thygesen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Skrevet August 1, 2007 Ja så står de der igen.. De er gået i angreb med massere af politimotorcykler lige når man kommer op af tunnellen mod SVERIGE.. Så kør forsigtigt!! Dette er modtaget af en der lige er kørt forbi kl. 15,25 Sidenhen er der modtaget adskillige SMS'er med samme advarsel, så den er vist god nok ;-)
Guest Supermule Besvaret August 1, 2007 Rapporter Besvaret August 1, 2007 Skide godt det dér.......:)
dkrunaway Besvaret August 1, 2007 Rapporter Besvaret August 1, 2007 Jatak! - er der en SMS liste man kan komme på :)
thygesen Besvaret August 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2007 Nej.. det er noget med at kende en masse folk :th2:
Lynge Besvaret August 1, 2007 Rapporter Besvaret August 1, 2007 Jatak! - er der en SMS liste man kan komme på :) Hvad kostede det?
bananas Besvaret August 1, 2007 Rapporter Besvaret August 1, 2007 Jeg så dem stå der lidt over kl. 3, da jeg kørte forbi. Men de tager langt fra alle. Tror at der er for tæt trafik. Jeg så sort japser SUV på gule plader, komme ud af tunellen med cruise control på en 110-120 stykker. Han blev ikke nuppet. Jeg tror ikke engang at han opdagede dem. Han reagerede i hvert fald ikke Han burde næsten have haft en bøde, så han kunne vågne op af trancen.
Guest Supermule Besvaret August 1, 2007 Rapporter Besvaret August 1, 2007 De skal jo også hjem.... Ikke noget med overarbejde til 2g'erne...........
larscph Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 De stod der sørme igen her til morgen ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu