Zidane 10 Report post Posted October 11, 2007 Tak til alle, der har siden mit indlæg #87 er kommet med småbeskeder omkring bryllup, 130 kr, Cucci & Prada, og 1 million i løn. I har derved begravet mit indlæg fuldstændigt :D Sunddebatten har ændret sig siden jeg startede med at læse herinde. Det bliver mere og mere "Battle of the trolls" end debat. Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne? Sorry, Christoph! :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoolAIR 10 Report post Posted October 11, 2007 Sunddebatten har ændret sig siden jeg startede med at læse herinde. Det bliver mere og mere "Battle of the trolls" end debat. Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne? Det her forum er på vej direkte til trolde-paradis Quote Share this post Link to post Share on other sites
SanneJ 10 Report post Posted October 11, 2007 Sunddebatten har ændret sig siden jeg startede med at læse herinde. Det bliver mere og mere "Battle of the trolls" end debat.Det her forum er på vej direkte til trolde-paradis Öv, nu troede jeg ellers lige vi-skal-tale-pänt-til-hinanden-for-ellers-blir-vi-bare-kede-af-det-trenden var död og begravet, og vi kunne tale frit fra leveren igen:cry: :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gio 23 Report post Posted October 11, 2007 Vigtig information! Öv' date=' nu troede jeg ellers lige vi-skal-tale-pänt-til-hinanden-for-ellers-blir-vi-bare-kede-af-det-trenden var död og begravet, og vi kunne tale frit fra leveren igen:cry: :)[/quote']Ignorér eller Blacklist´ de folk i ikke gider høre på/læse indlæg fra (hvis det pludselig bliver for slemt). Men jeg er enig i at "visse" profiler poster indlæg fordi de seimpelthen keder sig, eller synes det er sjovt at hidse folk op. Til dem kan jeg kun sige, at deres mulighed for at poste herinde hænger i en tynd tråd, hvis de vælger at blive ved. Enten ved at deres profil simpelthen fjernes, eller at deres intetsigende indlæg fjernes (og dem der rent faktisk bibringer debatten noget konstruktivt, får lov at blive) Med andre ord, meget hårdere moderation. Jeg ved jeg taler med samme tunge som Steen, når jeg skriver ovenstående. Der er simpelthen for meget varm (og intetsigende) luft herinde. De Få skal ikke have lov at ødelægge det for flertallet - ganske simpelt. Debatten skal fungere - på den ene eller den anden måde. ...og lad mig til sidst opfriske et godt råd: Don't feed the troll -- Gio Moderator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria 10 Report post Posted October 11, 2007 Jeg vil så sige at det at vi sad og ventede 2 timer ude på broen var nok ikke det værste. Der gik ihvertfald 10-15 min før der kom en brandbil, og der var bilen godt i flammer. Nu så vi den bil der var væltet da den blev kørt væk, og jeg håber virkelig ikke at der sad nogen på passagersædet i den da det skete, for den var godt nok smadret. Der har været over 10 udrykningskørertøjer. Der var flere brandbiler og ambulancer og der kom endda også nogen fra DK og holdte på modsatte kørerbane (derfor var broen også lukket mod SE) De ryddede alt væk før vi fik lov at kører igen (der lå kun lidt glasskår) Det skal også lige siges at der var nogle bilister som ikke ved hvordan man opfører sig når der er sket en ulykke. Man kan jo lige prøve om man kan køre inde i nødsporet og komme længere frem, for så kommer man jo først over når der bliver frit. Vildt smart!! for de holdte jo i vejen for brandbiler osv. som kom inde i nødsporet, så de store biler måtte kører på kryds og tværs for at komme igennem. uhhh! det kan irritere mig: Broen burde være blevet lukket af tidligere for der holdte godt nok mange biler ude på broen inden den blev lukket helt, og det virkede også som om togene først blev stoppet efter udrykningskøretøjerne kom frem. Der burde da være en mekanisme der opfatter at der er noget galt, og har de ikke massere af kameraer, for der var jo røg fra den påkørte bil stort set med det samme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gio 23 Report post Posted October 11, 2007 Det skal også lige siges at der var nogle bilister som ikke ved hvordan man opfører sig når der er sket en ulykke. Man kan jo lige prøve om man kan køre inde i nødsporet og komme længere frem' date=' for så kommer man jo først over når der bliver frit. Vildt smart!! for de holdte jo i vejen for brandbiler osv. som kom inde i nødsporet, så de store biler måtte kører på kryds og tværs for at komme igennem. uhhh! det kan irritere mig[/quote']Så havde du vist en hel del at blive tosset på - jeg kan da se en hel del biler her - primært i nødsporet :o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria 10 Report post Posted October 11, 2007 Ja, for vi var der lige efter det var sket og da jeg så røgen sagde jeg til Johan at han skulle holde afstand, så vi stoppede med god afstand. Men nogle skal jo tæt på, så den mørkerøde BMW på billedet skulle absolut inden om os, og kunne ikke rigtig finde ud af hvor han ville placere sig, så han kørte lidt frem og tilbage før det blev midt imellem nødsporet og banen. Johan var endda henne og banke på hans vindue og pegede bagud da brandbilen kom, men ingen reaktion fra manden. Han blev holdende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johan 10 Report post Posted October 11, 2007 Læg lige mærke til ham i den mørkerøde BMW, han tog den i nødsporet forbi os og kørte ind foran og smed den der som den holder på billede. Da der så kom brandbiler osv. bankede jeg på ruden og sagde at han skulle flytte den da der kom rednings køretøjer....han nikkede og rullede ruden op igen og læste videre............./&!"/#%)&%)P!"#/()/!"#= Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johan 10 Report post Posted October 11, 2007 Ja' date=' for vi var der lige efter det var sket og da jeg så røgen sagde jeg til Johan at han skulle holde afstand, så vi stoppede med god afstand. Men nogle skal jo tæt på, så den mørkerøde BMW på billedet skulle absolut inden om os, og kunne ikke rigtig finde ud af hvor han ville placere sig, så han kørte lidt frem og tilbage før det blev midt imellem nødsporet og banen. Johan var endda henne og banke på hans vindue og pegede bagud da brandbilen kom, men ingen reaktion fra manden. Han blev holdende.[/quote'] Hun er hurtigere end mig......hehehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
bananas 14 Report post Posted October 11, 2007 Ja' date=' for vi var der lige efter det var sket og da jeg så røgen sagde jeg til Johan at han skulle holde afstand, så vi stoppede med god afstand. Men nogle skal jo tæt på, så den mørkerøde BMW på billedet skulle absolut inden om os, og kunne ikke rigtig finde ud af hvor han ville placere sig, så han kørte lidt frem og tilbage før det blev midt imellem nødsporet og banen. Johan var endda henne og banke på hans vindue og pegede bagud da brandbilen kom, men ingen reaktion fra manden. Han blev holdende.[/quote'] Sikke et fjols. Han fortjener at blive anmeldt til politiet. Gad vide om disse fotos og jeres vidnesbyrd ville være nok til at de ville gå videre med sagen, hvis nogen rent faktisk lavede en anmeldelse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lorup 10 Report post Posted October 11, 2007 Sikke et fjols. Han fortjener at blive anmeldt til politiet. Gad vide om disse fotos og jeres vidnesbyrd ville være nok til at de ville gå videre med sagen' date=' hvis nogen rent faktisk lavede en anmeldelse?[/quote'] There is one way of finding out... Quote Share this post Link to post Share on other sites