Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg har fået problemer med ryggen og min private massør er rejst fra dk, er der nogen der kender en der er god til massere ryg smerter, væk enten her i SE eller dk, skal ikke være fysioterapaut. eller nogen der tager 400 i timen.

Besvaret
hun tager 375kr for en time' date=' synes jeg er lidt pebret[/quote'] Det vil du ikke synes efter en 1 times massage. Men ellers må du finde en der ikke er uddannet.
Besvaret
Jeg har nummeret på en på nørrebro, koster 300 uddanet fys., og osteotopædisk behandler. Er det også for meget?
nææ men jeg skal ikke bruge en fys har prøvet nok af dem i mit liv og jeg har endnu ikke fået det optimale ud af sådan en, den sidste jeg prøvet, sendte mig hjem og lavede øvelser i stedet for at behandle mig.
Besvaret
hun tager 375kr for en time' date=' synes jeg er lidt pebret[/quote'] Tjaa når man har betalt skat og moms af dette beløb kan man købe op til flere is, men jeg har set at der nogen der tilbyder det gratis på diverse forums og i den blå avis :eek:
Besvaret
Tjaa når man har betalt skat og moms af dette beløb kan man købe op til flere is' date=' men jeg har set at der nogen der tilbyder det gratis på diverse forums og i den blå avis :eek:[/quote'] ja den forstod jeg så ikke lige og jeg skal nok ikke have noget gratis, virker nok ikke optimalt, er min vudering, har i øvrigt ikke hørt om gratis massage før, man skal også have forstand på anotomi for at udføre en korrekt gang massage, ellers forsvinder min smerte ikke.
Besvaret
Jeg forstod at det var pga. prisen. Nu er det netop ret billigt i Sverige ;o)
Ikke at jeg skal blande mig unödigt, men...
nææ men jeg skal ikke bruge en fys har prøvet nok af dem i mit liv og jeg har endnu ikke fået det optimale ud af sådan en' date=' den sidste jeg prøvet, sendte mig hjem og lavede øvelser i stedet for at behandle mig.[/quote']
Besvaret
nææ men jeg skal ikke bruge en fys har prøvet nok af dem i mit liv og jeg har endnu ikke fået det optimale ud af sådan en' date=' den sidste jeg prøvet, sendte mig hjem og lavede øvelser i stedet for at behandle mig.[/quote'] Hallo Lovebuine, Vi prøver at hjælpe dig her - ikke modarbejde dig ;-) Personen er uddanet fys., hvilket jo også bla. indebære massage - så hvorfor skulle hun ikke kunne gøre det lige så godt som en ufaglært? (i øvrigt arbejder hun ikke som fys., men er uddanet (hvilket jeg vist også skrev), da det er et krav for at man kan læse osteotopædisk behandler)!
Besvaret
Hallo Lovebuine, Vi prøver at hjælpe dig her - ikke modarbejde dig ;-) Personen er uddanet fys., hvilket jo også bla. indebære massage - så hvorfor skulle hun ikke kunne gøre det lige så godt som en ufaglært? (i øvrigt arbejder hun ikke som fys., men er uddanet (hvilket jeg vist også skrev), da det er et krav for at man kan læse osteotopædisk behandler)!
Hvad betyder osteotopædisk, har prøvet at slå det op?
Besvaret
Hvad betyder osteotopædisk' date=' har prøvet at slå det op?[/quote'] Hej Thomas - det er en behandlingsform, som er meget brugt i bla. tyskland, usa og nogle andre lande. Det er en behandling hvor man giver en blanding af massage, fys. og keopraktisk behandling.
Besvaret
Prøv Osteopati (gætter på det er dette der menes).
og osteopati er en genial behandlingsform. Der er kommet en skole i Göteborg, så nu kommer der nok endnu flere af disse behandlere i Sverige. Jeg er pt i gang med en i København, hun er god, og er en meget stor hjælp. Jeg har prøvet rigtig mange ting i de 26 år jeg har haft problemer med ryggen. Osteopaten er der hvor jeg får bedst hjælp hurtigst.
Besvaret
Jeg er pt i gang med en i København, hun er god, og er en meget stor hjælp. Jeg har prøvet rigtig mange ting i de 26 år jeg har haft problemer med ryggen. Osteopaten er der hvor jeg får bedst hjælp hurtigst.
Ja, det erhelt sikkert super - bare trist det fks. i danmark ikke er en "godkendt" behandling! Det skulle vel aldrig være hos Hanna eller Meriam?
Besvaret
Ja, det erhelt sikkert super - bare trist det fks. i danmark ikke er en "godkendt" behandling! Det skulle vel aldrig være hos Hanna eller Meriam?
Er det da en godkendt behandlingform i Sverige? Hvordan opnår man tilskud?Ved du hvad en behandling i S koster? Det er hos Michala Bendix, Vesterbro, som har været uddannet siden 1994. Jeg kender faktisk lidt til de to andre, da de begge kender Didde som jeg startede hos i DK.
Besvaret
Er det da en godkendt behandlingform i Sverige? Hvordan opnår man tilskud?Ved du hvad en behandling i S koster? Det er hos Michala Bendix, Vesterbro, som har været uddannet siden 1994. Jeg kender faktisk lidt til de to andre, da de begge kender Didde som jeg startede hos i DK.
Jeg aner ikke om den er "godkendt" i SE, men jeg ved at i DK anser de fleste læger det ikke som en behnadling, og man kan ikke få tilskud i DK. Tommy kan også anbefales (er sikker på at Michala kender ham), hvis du nu skulle have problemer med at få en tid - eller er det kun mig som har problemer med at få tider engang i mellem? Så har du sikkert også hørt om Michael Cort? (startede bla. som den første i DK)
Besvaret
Jeg aner ikke om den er "godkendt" i SE, men jeg ved at i DK anser de fleste læger det ikke som en behnadling, og man kan ikke få tilskud i DK. Tommy kan også anbefales (er sikker på at Michala kender ham), hvis du nu skulle have problemer med at få en tid - eller er det kun mig som har problemer med at få tider engang i mellem? Så har du sikkert også hørt om Michael Cort? (startede bla. som den første i DK)
Jeg har gennem mange år været vant til at få hjælp fra folk der ikke gives tilskud til. Men ud fra devisen "hellere lade tegnebogen bløde" har jeg prøvet mig igennem en del. Osteopati har været en mega hjælp og da det var akut for 2½ uge siden var jeg - måske meget? - heldig at få en tid hos Michala rimeligt kvikt. Efter 3 behandlinger er jeg nu så meget i bedring, at jeg næsten kan rette mig ud, uden problemer :th2: Godt at have flere man kan ringe til. Har Tommy en hjemmeside? Det var faktisk sådan jeg fandt Michala. Michael Cort har jeg ikke hørt om - endnu. Måske man en gang skulle springe ud i det og prøve en her i Malmö området. Jeg fandt faktisk en, men kunne ikke komme i forbindelse med hende. Derfor søgte jeg så en i København.
  • 4 weeks later...
Besvaret
Hallo Lovebuine, Vi prøver at hjælpe dig her - ikke modarbejde dig ;-) Personen er uddanet fys., hvilket jo også bla. indebære massage - så hvorfor skulle hun ikke kunne gøre det lige så godt som en ufaglært? (i øvrigt arbejder hun ikke som fys., men er uddanet (hvilket jeg vist også skrev), da det er et krav for at man kan læse osteotopædisk behandler)!
jo jeg vil godt have tlfnr på hende, hvis du har det

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...