Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 hvorfor svare du ikke bare på spørgsmålet? 2 stks...............= en masse...................
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Jamen jeg ved jo ikke om de står eller ligger lige pt.... Men du kan jo bare sende en PM og spørge dem.......;) hvorfor svare du ikke bare på spørgsmålet?
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Ja jeg forventede jo egentlig heller ikke et fornuftigt svar fra din side:rolleye: Jamen jeg ved jo ikke om de står eller ligger lige pt.... Men du kan jo bare sende en PM og spørge dem.......;)
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Man får jo tit svar som man spørger...............;) Forventer du et seriøst svar på noget du under ingen omstændigheder kan svare på???? Nej......Det tror jeg faktisk ikke du gør......For så ubegavet kan du ikke være.......;) Ja jeg forventede jo egentlig heller ikke et fornuftigt svar fra din side:rolleye:
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Næ jeg forventede ikke jeg kunne svare på det, men nu var det også dig der knap så elegant sparkede så det kunne jo være at du havde en idé om hvorfor du gjorde det, men igen ævler du uden som altid når man går dig lidt på klingen. Havde egentlig forsvoret at jeg gad bruge energi på dig mere, men må indrømme at mit temprement løb af med mig, jeg begriber simpelthen ikke din mangel på anstendighed i omgang med andre mennesker, men såen er vi jo så forskellige. Man får jo tit svar som man spørger...............;) Forventer du et seriøst svar på noget du under ingen omstændigheder kan svare på???? Nej......Det tror jeg faktisk ikke du gør......For så ubegavet kan du ikke være.......;)
Markowitch Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Glem ikke at det er katten som tråden handler om Og et godt råd med på vejen: DON'T FEED THE TROLL. (tryk på linket for en forklaring).
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Det er lige præcis derfor jeg havde forsvoret at jeg ikke gad bruge energi på Supermule, men må indrømme at her trådte han altså så langt over stregen at jeg ikke kunne holde min ..... Nu vil jeg bruge min tid på noget mere fornuftigt og sætte mig ind og se Arven mens jeg køler lidt ned, Supermule du er sku farlig for mit blodtryk:scared: Næ jeg forventede ikke jeg kunne svare på det, men nu var det også dig der knap så elegant sparkede så det kunne jo være at du havde en idé om hvorfor du gjorde det, men igen ævler du uden som altid når man går dig lidt på klingen. Havde egentlig forsvoret at jeg gad bruge energi på dig mere, men må indrømme at mit temprement løb af med mig, jeg begriber simpelthen ikke din mangel på anstendighed i omgang med andre mennesker, men såen er vi jo så forskellige. Glem ikke at det er katten som tråden handler om Og et godt råd med på vejen: DON'T FEED THE TROLL. (tryk på linket for en forklaring).
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Min anstændighed overfor disse mennesker, er jo et noget svært begreb at håndtere idet de er mig helt ukendte.....I modsætning til bekendte og nære venner. Dem kan jeg være anstændige overfor, men ikke fremmede..... Så når du taler om anstændighed, burde du istedet nok vælge et ord som pli....... Men pli er jo baseret på den menneskelige arv du besidder og den er forskellig fra person til person..... Næ jeg forventede ikke jeg kunne svare på det, men nu var det også dig der knap så elegant sparkede så det kunne jo være at du havde en idé om hvorfor du gjorde det, men igen ævler du uden som altid når man går dig lidt på klingen. Havde egentlig forsvoret at jeg gad bruge energi på dig mere, men må indrømme at mit temprement løb af med mig, jeg begriber simpelthen ikke din mangel på anstendighed i omgang med andre mennesker, men såen er vi jo så forskellige.
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hvis det passer dig bedre, så siger vi da bare at du ingen pli har. "Begrebet pli, som dækker god opførsel, anstand og taktfølelse, ses ofte som et mål for opdragelse" Min anstændighed overfor disse mennesker, er jo et noget svært begreb at håndtere idet de er mig helt ukendte.....I modsætning til bekendte og nære venner. Dem kan jeg være anstændige overfor, men ikke fremmede..... Så når du taler om anstændighed, burde du istedet nok vælge et ord som pli....... Men pli er jo baseret på den menneskelige arv du besidder og den er forskellig fra person til person.....
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Ja naturligvis.....Men det er din arv og miljø der bestemmer det......Ikke noget fast defineret fra samfundets side..... Men endnu engang tak til mangfoldigheden ;) Så god weekend.....Hvis det passer dig bedre, så siger vi da bare at du ingen pli har. "Begrebet pli, som dækker god opførsel, anstand og taktfølelse, ses ofte som et mål for opdragelse"
Kira Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Ja naturligvis.....Men det er din arv og miljø der bestemmer det......Ikke noget fast defineret fra samfundets side..... Du må have haft en dårlig opdragelse og trist barndom
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Det er nu alligevel utroligt at du kan få vendt en latterliggørelse af et dødt kæledyr til at handle om mangfoldighed:thumbdown Ja naturligvis.....Men det er din arv og miljø der bestemmer det......Ikke noget fast defineret fra samfundets side..... Men endnu engang tak til mangfoldigheden ;) Så god weekend.....
Zidane Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hvorfor ser I ikke MGP 2007? http://www.dr.dk/MGP/deltagere.asp Glem ikke at det er katten som tråden handler om Og et godt råd med på vejen: DON'T FEED THE TROLL. (tryk på linket for en forklaring). Tak for denne link Markus :th2:
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Fordi jeg ikke agerer som DU gerne så jeg gjorde???? Hvad skal jeg så sige om dig og din barndom??? Du virker ikke som den koldeste cola i kassen, hvis jeg må sige det..... Sådan som du tolker ting du egentlig ikke ved noget som helst om..... Jeg har ikke manglet det mindste i min barndom. Hverken kærlighed fra mien forældre og materielle goder......Jeg har lært at man skal se tingene objektivt og ikke med følelser..... Så bliver din dømmekraft formindsket og det er dette indlæg fra din side et klokkeklart bevis for......;) Du må have haft en dårlig opdragelse og trist barndom
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Nå...... Det var vist ikke mig der lagde ud med en sviner......Og jeg har på INTET tidspunkt latterliggjort deres hedengangne kat....... Så lad være med at påstå noget jeg ikke har sagt......Men LÆS mine indlæg først.......Selvom du er ophidset over min mangel på anstændighed......:D Det er nu alligevel utroligt at du kan få vendt en latterliggørelse af et dødt kæledyr til at handle om mangfoldighed:thumbdown
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Jeg syntes du skulle tage og læse dit første svar igennem igen, også prøve at forklage hvordan det kan opfattes end noget som helst andet end et meget dårligt timet forsøg på at være sjov. Du snakker om at være klog og ikke klog, du er simpelthen så selvhøjtidelig at det gør helt ondt, og det lyser ud af langt de fleste af dine indlæg herinde at du jo langt er den klogeste herinde, jeg kan godt nok ikke døje folk som dig og kan jo nok heller ikke li mig:laugh: , men jeg har heldigvis den mulighed jeg nu vil benytte mig af nu og det er at sætte dig på min ignore liste, for så slipper jeg da for at høre mere på dit ævl. Iøvrigt er det også det flinkeste jeg kan gøre for dig, for så slipper du for at høre mere på mine sure opstød, også er alle heldigvis glade. Fordi jeg ikke agerer som DU gerne så jeg gjorde???? Hvad skal jeg så sige om dig og din barndom??? Du virker ikke som den koldeste cola i kassen, hvis jeg må sige det..... Sådan som du tolker ting du egentlig ikke ved noget som helst om..... Jeg har ikke manglet det mindste i min barndom. Hverken kærlighed fra mien forældre og materielle goder......Jeg har lært at man skal se tingene objektivt og ikke med følelser..... Så bliver din dømmekraft formindsket og det er dette indlæg fra din side et klokkeklart bevis for......;) Nå...... Det var vist ikke mig der lagde ud med en sviner......Og jeg har på INTET tidspunkt latterliggjort deres hedengangne kat....... Så lad være med at påstå noget jeg ikke har sagt......Men LÆS mine indlæg først.......Selvom du er ophidset over min mangel på anstændighed......:D
Thomas Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Der må skuda være noget mere interesant at diskutere en lørdag aften end en mands kommentarer over en død kat! Er de klar over at det kan koste katten livet at lukke den ud, må de da også være klar over at lukke det ud her vil bringe dem nogen kommentarer som man måske ikke ønsker. Livet er hårdt, hårderer for nogle end andre! Sådan er det bare, og til Lars og Kira i må sku da have andet at lave en lørdag aften end at sidde ved hver sin pc og kommentere S.Mule, ellers er grillen stadig varm her og øllen kolde;) God jul til jer alle og må i have en god weekend:love2:
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Velkommen til Thomas :D Jo jo vi har som hygget med at se lidt film, men Kira skal på arbejde nu så vi holder tilbage med ølen;) Jeg tror nu ikke de havde forventet et så flabet svar og min pointe er rimelig simpel, behandel nu hinanden med lidt respekt, det koster ikke noget. Er iøvrigt meget glad for at for en gang skyld at have en lørdag hvor vi ingenting skal;-) Og lige over med den gode weekend. Der må skuda være noget mere interesant at diskutere en lørdag aften end en mands kommentarer over en død kat! Er de klar over at det kan koste katten livet at lukke den ud, må de da også være klar over at lukke det ud her vil bringe dem nogen kommentarer som man måske ikke ønsker. Livet er hårdt, hårderer for nogle end andre! Sådan er det bare, og til Lars og Kira i må sku da have andet at lave en lørdag aften end at sidde ved hver sin pc og kommentere S.Mule, ellers er grillen stadig varm her og øllen kolde;) God jul til jer alle og må i have en god weekend:love2:
testeren Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Slaaap nu lidt af.... Hvad er formålet med den første mail og hvad skal vi andre bruge den til? Er det at blive bekræftet i at det er synd, hvilket det da er, man holder jo af de kære dyr? Men var det ikke noget man skulle tage med familie og venner, og ikke i et forum med mere eller mindre ukendte folk med forskellige præf.? At ordet Galgbackevägen ligefrem fremhæves betyder i mine øjne at katteejeren godt kan se lidt galgenhumor i det. At der så ydermere fremhæves at man vidste det ville blive kattens død med den vej, ja så må man da kunne forvente diverse kommentarer. My 2 cents & god weekend
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Jeg er nu tilbøjelig til at give dig ret, hvis det ikke lige var for de sidste 2 linier i indlægget. Og er iøvrigt også enig i at jeg heller ikke ville poste herinde hvis det var en af vores hunde der var blevet kørt ned. Men derfor kan man jo godt opføre sig ordentligt;) Man bliver röv forbandet over den magteslöshed som ham ramt os. Hun var et elsket familiemedlem. :cry: Slaaap nu lidt af.... Hvad er formålet med den første mail og hvad skal vi andre bruge den til? Er det at blive bekræftet i det er synd, hvilket det da er, man holder jo af de kære dyr? Men var det ikke noget man skulle tage med familie og venner, og ikke i et forum med mere eller ukendte folk med forskellige præf.? At ordet Galgbackevägen ligefrem fremhæves betyder i mine øjne at katteejeren godt kan se lidt galgenhumor i det. At der så ydermere fremhæves at man vidste det ville blive kattens død med den vej, ja så må man da kunne forvente diverse kommentarer. My 2 cents & god weekend
Kira Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 til Lars og Kira i må sku da have andet at lave en lørdag aften end at sidde ved hver sin pc og kommentere S.Mule, ellers er grillen stadig varm her og øllen kolde Tja Thomas du sidder her jo åbenbart også :D I øvrigt skal vi så nok selv bestemme hvordan vi tilbringer en lørdag aften, vores hverdag er travlt booket op - så når der står arbejde på programmet også i weekenden er lørdag som ikke så meget forskellig fra en hverdag, udover TV programmet er mere uinteressant en lørdag aften! God weekend og pas på jeres katte derude
Michelletax Besvaret September 16, 2007 Rapporter Besvaret September 16, 2007 Lige tilbage til det oprindelige indlæg :-D Hej. Min kæreste og jeg bor også her i oxie og kan fuldt ud sætte os ind i hvordan i må have det da vi selv har 3 ude katte, så vi er meget kede af det på jeres vegne. Vi står så i den situation at vi kun har den ene af vores katte hjemme, og blev så lidt bekymret over at i siger der lå en kat mere. Kan i huske hvordan denne kat så ud, da vi sidder og krydser fingere for det ikke er vores. PS. fatter ikke at folk som vælger at træde på andre som allerede ligger ned. Matti og Michelle
abejoh Besvaret September 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 16, 2007 Hej Tak for medfölelsen til alle der kan sätte sig ind, hvad det vil sige at miste et käledyr, som vi havde tät inde på livet. DYB KRISE! Den kat som vi så, var meget " kört over " og det så ud som om, den havde ligget der et stykke tid. Den var lys/röd/brun med hvid halespids. Jeg håber virkelig ikke, at det er jeres. Ligeledes krydser vi vores fingre. Mvh. Hej. Min kæreste og jeg bor også her i oxie og kan fuldt ud sætte os ind i hvordan i må have det da vi selv har 3 ude katte, så vi er meget kede af det på jeres vegne. Vi står så i den situation at vi kun har den ene af vores katte hjemme, og blev så lidt bekymret over at i siger der lå en kat mere. Kan i huske hvordan denne kat så ud, da vi sidder og krydser fingere for det ikke er vores. PS. fatter ikke at folk som vælger at træde på andre som allerede ligger ned. Matti og Michelle
Michelletax Besvaret September 16, 2007 Rapporter Besvaret September 16, 2007 Mange tak for det hurtige svar. De to katte vi manglede er lige kommet glade ind i stuen og ville kæles. Så det var ikke vores :) Hilsen Matti og Michelle
abejoh Besvaret September 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 16, 2007 Nej, hvor var det godt at höre:th2: Mange tak for det hurtige svar. De to katte vi manglede er lige kommet glade ind i stuen og ville kæles. Så det var ikke vores :) Hilsen Matti og Michelle
Recommended Posts