilsyneladende er den ultimative turistattraktion med omkring 900.000 besøgende alene i sommerferieperioden, hvilket er mere end Holmenkollen har på ét år. Hvad sker der dog for de nordmænd:eek:
Humle Besvaret July 30, 2007 Rapporter Besvaret July 30, 2007 Det ville aldrig komme så langt, så dårlig er min dømmekraft ikke......... endnu:D Forøvrigt skræmmende, at det tilsyneladende er den ultimative turistattraktion med omkring 900.000 besøgende alene i sommerferieperioden, hvilket er mere end Holmenkollen har på ét år. Hvad sker der dog for de nordmænd:eek: Nordmænd er ikke normale. Troede jeg var almen viden :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu