Caroline Skrevet September 26, 2007 Rapporter Skrevet September 26, 2007 Hejsan! Mit personnummer burde nu dumpe ind ad brevsprækken her en af de nærmeste dage, og så må det være på tide at finde en god svensk bank. Hvilke erfaringer har I? Hvem er gode til den dansk-svenske forbindelse - hurtige overførsler mellem danske og svenske konti, laveste gebyrer, etc. etc.? Har selv Danske Bank i DK, men jeg vælger gerne en anden, hvis den er bedre. Bedste hilsener og på forhånd tak, Caroline :)
BS Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Er godt tilfreds med Nordea. Kan overføre mellem mine konti på begge sider uden det koster.
Gio Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Er godt tilfreds med Nordea. Kan overføre mellem mine konti på begge sider uden det koster.Nordea er ikke de billigste - men jeg er egentlig godt tilfreds. Jeg har også Nordea på begge sider.
Guest Supermule Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jeg bruger Swedbank, Jyske Bank og Nordea....... :)
CoolAIR Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 SEB har en rigtig god netbank! Desuden er de nemme at have med at gøre... I hvert fald i Sverige. Jeg ved ikke med den danske afdeling. Jyske Bank gav mig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så jeg har også forskellige banker på hver sin side af sundet. Virker fint!
skallstorp Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Det er lige så forskelligt som mennesker Det er en smagssag hvad en god bank er. Vi har byttet fra Swedbank (en privat variant tilknyttet Swedbank) til vores lokale SEB. Vi er meget tilfredse med den, men tilgengäld er vi ikke så tilfredse med den Danske SEB, deres afgifter er höje og deres overföringsafgifter er : Deres Danske personale består af erhverspraktikanter.
SanneJ Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Har selv Danske Bank i DK' date=' men jeg vælger gerne en anden, hvis den er bedre.[/quote']Jeg valgte Skånes Provinsbank, da jeg også havde Danske bank i DK, så slap jeg for at flytte bank, og tänkte det var lettest at have samme bank på begge sider, og jeg har nu også väret udemärket tilfreds:)
M&M's Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Vi har valgt Swedbank både i DK og i Sverige :th2: (Vi startede faktisk med at have Danske Bank i DK og Skånes Provinsbank i Sverige, men har kun oplevet problemer med dem.... så vi valgte at skifte bank i begge lande)
Thomas Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Skandiabanken i Dk og Sverige billigst og hurtigst! Länsforsakringar bank til huslån
eingin Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Nu hvor der går rygter om at nordea og SEB fusionere. Så har du ihvertfald et valgmulighed mindre ;)
mrode Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 og når alt kommer til alt, så mener jeg personligt, at banken er irrelevant, men bank-"rådgiveren" betyder alt. Har selv Nordea både i DK og SE og der findes andre banker der er billigere, men jeg har en fantastisk kontaktperson som jeg bare ikke vil give slip på.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu