Guest Supermule Skrevet August 2, 2007 Rapporter Skrevet August 2, 2007 Jeg skal bruge en der kan programmere i Linux. Er der nogen herinde der kender sådan én?????
Guest Christine Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Jeg kender en, jeg kan spørge. Hvor stor er opgaven - hvor mange timer drejer det ca. om? Timeløn? :) C.
Gio Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Indlæg flyttet fra "Køb, Salg & Udlejning" (!?) til "Arbejde udføres/ønskes udført"
Guest Supermule Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Det er ændring af opensource/GNU software og jeg vil tro det tager maks 5 timer.....Timelønnen er 400 + moms.... Jeg kender en, jeg kan spørge. Hvor stor er opgaven - hvor mange timer drejer det ca. om? Timeløn? :) C.
Guest Christine Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Fjong, jeg spørger Niklas. Vender tilbage i morgen, når jeg har fanget ham på jobbet. C.
Guest Christine Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Fangede ham på Messenger. Han skal på ferie snart og er derfor ikke interesseret. Sorry. C.
Guest Christine Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Ved ikke om du kan bruge det til noget, men han tvivler på tidsestimeringen Han skriver: Of course I'm not saying it can't be five hours. With the current knowledge I just would be quite sceptical. On the other hand, it could be a trivial thing taking 10 minutes. But an estimate of five hours would indicate that there's at least somewhat significant amount of work. So it could just as well end up being 10 or 20 hours.
Markowitch Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Måske vil du få mere held med rekruteringen hos sslug. Du kan prøve forum gruppen sslug.job.
thomas_lund Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Husk at poste hvilket sprog det er skrevet i, og hvilket open source program det drejer sig om. Man kan ikke programmere _i_ Linux, men programmere sprog X på Linux. Helt på linie med Windåse. Hvis det er en super lille opgave, så kan jeg måske fikse det. Kommer helt an på hvad det er, sprog og program.
webodin Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Jeg skal bruge en der kan programmere i Linux. Er der nogen herinde der kender sådan én????? Super...... hvis du har lyst , kan du møde op til en af Linux møder, på Frederiksberg, Howitzvej 30, Onsdag aften fra kl. 18.00 ....:th2: der er en del som vil gerne hjælpe dig... det vil være bedst at du tager din maskine med... de fleste bruger en bærbar... men der kommer også en del personer som har en slæb-bare med...... der findes monitorer til mødet, tastatur og mus må du selv tage...
Guest Supermule Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Er det hver onsdag???? For jeg har et møde onsdag aften med en kunde.....:) Super...... hvis du har lyst , kan du møde op til en af Linux møder, på Frederiksberg, Howitzvej 30, Onsdag aften fra kl. 18.00 ....:th2: der er en del som vil gerne hjælpe dig... det vil være bedst at du tager din maskine med... de fleste bruger en bærbar... men der kommer også en del personer som har en slæb-bare med...... der findes monitorer til mødet, tastatur og mus må du selv tage...
webodin Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Er det hver onsdag???? JEP mødet er hver ONSDAG.... så du er bare velkommen:thumbup:
Guest Supermule Besvaret August 8, 2007 Rapporter Besvaret August 8, 2007 Skide godt!!!! JEP mødet er hver ONSDAG.... så du er bare velkommen:thumbup:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu