Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvorfor er du altid sur? :confused: PS: Jeg vidste ikke at Steen Elm er din søn! :) Det har jeg lige læst her: http://www.sunddebat.com/artikel.php?nr=2
Jeg er ikke sur, men jeg vil bare ikke have noget trukket ned over hovedet, som jeg ikke kan gå ind for. Og så er jeg lidt at en sprogspasser, så sådan et brev pisser mig af. :rolleye: Jeg kan jo vende det hele om og spørge dig: Hvordan kan du tillade dig at sætte ettiketter på folk med dine bemærkninger om alder o.l. Hvad har det at gøre med, hvad man mener og skriver i en debat?? Denne debat er ikke kun for alle jer unge og smarte, som tror, I regerer hele verden. Vi andre -og ja jeg er 60 år- har altså også ret til en mening. At Steen er min søn, er der vist ikke mange, der ved, men det er med fuldt overlæg. Og jeg kan da tilføje, at det var alle mine spørgsmål, da vi i sin tid flyttede over, der satte ham i gang med Scanianet, fordi han mente, at når nu han havde fundet svar, kunne han ligeså godt dele dem med flere end bare mig. ;)
Besvaret

Jeg mener, der bør være tilgivelse for den lille synd at skrive "vi" i stedet for "jeg", når det i øvrigt klart fremgår, at det er et brev fra en enkelt borger. Og det ville da være trist, hvis man skulle afholde sig fra at skrive til en myndighed eller en minister fordi man ikke kan skrive 100 procent korrekt. Jeg vil således selv forbeholde mig retten til - eventuelt i affekt, men ikke hinsides seks folköl - at skrive til hvadsomhelst og hvemsomhelst i Sverige på dårligt svensk. :fight:

Besvaret
Og jeg kan da tilføje' date=' at det var alle mine spørgsmål, da vi i sin tid flyttede over, der satte ham i gang med Scanianet, fordi han mente, at når nu han havde fundet svar, kunne han ligeså godt dele dem med flere end bare mig. ;)[/quote'] God ting som vi alle nu lukrere på *takker meget* , - iøvrigt når vi når går i gang med rosen, får du ikke nok respekt for alle de foto du har været rundt og tage :th2: - en ny ide kunne være at tage stemningsbilleder af steder og kvartere i malmö og omegn mv. så folk leder efter bolig (eller som ego bor ude på bøhlandet :confused: ) kunne danne sig et indtryk af hvor´n der ser ud de forskellige steder
Besvaret
- en ny ide kunne være at tage stemningsbilleder af steder og kvartere i malmö og omegn mv. så folk leder efter bolig (eller som ego bor ude på bøhlandet :confused: ) kunne danne sig et indtryk af hvor´n der ser ud de forskellige steder
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=&var=lilla+torg+malm%f6&StreetNumberId=100817459#contactlinks - www.hitta.se er ikke helt dum til netop dette ;)
Besvaret
God ting som vi alle nu lukrere på *takker meget* , - iøvrigt når vi når går i gang med rosen, får du ikke nok respekt for alle de foto du har været rundt og tage :th2: - en ny ide kunne være at tage stemningsbilleder af steder og kvartere i malmö og omegn mv. så folk leder efter bolig (eller som ego bor ude på bøhlandet :confused: ) kunne danne sig et indtryk af hvor´n der ser ud de forskellige steder
Tak for rosen. Jeg skal tage det med i mine fremtidige fotosafarier.:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...