Guest PeterK Skrevet August 22, 2007 Rapporter Skrevet August 22, 2007 Dette er da et sjovt koncept: http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=5741 www.under6sek.dk Nogle der kender lignende firmaer som gør det samme? Eller´s overvejer jeg at lave et. Hvem vil være med:D PS: Og så sælger jeg ikke min Porsche alligevel!
Guest Supermule Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 www.under5sek.com er da langt bedre....... Alt over 5 sek er nøl........
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 www.under5sek.com er da langt bedre....... Alt over 5 sek er nøl........ Alt over 4 sekunder er sløvt..... Køb en motorcykel :th2: Se den øverste motorcykel... Triumph Sprint ST (my bike) 0-60mph på ca. 3 sekunder.... hvem fa'en gider bruge flere millioner på en bil der alligevel ikke kan følge med ?? http://www.ef-uk.net/car-bike/car-bike.htm
Peter H. Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Alt over 4 sekunder er sløvt..... Køb en motorcykel :th2: Se den øverste motorcykel... Triumph Sprint ST (my bike) 0-60mph på ca. 3 sekunder.... hvem fa'en gider bruge flere millioner på en bil der alligevel ikke kan følge med ?? http://www.ef-uk.net/car-bike/car-bike.htm Ja eller alt under 300 km/t er langsom....
credde Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Alt over 4 sekunder er sløvt..... Køb en motorcykel :th2: Se den øverste motorcykel... Triumph Sprint ST (my bike) 0-60mph på ca. 3 sekunder.... hvem fa'en gider bruge flere millioner på en bil der alligevel ikke kan følge med ?? http://www.ef-uk.net/car-bike/car-bike.htm Kan den også det med 2 personer og baggage?
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Kan den også det med 2 personer og baggage? Hvornår er man begyndt at måle biler/mc på den måde ? Men, selv med 2 personer, så rykker en mc da fra en bil... Og, vi kan godt teste hvis der er nogle der skulle ha' lyst. Men, en bil er naturligvis at foretrække i regnvejr :)
dkrath Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Hvornår er man begyndt at måle biler/mc på den måde ? Men, selv med 2 personer, så rykker en mc da fra en bil... Og, vi kan godt teste hvis der er nogle der skulle ha' lyst. Men, en bil er naturligvis at foretrække i regnvejr :) Personligt foretrækker jeg min fars Porsche 996 Turbo, som faktisk er lykkedes at køre fra enkelte motorcykler på motorvejen. Så kom ikke og sig at biler ikke også kan være kvikke. Den koster ikke en million sådan en...:) Back to topic. Synes det er et fedt koncept. Troede faktisk sådan en ferrari der var hurtigere end 5,8 til 100...
kennet86 Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 hmm.. min mi16 med 155 HK fulgte da trop med en MC op ad bakke med 2 i min bl og 1 på MC? og han gearede da ned og alt muligt... jeg var dog nødtil at træde på bremsen da det begyndte at blive lige farligt nok (bakke top og dårligt udsyn og fuldoptrukkendene linjer) kunne self. bare have trukket ind i ham efter som han acc. mens jeg forsøgte at overhale ham..
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 hmm.. min mi16 med 155 HK fulgte da trop med en MC op ad bakke med 2 i min bl og 1 på MC? og han gearede da ned og alt muligt... jeg var dog nødtil at træde på bremsen da det begyndte at blive lige farligt nok (bakke top og dårligt udsyn og fuldoptrukkendene linjer) kunne self. bare have trukket ind i ham efter som han acc. mens jeg forsøgte at overhale ham.. Dream on my friend... That's never going to happen... Eller, han har kørt på en 125cc ... Du kan pumpe din peugeot med alt hvad du kan købe af udstyr... Du følger aldrig med en mc med mere end 600cc (medmindre det er en chopper). Og, vi kan stadig godt teste ...
kennet86 Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Dream on my friend... That's never going to happen... Eller, han har kørt på en 125cc ... Du kan pumpe din peugeot med alt hvad du kan købe af udstyr... Du følger aldrig med en mc med mere end 600cc (medmindre det er en chopper). Og, vi kan stadig godt teste ... nu har jeg ikke bilen mere.. og jeg er sådan set ligeglad med om jeg drømmer eller ej. vi sad stadig 2 i bilen og han siger det samme. om idioten på MC så ikke gav den fuld eller hvad ved jeg ikke, men kunne høre at han gearede ned og gassede op for at følge den op ad bakken, af hvilken grund fatter jeg ikke da jeg nemt "bare" kunne have været trukket ind med en ulykke som resultat. om du tror mig eller ej må stærkt være dit problem.
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 om du tror mig eller ej må stærkt være dit problem. Jeg har intet problem .... Men, den dag en peugeot fra 80'eren kan køre fra en mc, det er den dag vi ved hvem der skød JFK... Det sker aldrig
kennet86 Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Jeg har intet problem .... Men' date=' den dag en peugeot fra 80'eren kan køre fra en mc, det er den dag vi ved hvem der skød JFK... Det sker aldrig [/quote'] 80'erne? hmm... 95 årg. om jeg må være her... og det er en 405 mk2 som kom fra ca. 92-93 hvad jeg sådan lige husker.
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 80'erne? hmm... 95 årg. om jeg må være her... og det er en 405 mk2 som kom fra ca. 92-93 hvad jeg sådan lige husker. Nå ja.. så skidt... :th2: ... men, 1.1ton og 155hk mod 185kg og 100hk ??? (nu ved jeg ikke hvilken mc det er, og det er bare et eksempel. Det kunne jo også være en Yamaha R1 '07. 168kg og 179hk) Altså, du kan godt selv se at det ikke hænger sammen, ikk ?
kennet86 Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Nå ja.. så skidt... :th2: ... men' date=' 1.1ton og 155hk mod 185kg og 100hk ??? (nu ved jeg ikke hvilken mc det er, og det er bare et eksempel. Det kunne jo også være en Yamaha R1 '07. 168kg og 179hk) Altså, du kan godt selv se at det ikke hænger sammen, ikk ? [/quote'] ved heller ikke selv hvilken mc det var... ved bare at idioten lagde op til leg ved at gasse op mens jeg prøvede at overhale ham og at jeg var nødtil at bremse for at han kunne komme forbi... og ja kan da godt se at det ikke vil kunne hænge sammen... men det er stadig fakta.. var da selv chokeret over det... og det er 1175 kg. bil :D...
2EThADoN Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 I de fleste tilfælde er MC'er da meget hurtigere end biler - i hvert fald så længe det går lige ud... biler er så til gengæld bare det meget federe... :)
claus Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Nå ja.. så skidt... :th2: ... men' date=' 1.1ton og 155hk mod 185kg og 100hk ??? (nu ved jeg ikke hvilken mc det er, og det er bare et eksempel. Det kunne jo også være en Yamaha R1 '07. 168kg og 179hk) Altså, du kan godt selv se at det ikke hænger sammen, ikk ? [/quote'] Men du .... skal nok ikke glæde dig den dag du har en veyron i bakspejlet .... så skal du nok flytte dig.... har set den blæse fra en R1 på tube...
Gio Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Men du .... skal nok ikke glæde dig den dag du har en veyron i bakspejlet .... så skal du nok flytte dig.... har set den blæse fra en R1 på tube...I den anledning kan vi jo lige opfriske fra et tidligere indlæg i en anden tråd. Mellem-acceleration i tredje gear' date= 120 kmt - BANG!...så kører han næsten 300. Bestemt ikke til at spøge med (R1 vs Veyron...må næsten være denne her der omtales: )
Guest Mogens Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Rolig nu... Alt over 4 sekunder er sløvt..... Køb en motorcykel :th2: Se den øverste motorcykel... Triumph Sprint ST (my bike) 0-60mph på ca. 3 sekunder.... hvem fa'en gider bruge flere millioner på en bil der alligevel ikke kan følge med ?? Det gør jeg, fordi min bil i langt de fleste tilfælde slår en motorcykel - 0-100 km/t på 4.2 sek. og 305 km/t på toppen. Det er iøvrigt de færreste motorcyklister, som kan gøre den tid, fabrikken reklamerer med - dét kræver nemlig sin mand ! Kan du? - og har du målt det?
Markowitch Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 I den anledning kan vi jo lige opfriske fra et tidligere indlæg i en anden tråd. Mellem-acceleration i tredje gear' date= 120 kmt - BANG!...så kører han næsten 300. Bestemt ikke til at spøge med (R1 vs Veyron...må næsten være denne her der omtales: ) Hehe - Topgear har også et godt indslag, hvor de presser Veyron'en op til 407 km/t - James May, der kører bilen, er så rørt at han tuder efter denne fantastiske præstation på VW's lukkede testbane. http://www.youtube.com/watch?v=wfFAZ5-P04I
claus Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 I den anledning kan vi jo lige opfriske fra et tidligere indlæg i en anden tråd. Mellem-acceleration i tredje gear' date= 120 kmt - BANG!...så kører han næsten 300. Bestemt ikke til at spøge med (R1 vs Veyron...må næsten være denne her der omtales: http://www.youtube.com/watch?v=WShY1ObPvhQ) Jep og bemærk Carrera GT'en som kommer til sidst ... den har nok heller ikke været langt fra cyklen....
MC Manden Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Det gør jeg, fordi min bil i langt de fleste tilfælde slår en motorcykel - 0-100 km/t på 4.2 sek. og 305 km/t på toppen. Det er iøvrigt de færreste motorcyklister, som kan gøre den tid, fabrikken reklamerer med - dét kræver nemlig sin mand ! Kan du? - og har du målt det? Nej, jeg har ikke målt det ... Og ja, din bil er da voldsomt hurtig... Det jeg egentlig bare ville frem til er at mange bruger en masse penge og tror de så får verdens hurtigeste køretøj.... Jamen, hvis man vil ha' noget hurtigt til en "billig" penge, så køb dog en mc. Jeg vil iøvrigt gætte på jeg kan få 4-5 motorcykler der er hurtigere end din bil... Til samme beløb som du har betalt for din bil... Got my point ? Det er iøvrigt også de færreste der kan køre deres biler så hurtigt som fabrikken oplyser. En stor del af afhænger jo af reaktionstiden
credde Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=oEERchIy3EA Se det er humor (for begge køretøjer), spol 1 minut ind og hør Mr. Clarkson snakke :th2: Det er da klart, at motorcykler generelt er hurtigere end biler, men motorcykler er vel heller ikke et decideret "køretøj" - måske snarere legetøj ligesom mange af superbilerne må betegnes som værende det. Jeg gad godt se en mc i sneen ;) - og hvor sjovt er det at køre på mc i regnvejr?
credde Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Troede faktisk sådan en ferrari der var hurtigere end 5,8 til 100... Ja det er ikke videre imponerende for den model af Ferarri, men okay den er jo også 14 år gammel.
credde Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Iøvrigt er det her da et bedre koncept: http://www.grouptwenty.co.uk/ Mums der er nogle lækre biler imellem (som fx. 100% af dem) :th2: Prisen er også derefter: Membership Fee - A one off initial payment of £2,050 + VAT. In the event of an application for membership being declined the Membership Fee will be fully refunded. Annual Subscription - £12,950 + VAT. In the event of an application for membership being declined the Annual Subscription will be fully refunded.
Nysted Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Iøvrigt er det her da et bedre koncept: http://www.grouptwenty.co.uk/ Mums der er nogle lækre biler imellem (som fx. 100% af dem) :th2: Prisen er også derefter: Membership Fee - A one off initial payment of £2,050 + VAT. In the event of an application for membership being declined the Membership Fee will be fully refunded. Annual Subscription - £12,950 + VAT. In the event of an application for membership being declined the Annual Subscription will be fully refunded. Det lyder nu billigt nok... tænk på afskrivningen på sådan en flok biler så tror jeg det er billigere at lægge 150.000 DKK om året
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu