Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det er tid til et service eftersyn på min dansk registrerede Mercedes. Der er nok et større antal Mercedes kørere i blandt jer. Kan i anbefale et svensk værksted til serviceeftersyn? Hvordan er det med priserne, er der stor forskel på danske og svenske priser?

Besvaret
Det er tid til et service eftersyn på min dansk registrerede Mercedes. Der er nok et større antal Mercedes kørere i blandt jer. Kan i anbefale et svensk værksted til serviceeftersyn? Hvordan er det med priserne, er der stor forskel på danske og svenske priser?
Der er kun et MB værksted der dur og det er i Ystad og prisen er også rigtig god :):)
Besvaret
hvorfor ikke bruge et dansk???? Jeg har kun varme anbefalinger over for Reimers auto 44441661 og prisen er så absolut i bund. jeg har fået lavet/renoveret aut. gearkasse, 4 service A/B, diverse småting, alt uden anmærkninger! For mig har de bare virket!
Er sikker på han laver et godt stykke arbejde, men hvis man ønsker at bevare en komplet servicebog, så duer han desværre ikke.
Besvaret

Jeg har altid brugt Mercedes i Ängelholm, og vil fortsat gøre det. Selvom jeg bor 10min fra Mercedes Helsingborg, kører jeg gerne den "lange" tur. Pris lille service SLK amg Hillerød DK 5.500.-Dkr. Pris samme service Ängelholm 2.000.-Dkr, og helt perfekt kundeservice.

Besvaret
hvorfor ikke bruge et dansk???? Jeg har kun varme anbefalinger over for Reimers auto 44441661 og prisen er så absolut i bund. jeg har fået lavet/renoveret aut. gearkasse, 4 service A/B, diverse småting, alt uden anmærkninger! For mig har de bare virket!
Prisen! Hvis jeg kan spare 3000 kr på samme service, så gør jeg selvfølgelig det.
Besvaret
Er sikker på han laver et godt stykke arbejde' date=' men hvis man ønsker at bevare en komplet servicebog, så duer han desværre ikke.[/quote'] Er det fordi han ikke er autoriseret? Jeg vil helst få det gjort i nærheden af Malmö. Er det så Ystad eller ängelholm der er tættest?
Besvaret
Er det fordi han ikke er autoriseret? Jeg vil helst få det gjort i nærheden af Malmö. Er det så Ystad eller ängelholm der er tættest?
Ja, det er fordi han ikke er autoriseret. Der findes jo også Malmö værkstedet, som ligger ude i Fosie på Bronsxyegatan.
Besvaret
Ja' date=' men manden spurgte efter et [i']service eftersyn!! Det aner de ikke noget om derude!! :laugh:
Jow da. De trænger da netop til et eftersyn af deres service :D
  • 1 year later...
  • 10 months later...
Besvaret

Jeg har haft min R-klasse til stort service og hold da op det tog de kassen for i Malmö. Olien alene var tæt på 200 kr (SEK) ex moms literen. De nåede det heller ikke som lovet på 1 dag. Så glemte jeg sgu lige at det var en diesel bil jeg havde og fyldte benzin på. Ups - med Falck til mercedes uden at starte. Regnede med et par timers arbejde. Det nåede de heller ikke på 1 dag og regningen var på 9000 SEK. Efter at jeg havde været oppe i det røde felt (og talt med mercedes i Dk som mente at deres langsomste mand ville kunne udføre jobbet på 2 timer og eneste del var et lille filter) gik de med til at refundere halvdelen og beklagede at de ikke havde ringet og sagt hvad de ville gøre så jeg kunne godkende. Skal dig siges at den menige medarbejder var arrogant og ligeglad men at et brev til direktøren hjalp. Så nu kom B-klassen til service i Lund, og der spillede det hele ligesom de over telefonen hjalp mig med at få koden ud af bilen, så jeg kunne indhente priser (det ville de heller ikke i Malmø - skulle møde op) Regningen var helt efter aftale, gode åbne og lukketider og super flinkt personale. Sammenlignede dog ikke priser med Ystad.

Besvaret
Jeg har haft min R-klasse til stort service og hold da op det tog de kassen for i Malmö. Olien alene var tæt på 200 kr (SEK) ex moms literen. De nåede det heller ikke som lovet på 1 dag. Så glemte jeg sgu lige at det var en diesel bil jeg havde og fyldte benzin på. Ups - med Falck til mercedes uden at starte. Regnede med et par timers arbejde. Det nåede de heller ikke på 1 dag og regningen var på 9000 SEK. Efter at jeg havde været oppe i det røde felt (og talt med mercedes i Dk som mente at deres langsomste mand ville kunne udføre jobbet på 2 timer og eneste del var et lille filter) gik de med til at refundere halvdelen og beklagede at de ikke havde ringet og sagt hvad de ville gøre så jeg kunne godkende. Skal dig siges at den menige medarbejder var arrogant og ligeglad men at et brev til direktøren hjalp. Så nu kom B-klassen til service i Lund, og der spillede det hele ligesom de over telefonen hjalp mig med at få koden ud af bilen, så jeg kunne indhente priser (det ville de heller ikke i Malmø - skulle møde op) Regningen var helt efter aftale, gode åbne og lukketider og super flinkt personale. Sammenlignede dog ikke priser med Ystad.
Mmm Mercedes,BMW,din bil i malmø stinker generelt, hvis man læser herinde :-)
  • 1 month later...
Besvaret

Lyder som om det er i ysted man skal prøve lykke??? eller er der et nyt godt sted nu, min fars mercedes e220 2008 skal til 140.00km eftersyn.. sådan en service skulle vel ikke tage mere end en dags arbejde vel:confused: Det er erhvers bil skal skulle gerne til danmark igen samme dag.

Besvaret

Hej Jeg bruger et værksted i Linhamn Magasingatan 2. Har været der en enkelt gang, men skal ud og have lavet B service på min clk 500 imorgen. Pris ca 4000,- hvilket vist er ok for en 8 cylinder øse. Ihvertfald billigere end det supertilbud jeg fik fra Mercedes for et ½ års tid siden. De taler ovenikøbet dansk ude i Linhamn Hvis det har interesse vender jeg tilbage imorgen når bilen er hjemme igen Thage

Besvaret
Hej Jeg bruger et værksted i Linhamn Magasingatan 2. Har været der en enkelt gang, men skal ud og have lavet B service på min clk 500 imorgen. Pris ca 4000,- hvilket vist er ok for en 8 cylinder øse. Ihvertfald billigere end det supertilbud jeg fik fra Mercedes for et ½ års tid siden. De taler ovenikøbet dansk ude i Linhamn Hvis det har interesse vender jeg tilbage imorgen når bilen er hjemme igen Thage
tror bare det skal være noget aut værksted. hvis garanti forsat skal gælde?
Besvaret

Ros til Ystad Jeg kan tilslutte mig ros til Ystad. Har netop haft vores CLK og X3 til service derude. Super kundeservice, rimelig pris (3300 for B service til CLK) og deres afhentningstilbud er da helt perfekt. Henter bilen aftnen før eller tidligt om morgene, stiller gratis lånebil (den nye C-klasse), leverer bilen tilbage om aftnen nyvasket og støvsuget - SÅDAN skal det gøres ! Ring evt. direkte til Robert Nordling som er VD - han er super flink. /Martin

Besvaret
Jeg kan tilslutte mig ros til Ystad. Har netop haft vores CLK og X3 til service derude. Super kundeservice, rimelig pris (3300 for B service til CLK) og deres afhentningstilbud er da helt perfekt. Henter bilen aftnen før eller tidligt om morgene, stiller gratis lånebil (den nye C-klasse), leverer bilen tilbage om aftnen nyvasket og støvsuget - SÅDAN skal det gøres ! Ring evt. direkte til Robert Nordling som er VD - han er super flink. /Martin
lyder som det er ham man lige skal have fat i.. Vil dog nok selv komme med bilen og hente igen :)
Besvaret
Jeg kan tilslutte mig ros til Ystad. Har netop haft vores CLK og X3 til service derude. Super kundeservice, rimelig pris (3300 for B service til CLK) og deres afhentningstilbud er da helt perfekt. Henter bilen aftnen før eller tidligt om morgene, stiller gratis lånebil (den nye C-klasse), leverer bilen tilbage om aftnen nyvasket og støvsuget - SÅDAN skal det gøres ! Ring evt. direkte til Robert Nordling som er VD - han er super flink. /Martin
NÅ, 3300 skr(?) for B service er under ½ pris af hvad Mercedes her i Malmø forlanger og 1000 mindre end jeg skal give. Nu er det vel ikke sådan at du har en af de "små CLK", det er extremt billig hvis det er en 500 Har godtnok kun hørt godt om Ystad, men min dovenskab har afholdt mig for at køre derned. Måske jeg skulle købe lidt Genzing og prøve ham næstegang. Thage
Besvaret

Jeg bor i Malmø, men kører også glædeligt kilometerne, for at nå frem til Ysta Bilcenter, med min SLK 350. Den ene gang har jeg også benyttet mig af hämtservicen. Jeg synes behandlingen er så god, så jeg bruger dem som dækhotel også, hvorfor skal andre røre ved min bil, når jeg er så tilfreds.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...