Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Fredag aften - en drink i glasset og musik på spilledåsen. ...og så var det jeg blev nysgerrig efter folks net-favoritter, når vi snakker netradioer. Hvis vi prøver at se bort fra folk musiksmag, og disses meninger om andres ditto - så kunne det være interessant at høre om netop dine foretrukne streams :thumbup: Mit fredags-humør nurses eksempelvis lige nu fint af http://sc0.radioseven.se:8500 r088.gif (Yes...den er svensk :th2:) ...ellers finder jeg gerne interessante ting på http://www.thestreamcenter.com/, som lister en lang række amerikanske radiostationers net-streams. Hvad lytter du til? a1198.gif

Besvaret

antenne.de -> så slipper man for dansk musik - men får tysk med i købet:laugh: Ellers holder jeg med jer her mht. Puls radio, Radio Seven. Derudover er der også: Digitally Imported Eurodance (di.fm) MM Radio (mmradio.se)

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Besvaret
Altså netradioen...kan det passe at det kun virker i DK eller er det en fejl 40??
Lige p.t. er den nede, da vi er i gang med at flytte fra Støberigade til Teglholm Allé. Faktisk sidder jeg i disse minutter og venter på en cisco-dude, som skal omkonfigurere noget teknisk snask. Netradioen bør være oppe igen i løbet af nogle timer, efter ar have været nede siden fredag kl 17:22. Men dit spørgsmål...nej, den bør virke hvadenten du er i DK, S eller Gambia....osv.
Besvaret
Jeg tænkte nok at du havde noget insider viden der' date=' tak :th2:[/quote']Selvfølgelig - eftersom den bl.a. er mit ansvar :D By the way, så er den oppe igen, og spiller lystigt derudaf.
Besvaret

Jeg savner i den grad en radio der spiller noget ordentligt ROCK/tråd..... Noget gammelt AC/DC, OzzY, MotorHead, Metallica, Black Sabbath... Eller fra den nye "skole".... Pantera, Raised Fist & System Of A Down..... Ja, jeg kunne blive ved....:th2: Jeg er så pisse træt af dansk radio, hører normalt P3 på arbejdet. Men der kan man kun lige oppe sig og spille "Nothing else matters" med Metallica eller " Mamma, I´m comming home" med Ozz..... Fuck noget lort!!:rolleye: Magter ærlig talt heller ikke TV2 Radio, synes egentlig at den havde potentialet til at blive god, men den ligner ALT for meget 100 FM eller VOICE.....:thumbdown

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...