Guest Supermule Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Du undgår at svare på 2 af tingene...... Du har helt ret.. SUND skepsis (nøgleordet her er SUND) Ingen er pissefornærmet, ihvertfald ikke jeg. Er som bare en smule træt af "Rasmus modsat" typer... Er RET sikker på der ALTID har og ALTID vil eksistere biludstyr i Japan, som du og den tyske verden ALDRIG vil se eller høre om, men Basse siger egentlig det der skal siges. Jeg takker mange gange for interessen til dem som har sendt PM's med ønske om køb, spørgsmål og gode idéer :)
Kress & Betina Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Det er ikke muligt at se denne kompressor på nogen billeder ?? Og evt. monteret ? Og hvordan laver man kompressor tryk på en allerede turbo tryk bil ??
Gio Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Det er ikke muligt at se denne kompressor på nogen billeder ?? Og evt. monteret ? Og hvordan laver man kompressor tryk på en allerede turbo tryk bil ??Super idé. Lidt billeder af førnævnte montager og tests ville være guf.
Danielsito Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Og hvordan laver man kompressor tryk på en allerede turbo tryk bil ?? Der er flere muligheder: En er at montere kompressor og turbo i serie, så de hjælper hinanden. Hvis du bruger en type kompressor, der laver ladetryk fra lave omdrejning, sparker den turbo'en lidt bagi og får den hurtigere igang. Nogen monterer dem parallelt, så kompressoren leverer ladetrykket fra bunden, men turbo'en overtager når den er i omdrejninger. I denne opsætning skal der sidde nogle spjæld, der gør at kompressoren f.eks. ikke presser mod turbo'ens retning, men kun ind i gasspjældet.
GULVmanden Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Med hensyn til levetid så bør man da tage det med et gram salt. Hvis man blot smider én chip, der er masseproduceret, i bilen, så er det efter min mening ikke så smart. Hver enkelt bil har sine bittesmå forskelle (jeg taler naturligvis om samme modeller). Forskellen på en 1.8T motor bliver jo også større hvis man sammenligner på antallet af km, den har rullet. Så en sådan chip kan aldrig være helt tilpasset til den enkelte bil, men et kompromis, som alt andet lige må påvirke levetiden. Skal man have chippet sin bil er det i mine øjne bedst at få lavet en chip til bilen, men det er min holding Overvejer man ikke at beholde bilen i mange år, så er det et godt tilbud. Du har ret Credde!!! Det skal være custom remap.... Rolling road før montering af chip og div. tunning tilbehøre m.m. Feks. hvis Du monterer Schrik CAMS, HI-FLOW sport cats eller kompresser m.m. så skal dette køres ind i chippen også rolling road igen,så kan se du din effekt. Montere du mere tunings stuff, så skal dette også køres ind i din mappen på chippen... Det med motoren bliver større med jo flere km, har du også ret i. Din gamle Golf Chav
credde Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Din gamle Golf Chav Yes det var tider, dengang jeg havde golfen:
bmw645 Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Sorry Credde, men den ligner T. Hansens samlede produktprogram monteret på én bil....;) Med al respekt og god weekend
credde Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Sorry Credde, men den ligner T. Hansens samlede produktprogram monteret på én bil....;) Med al respekt og god weekend T.Hansen leverede ikke den slags produkter, dengang jeg havde den bil (7 år siden og meget yngre) - iøvrigt var det Danmark's første Golf IV med kompressor (Rotrex), lavet af Palm's Auto som demobil og købt direkte af ham (kender ham personligt). Stylingen havde jeg ikke selv sat på men det var MS Design. Men hvad det var jo dengang...
credde Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Pendleren, du har stadig ikke svaret på om chippen er beregnet til 95 oktan eller 98 oktan - det er vel ganske vigtig information.
CoolAIR Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Men hvad det var jo dengang... Den er da fed nok! Det har da været en ond slæde - dengang. Og om 10 år... hvis retro stadig er på mode til den tid
Kress & Betina Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Den er da fed nok! Det har da været en ond slæde - dengang. Og om 10 år... hvis retro stadig er på mode til den tid Ja det har det med at blive godt igen. Men først efter man har synes det var dårligt i 10 år:D
Guest Supermule Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 *bump* Der bliver stillet en masse nysgerrige spørgsmål........???
Kress & Betina Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 *bump* Der bliver stillet en masse nysgerrige spørgsmål........??? Ja men det er som om det er gået lidt i stå med svar ??
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Som tidligere nævnt, så er der ikke så meget mere for mig at sige her. Det hele tog en drejning af jante og underlige bemærkninger, som jeg ikke har tid til at besvare/kommentere! Den information jeg havde er sendt videre for længe siden! Men til hurtig info, så køre vennens audi på 98 Oktan, er ikke lykkedes mig at få et feedback omkring hvorledes denne er bygget til 95 eller 98 endnu. Igen, takker for interessen :th2:
Gio Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Der mangler en masse af trådens startIngen indlæg er slettet. Ihvertfald ikke med fuldt oplæg og vilje. Desuden ville slettede indlæg kunne ses af mig og Steen, og derved genskabes. Og nogle sådanne er ikke at finde/se i den oprindelige salgs-tråd. Så skal det være databasen der er gået i ged. Men så er det da sært det kun er din tråd det er gået ud over. Jeg er ked af at du er utilfreds. Jeg ville kun yde en ekstra service, ved at flytte debatten fra din salgstråd, og over til et mere relevant placering. Du foreslog selv at jeg helt lukkede eller slettede tråden tidligere, remember!? "Debat" er noget underligt noget, ofte....*suk*
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Fatter hat af den her fremgangsmåde, Gio og OVERHOVEDET intet af dine valg af slettede indlæg!! Men du er moderator, så......
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Men sikkert bare mig List spasser skal man have lov til at være, en gang imellem ;)
Gio Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Tråden kan ikke stoppes, da den intet formål tjener, men istedet smides denne i debat, med manglende halvdelen. Fatter hat af den her fremgangsmåde, Gio og OVERHOVEDET intet af dine valg af slettede indlæg!! Men du er moderator, så......Læs hvad jeg skriver: jeg har ikke slettet nogle indlæg! Jeg har flyttet dem alle til denne tråd - og jeg kan fint se over 40 indlæg. Fint i overensstemmelse med antallet jeg flyttede - minus de par stykker vi netop har generet.
Guest Supermule Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 *tsk*........... Man har da overmåde svært ved at tage dig seriøst så........ Sælger man et produkt, skal man kunne dokumentere ydelsen, samt ligge inde med anden tekninsk information..... Intet af det, er der her......Kun *juhuuuu, jeg har et revolutionerende produkt som ingen andre her i Europa*....... Fint fint, men jyder er nu heller ikke gode købmænd for sjov skyld....... Som tidligere nævnt, så er der ikke så meget mere for mig at sige her. Det hele tog en drejning af jante og underlige bemærkninger, som jeg ikke har tid til at besvare/kommentere! Den information jeg havde er sendt videre for længe siden! Men til hurtig info, så køre vennens audi på 98 Oktan, er ikke lykkedes mig at få et feedback omkring hvorledes denne er bygget til 95 eller 98 endnu. Igen, takker for interessen :th2:
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 *tsk*........... Man har da overmåde svært ved at tage dig seriøst så........ Sælger man et produkt, skal man kunne dokumentere ydelsen, samt ligge inde med anden tekninsk information..... Intet af det, er der her......Kun *juhuuuu, jeg har et revolutionerende produkt som ingen andre her i Europa*....... Fint fint, men jyder er nu heller ikke gode købmænd for sjov skyld....... Det er HELT dit eget valg hvordan du ønsker at "tage" mig, Supermule ;) Som "sælger" har man vel lov til at vælge HVEM man ønsker at sælge til, ikke sandt? Som tidligere skrevet, så er DU og kun DU alene grunden til at jeg bare glemmer debatten her med chip og kompressor. Interesseret skriver til mig på PM og email da de også synes du er en tand for, skal vi bare kalde det, sær :) Så der er din grund! Jeg besvare meget gerne spørgsmål via PM eller email, så skriv endelig :D
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 *tsk*........... *juhuuuu, jeg har et revolutionerende produkt som ingen andre her i Europa*....... Erindrer ikke jeg har skrevet det :D Så vidt jeg husker, så var det dig der mente at når nu ikke din tyske racerverden havde hørt om dette, så kunne det ikke eksistrere! Ærligt spørgsmål, du er ikke fuld når du er på debatten, vel?
Kress & Betina Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Kan vi ikke få nogen billeder a både løsdele og monteret ?? Vi er jo skide spændte på at se om vi har noget bedre og meget billigere end kleemann og palms auto !!
Guest Supermule Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Beklager meget, hvis du i din verden, synes det er sært at man stiller spørgsmål ved ting, der lyder lidt for optimistiske............ Ting, der ikke er billeder af...Ting der ikke er dokumentation for......Ting du siger sælger godt, men ingen der har købt, melder sig på debatten og fortæller om produktet.....Ej heller kan vi se billeder af den såkaldet "testbil"......Ej heller kan vi se udskrifter af de mange hk/nm........ Så gi' mig én grund til IKKE at være skeptisk og stille dig uddybende spørgsmål! Det er HELT dit eget valg hvordan du ønsker at "tage" mig, Supermule ;) Som "sælger" har man vel lov til at vælge HVEM man ønsker at sælge til, ikke sandt? Som tidligere skrevet, så er DU og kun DU alene grunden til at jeg bare glemmer debatten her med chip og kompressor. Interesseret skriver til mig på PM og email da de også synes du er en tand for, skal vi bare kalde det, sær :) Så der er din grund! Jeg besvare meget gerne spørgsmål via PM eller email, så skriv endelig :D
Pendleren Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Beklager meget, hvis du i din verden, synes det er sært at man stiller spørgsmål ved ting, der lyder lidt for optimistiske............ Ting, der ikke er billeder af...Ting der ikke er dokumentation for......Ting du siger sælger godt, men ingen der har købt, melder sig på debatten og fortæller om produktet.....Ej heller kan vi se billeder af den såkaldet "testbil"......Ej heller kan vi se udskrifter af de mange hk/nm........ Så gi' mig én grund til IKKE at være skeptisk og stille dig uddybende spørgsmål! Kan/kunne sagtens følge dig i det med dokumentation og har ingen problemer med konstruktive spørgsmål som er stillet på en pæn måde (skulle jeg ikke mene du ville have et problem med med den alder du har), men har et stort problem med janten, som du sikkert kender og som sikkert er grunden til du er flyttet til Sverige. Har det meget svært med folk der holder på at 2+2 er 3, fordi naboen siger det er 4!! "Ting jeg siger sælger godt, men som ingen har købt" Jeg ved alt er relativt når man siger noget sælger godt, så nu skal jeg give dig antal, kære ven! 14 er til dato bestilt fra Østen, 4 er landet, resten er ikke landet endnu. For mig er 14 godt, da det er helt nyt (Igen for mig) Er du nu også Miss Cleo, siden du siger jeg ingen har solgt? Jeg har desværre ikke billeder af vennens Audi med guf installeret ( Du har ret, måske jeg skulle have taget lidt billeder, men det gjorde jeg ikke ), men skal da prøve at få det ordnet så snart det er muligt, men også kun fordi du spørg så pænt Har du mere, så skriv mig en PM da jeg ellers tror det kan blive utrolig langhåret det her!!:th2:
Basse Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 jantelov og folk der blir tøsefornærmet - hehe denne tråd er vist slut.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu