Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey alle sammen Vi har alle sammen flyttet til sverige og vi har de fede biler vi altid gerne ville have. Men hvad og hvordan er det lige man sætter en spoiler på en bil, eller hvordan smider man en bokstuner på osv. Er der ikke en der arbejder med biler til dagligt der kunne holde et lille foredrag omkring emnet? Er der nogen der synes det kunne være en god ide? \Tom

Besvaret
Hey alle sammen Vi har alle sammen flyttet til sverige og vi har de fede biler vi altid gerne ville have. Men hvad og hvordan er det lige man sætter en spoiler på en bil, eller hvordan smider man en bokstuner på osv. Er der ikke en der arbejder med biler til dagligt der kunne holde et lille foredrag omkring emnet? Er der nogen der synes det kunne være en god ide? \Tom
Prøv http://www.vagcars.dk/portal/default.asp
Besvaret
eller hvordan smider man en bokstuner på osv.
Det gør man ikke. Man får mappet bilen ordentligt ind. Du vil altid få et bedre resultat, ved at få det gjort ordentligt. En boks vil kun ændre mængden af diesel. Ikke indsprøjtningstidspunkter osv. Så du får godt nok mere effekt, men du er nok ikke så heldig også at få bedre brændstoføkonomi og friskere motorgang ud af det. ;) Tilbage til emnet: Jeg tror det er svært at få etableret et decideret foredrag om disse ting. Bedste bud er nok at melde sig ind i en bilklub, eller et seriøst bilforum. Hvis en person skal holde et foredrag, skal han/hun jo helst vide en masse om det meste. I en klub eller forum er der altid nogen der her prøvet og er dygtige til de forskellige opgaver. Hvis en person ved en masse om mange forskellige ting, har vedkommende nok travlt med at tjene penge. :D
Besvaret
Ang bokstuning kan vi godt hjälpe dig.. Vi er forhandler af www.bsrab.se nok et af de bedste tuner i SE..
Besvaret

er du i tvivl om fremgangsmåden når du skal male noget til din bil eller montere noget, ja så kan jeg da sikkert nok være behjælpelig. Jeg er medejer af det Danske firma Customcolors, så jeg arbejder med stylings farver til biler til dagligt, og bygger selv biler op i min fritid (den smule der nu er:) ) Jeg ved kke om jeg vil overskride reglerne her i forummet ved at skrive web-adressen, men er du nysgerrig så kan du sikkert gætte den :D hilsen Kenneth

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...