eingin Skrevet August 20, 2007 Rapporter Skrevet August 20, 2007 Hej, Har en kæreste 3500 km borte. Sender en hel masse sms'er. Jeg kan ikke helt overskrue priserne i Sverige, så derfor spørger jeg her, hvem er den billigste udbyder? Har kigget en del på tele2.se forskellige abbonementer. Fatter ikke en prik.. Der står ikke hvad det koster til udlandet. Vh Eingin
credde Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Har din kæreste dansk eller svensk mobiltelefon eller et abonnement i det pågældende land? Hvis det er det sidste, så prøv at se om du ikke kan få et abonnement der, hvor du kan sende sms via nettet (websms).
cbpwr Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 prøv at checke lebara mener det er 69 svenske øre pr sms uanset land. fra danske mobiler er de vist altid oppe på 2kr pr sms. Alt efter land, kan det måske bedre betale sig at ringe! Lebara har rigtig gode priser. Hvis hun har fastnet kan du overveje bbb som internetudbyder med ip telefoni. De har ret gode priser! -cb-
Skaanebo Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Det koster 69 öre at sms'e til udlandet med de fleste af Tele2's abonnementer - langt billigere end med et dansk abonnement.
thsk Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 http://www.tangomini.se/ 0,19 svenske öre for SMS til udlandet.
Skaanebo Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Så vidt jeg kan se af prislisten er de 19 öre til svenske numre, og til udlandet koster det 69 öre med Tango. Eller er der noget, jeg har misforstået?
webodin Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Ultra billigt SMS til udlandet... Hej, Har en kæreste 3500 km borte. Sender en hel masse sms'er. Jeg kan ikke helt overskrue priserne i Sverige, så derfor spørger jeg her, hvem er den billigste udbyder? Har kigget en del på tele2.se forskellige abbonementer. Fatter ikke en prik.. Der står ikke hvad det koster til udlandet. Vh Eingin Prøv "SMSdiscount.com" http://www.smsdiscount.com/en/ det eneste er at du sender fra computeren, og sparer dermed en masse penge...:th2:
Bigbird Besvaret September 9, 2007 Rapporter Besvaret September 9, 2007 Hej, Har en kæreste 3500 km borte. Sender en hel masse sms'er. Jeg kan ikke helt overskrue priserne i Sverige, så derfor spørger jeg her, hvem Eingin Hvis du kan acceptere at du må sende dem fra en computer, så kan Skype også bruges til det :) Min SMS regning var blevet for stor, så jeg er begyndt at bruge Skype til at sende SMS fra :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu